Liikkeitä tuntuu, raskaana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kello 21:33 olit onnellinen monen lapsen äiti.

Nyt sulla on sata ja yksi murhetta mielessä. Ja muistit ne vasta, kun tajusit ettei sun keksimät ajankohdat ja raskausviikot mitenkään mene yksiin.

Mutta joo, jatka vaan. Provoilu on palstan suola ja sokeri.

joo todella nopeeta mielialan muutosta jos onkin raskaana..... ja suuttuuu viel ko kiinni jäää provosta...

Olen lapsistani ylen kiitollinen eli hekin riittää minulle mainiosti eli en pakonomaisesti halua lasta. Sitä yritin sanoa. En voisi tosiaan onnellisempi olla, vaikka pelkäänkin kuin hullu esikoiseni puolesta. Kiitokset sinulle kun poljet alemmas. Minulla oli ihan oikea kysymys ja mietinnän aihe ja sain vaan paskaa niskaan. Sitä on kuule tullut muutenkin ja silti koitan pitää onnestani kiinni, olla onnellinen niin kauan kuin voin ja lapseni on elossa. Tähän reppuun mahtuu kyllä.

[QUOTE="Mitä ihmettä";26477378]Olen lapsistani ylen kiitollinen eli hekin riittää minulle mainiosti eli en pakonomaisesti halua lasta. Sitä yritin sanoa. En voisi tosiaan onnellisempi olla, vaikka pelkäänkin kuin hullu esikoiseni puolesta. Kiitokset sinulle kun poljet alemmas. Minulla oli ihan oikea kysymys ja mietinnän aihe ja sain vaan paskaa niskaan. Sitä on kuule tullut muutenkin ja silti koitan pitää onnestani kiinni, olla onnellinen niin kauan kuin voin ja lapseni on elossa. Tähän reppuun mahtuu kyllä.[/QUOTE]

Kulta pieni... jos sinulla todellakin on jo 5 lasta, niin aivan varmasti tiedät miten toimia. Teet raskaustestin jos toisenkin. Menet veritestiin pari kertaa seurataksesi hcg:n nousua. That´s it.

Ei tarvitse kirjoitella pitkiä sepustuksia palstalle. Vaikka luppoaikaa sulla tuntuu olevan paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;26477369:
joo todella nopeeta mielialan muutosta jos onkin raskaana..... ja suuttuuu viel ko kiinni jäää provosta...
Aika tyypillinen provokaava;

Tietoa, yllättävää sellaista, tippuu matkan varrella lisää. Muistaa väärin, ja korjaa asian. Ja seuraavaksi kehiin lyödään marttyyrikortti: olisin vain tukea kaivannut, sen sijaan sain kakkaa niskaani.

No, kyllä ne provotkin siitä paremmiksi kehittyy ajan ja ankaran harjoittelun myötä :)

Aika tyypillinen provokaava;

Tietoa, yllättävää sellaista, tippuu matkan varrella lisää. Muistaa väärin, ja korjaa asian. Ja seuraavaksi kehiin lyödään marttyyrikortti: olisin vain tukea kaivannut, sen sijaan sain kakkaa niskaani.

No, kyllä ne provotkin siitä paremmiksi kehittyy ajan ja ankaran harjoittelun myötä :)

no tällä henkilöllä viellä paljon harjoiteltavaa että opppii provoomaan nii et muut uskooo, tiimarinvihkooon voi kirjotella ens muistiiin..... no hyvän idean hukkaan meneminen harmittaa ko ketäään ei uskonut...

Eli en koe olevani vauvakuumeinen, joka kyttää jokaista oirettaan vaan nämä vaan on pulpahtanut pintaan hiljattain, nämä tuntemukset.
On eri asia toivoa vauvaa kuollakseen ja kytätä kroppaansa hullun lailla. Minä en niin mielestäni ole tehnyt vaan olen ollut onnellinen siitä mitä minulla on, vaikka päätimmekin, että syksyllä antaisimme mahd. uudelle lapselle.
Tosin tuonkin asian olisi voinut keikauttaa esikoisen muuttuva tilanne, mutta sitä koittaa jatkaa elämää entisen lailla. Se, että kuukauden nimeäminen menee vikaan niin haukutaan lyttyyn, on minusta kovin suppeakatseista ja ehkä olette palstailleet liikaa ja provoja näette sielläkin missä niitä ei ole.
Lluulette olevanne jo jotain tutkan kaltaisia palstalaisia. Vikaan meni tällä kertaa. En ole suuttunut, vaan loukkaantunut yleisesti siitä miten keposeen ihmiset mielijohteitansa tekee ja päätyy niin väärään. Ilmankos maailma on niin kylmä ja paha paikka.

