Liitoskivuista

Kertokaahan, että onko normaalit liitoskivut sellaisia, että ne vain tulee ja menee. Vai voiko särkeä koko ajan? Särkee tuolta nivusista oikealta puolelta ja tuosta häpyluusta.

Särky alkoi tiistai-iltana. Aion soittaa tänään neuvolaan, mutta kertokaahan omia kokemuksia. Kiitos!

Kun yritin googlettaa, niin löysin vain sellaista tietoa, että ne pitäisi olla sellaisia lyhytaikaisia juuri kylkeä kääntäessä tai kävellessä tms. Mutta huolestuin, kun tosiaan särkee ihan koko ajan levossakin.

Jatkuiko ne sulla raskauden loppuun asti?

valitettavasti joo..ja loppua kohden tekivät olon aikas vaikeaksi..ja mitä enenmmän rasitin itseäni, sitä kauheampi yö oli aina tulossa:(..joten mä en todellakaan käynyt lenkeillä..vaan olin ihan kotosalla..sillon elettiin kevättä/kesää 2006,joten tässä pihassakin oli tekemistä..mutta tein oikeesti tosi vähän,koska se lisäsi sitä säryn ja kivun määrää..

ja kyllä mä muistan,että mua särki alapäätä ihan säännöllisesti..Mä olen miettinyt jälkikäteen, että mä olin ENNEN raskautta lantiostani tosi pieni (housukoko 36 ja mahassa nätti sixpack), mutta nykyään olen kokoa 38, että kyllä siinä ihan oikeesti sai natista ja paukkua mun elimistö..ja lantiolla ei ole pahemmin ylimääräistä jäljellä..lantion rakenne vaan on nyt muuttunut..

Yhteistyössä