Oonkohan jotenkin rupsahtanut ja huonossa kunnossa,kun tuossa kuppaan kävellessä tuli "liitokset"tosi kipeiksi :/ Voiko olla,et raskaudet ovat löystyttäneet lopullisesti vai vieläkö voisi jotakin tehdä asian korjaamiseksi?Auttaisko esim.venyttelyt..?En nyt halua invalidisoitua kuitenkaan
Kellään muulla tätä vaivaa raskauksien jälkeen?
Kellään muulla tätä vaivaa raskauksien jälkeen?