Liitoskivut ilman raskautta,auts!

03.02.2005
839
0
16
Oonkohan jotenkin rupsahtanut ja huonossa kunnossa,kun tuossa kuppaan kävellessä tuli "liitokset"tosi kipeiksi :/ Voiko olla,et raskaudet ovat löystyttäneet lopullisesti vai vieläkö voisi jotakin tehdä asian korjaamiseksi?Auttaisko esim.venyttelyt..?En nyt halua invalidisoitua kuitenkaan :whistle:

Kellään muulla tätä vaivaa raskauksien jälkeen?
 

Yhteistyössä