Nyt on paniikki, raskaana pillereistä huolimatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!!!!

Vieras
Olen syönyt pillereitä säännöllisesti, mutta nyt testi näyttää haamuplussaa.
Olimme mahataudissa koko perhe, minä oksensin ja istuin vessassa vuorokauden. Sitä aiempana päivänä harrastimme seksiä, ei tullut mieleenkään hakea jälkiehkäisypillereitä, ja nyt on pelko että olen raskaana. Voiko se olla mahdollista että yhden päivän takia ehkäisyteho näin heikkeni?? :(
Täällä oli ensin nuorin, sitten minä, sitten toiseksi vanhin ja sitten vanhin oksentamassa, eihän me päästy apteekkiin ja suoraansanottuna ei käynyt edes ajatustakaan että näin voisi käydä.
Tein testin sillä ultraherkällä, nyt ainoa toivo on, että se näytti väärin.
Tähän elämäntilanteeseen, kun olen yksin näiden kolmen kanssa, en kyllä halua lasta.
Miehen kanssa ollaan seurusteltu vasta vuoden eikä edes asuta yhdessä. Lasten isä on alkoholisti, hänestä ei ole koskaan ollut apua.

jos sulla ei ole lääkitystä jossa ei ole raskaushormonia niin väärä positiivinen on aika epätodennäköinen ja haamukin on plussa. väärä nega sensijaan on mahdollinen

minulla kävi juuri noin...nyt tämä mahatauti pilleri vauvveli on jo 8vee... oli toinen lapseni ja esikoinen oli tuolloin vajaa 5kk..eli ei ollut heti putkeen suunnitteilla mutta kaikesta huolimati lapsi sai syntyä vaikka raskaus olikin järkytys alkuun...nyt odotan jo neljättä ja olen äärimmäisen onnellinen jokaisesta lapsestani!

Olen ihan järkyttynyt.. Ei tässä näin pitänyt käydä..
Muutoinkin ollaan ahtaalla lasten kanssa, omaa aikaa ei liiemmin ole, ja rahat on tiukilla (osa-aikatöissä).
Teen testin parin päivän kuluttua uudelleen. Nyt on aika sekasortoiset fiilikset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen ihan järkyttynyt.. Ei tässä näin pitänyt käydä..
Muutoinkin ollaan ahtaalla lasten kanssa, omaa aikaa ei liiemmin ole, ja rahat on tiukilla (osa-aikatöissä).
Teen testin parin päivän kuluttua uudelleen. Nyt on aika sekasortoiset fiilikset.

Kyllä se siitä! :hug: