Me olemme vanha pari olleet jo naimisissakin yli 20 vuotta. Meillä mieheni osteli minulle usein ihastuttavia alusvaatteita ja halusi tietenkin minun pitävän niitä sänkypuuhissa. Myöhemmin hän osteli samanlaisia itselleen ja halusi pitää niitä aina rakastellessamme. Minä suostuin siihen, koska se tuntui olevan hänelle niin tärkeää. Vuosien varrella hän on hankkinut itselleen melkoisen varaston rintaliivejä, yleensä pitkää palleatuki mallia. Korsetit ja sukkanauhaliivit sekä sukat ja housuliivit ovat myös käytössä. Usein hän pyytää minua runkkaamaan itseään kun hän on pukeutunut liiveihin ja naisten korkokumisaappaisiin, jotka ovat myös hänen lempiasusteitaan. Runkkaus tapahtuu useinmiten peilin edessä. Liivinsä hän on ostanut liiviliikkeistä ja on kertonut aina soviittaneensa ne, että koko on varmasti oikea. Kuinka teillä ovat hommat pyörineet? Mistä miehesi on liivinsä hankkinut, vai sopiiko teille molemmille sama koko? Minun käyttämäni koko on 75B ja miehelläni 90B, joten sama koko ei käy. On mukavaa tietää, ettei me olla yksin tässä tilanteessa transujen miestemme kanssa. Ehkä muutkin rohkenevat tänne palstoille kirjoittamaan ongelmistaan.