R
rv22
Vieras
Olen raskaana viikolla 22. Muutamana päivänä on ollut huono olo, on oksettanut, mutta se on loppunut jos olen syönyt.. Tänään kuitenkaan huono olo ei syömällä lähtenyt. Kokoajan huimaa, päätä särkee, oksettaa ja nyt alkoi maha pistelemään oudosti. Pistää siis tuolta mahan sivuista, selän puolelta tuosta missä on munuaiset ja jostain tuolta alapään "sisältä" vihlaisee aina välillä, kuin joku törkkäisi piikin sinne sisälle. Väsyttää hitosti myös... Otan nyt päiväunet esikoisen kanssa ja toivon, että tämä kamala olo on ohi kun herään :/
Pelottaa vaan, että jokin on huonosti. Olen eilen ja tänään tehnyt jonkinlaista suursiivousta kodissani ja kannellut aika painaviakin tavaroita paikasta toiseen, voisiko ihan liiallinen rasitus aiheuttaa tällaisen olon? Soittaisin terveyskeskukseen tai neuvolaan mutta tietysti pitää olla LAUANTAI niin ei ketään saa edes kiinni
Pelottaa vaan, että jokin on huonosti. Olen eilen ja tänään tehnyt jonkinlaista suursiivousta kodissani ja kannellut aika painaviakin tavaroita paikasta toiseen, voisiko ihan liiallinen rasitus aiheuttaa tällaisen olon? Soittaisin terveyskeskukseen tai neuvolaan mutta tietysti pitää olla LAUANTAI niin ei ketään saa edes kiinni