Ette silti saa minua horjumaan. Aion olla onnellinen niin kauan kuin voin. Elämä on tahtotila, jos olette sellaista joutuneet koskaan edes huomaamaan.Tuskin.
Kaikkea hyvää teille ja kiitokset asiallisesti vstanneille, vaikka virheitä tekstissä olikin.

niin skannaan teille minun käyntini gynellä. =) Loppuu tuo lietsominen. Ette taida uskaltaa. Ihan kuin joku OIKEASTI jotain tälläistä LEIKILLÄÄN kirjoittaisi. Olette sairaita päästänne ihan oikeasti. Ei voi kun toivoa teille parempaa päätä. :)

Mut verikokeisiin tässä on silti mentävä.

Mite kellään riittäisi aika ja kiinnostus vastata ystävällisesti monta kertaa mielenvikaisiin syyttelyihin jos ei oma sana olisi totta. Voi teitä, aivottomat mammat. Sääliksi käypi.

Loppuu aitojen ihmisten loukkaaminen. Koska mulla on NIIN paljon luppoaikaa niin uskokaa, että tämä pitää paikkansa.Teen sen kaikkien niiden puolesta joita syytellään turhaan.

[QUOTE="Mitä ihmettä";26477553]Loppuu aitojen ihmisten loukkaaminen. Koska mulla on NIIN paljon luppoaikaa niin uskokaa, että tämä pitää paikkansa.Teen sen kaikkien niiden puolesta joita syytellään turhaan.[/QUOTE]
anna mennä, voin antaaa nimeni tutkintaa varten ei todellakaan en pelkää... kerro sit ko nimi tarvitaan...

[QUOTE="Mitä ihmettä";26477496]niin skannaan teille minun käyntini gynellä. =) Loppuu tuo lietsominen. Ette taida uskaltaa. Ihan kuin joku OIKEASTI jotain tälläistä LEIKILLÄÄN kirjoittaisi. Olette sairaita päästänne ihan oikeasti. Ei voi kun toivoa teille parempaa päätä. :)

Mut verikokeisiin tässä on silti mentävä.

Mite kellään riittäisi aika ja kiinnostus vastata ystävällisesti monta kertaa mielenvikaisiin syyttelyihin jos ei oma sana olisi totta. Voi teitä, aivottomat mammat. Sääliksi käypi.[/QUOTE]

skannaa tänne.... uskallan hyvin antaa sähköpostiosoitteeni ma.rit.za@suomi24.fi aika pienten teksitien perusteella olet diagnoosisi tehnyt.

[QUOTE="Mitä ihmettä";26477553]Loppuu aitojen ihmisten loukkaaminen. Koska mulla on NIIN paljon luppoaikaa niin uskokaa, että tämä pitää paikkansa.Teen sen kaikkien niiden puolesta joita syytellään turhaan.[/QUOTE]

Mitäs tutkittavaa tässä nyt on? Parempi, että viet itsesi nyt sinne tutkittavaksi.

[QUOTE="heh";26477630]Mitäs tutkittavaa tässä nyt on? Parempi, että viet itsesi nyt sinne tutkittavaksi.[/QUOTE]

anna ny ees toisen viiä ketju tutkittavaks jos haluaaa.... en tiiä mitä haluuu et ne tutkii ketjusta mut määä nimimerkilläni kirjoittanu tänne ja mitäää sellasta en oo laittanu mitä joutuisin pelkääämää et tutkintaan vaaa...

Kenen tutkittavaksi? Poliisienko? Älä nyt naurata. Poliiseilla on ihan riittävästi duunia ilman sekoseko palstailijaa.

Ylläpidolle voit antaa ketjun ihan milloin vaan.

[QUOTE="vieras";26477970]No, niinpä tais tehdä.

Tai ehkä hän on tekemässä raskaustestiä.[/QUOTE]
tai laskemas uusiks viikkoi.... ja mennen enemmä sekasi koska missäki ollu.... ja taas tuli tosi kieroi roskishaamui...

Yhteistyössä