Raskaana pillereistä huolimatta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pilleri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pilleri"

Vieras
Aloitin e-pillerit ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt on toinen laatta kahta tablettia vaille loppu, eli pari kuukautta olen niitä nyt syönyt.

Mulla on ollut lämpö koholla 37,0 jo ainakin kuukauden verran. Palelen ihan jatkuvasti. Kummankin laatan aloituksen kohdalla on ollut muutamana päivänä kuvotusta. Tämän toisen laatan aikana kuvotus ei kuitenkaan ole ottanut loppuakseen. Ruokahalu on täysin muuttunut, minulla on älyttömiä mielitekoja. Väsyttää ja pissalla pitää ravata ihan oikeasti jatkuvasti! Lisäksi rannat pamahti turvonneiksi. En tiedä kuvittelenko, mutta kohdun alueella tuntuu painoa ja lieviä kuukautiskipuja. Ihan selkeitä raskausoireita yhden raskauden kokeneena.

Onko tämä nyt oikeasti mahdollista, että olen pillereistä huolimatta raskaana?? Vai onko nämä nyt vain pillereistä johtuvia juttuja? Tosi häiritsevää. Teen testin huomenna. Nämä oireet ei nimittäin katoa, päin vastoin... Yhtäkään pilleriä en ole unohtanut.

Muilla kokemuksia?

[QUOTE="hmm";24943360]onhan se mahdollista vaikka ei kovin yleistä, jos pillerit otetaan säännöllisesti. Onko menkat tulleet norm?[/QUOTE]

No siis ainostaan yksi tyhjennysvuoto on ollut näiden pillerien kanssa vasta. Ja se alkoi normaalisti ja oli runsastakin, eli ihan normaalia.

Sunnuntaihin mennessä pitäisi alkaa toinen vuoto, kun nyt aloitan taas tauon ylihuomenna.

Eihän pillereiden kanssa oikein voi ajatella niin, että kuukautiset jäisivät jotenkin pois.. voihan se tietysti jäädä tulematta. Mutta viime vuoto oli siis normaali kuukausi sitten.

e-pillerit sisältävät samoja hormoneja kuin raskaana ollessa. Niillä huijataan keho olemaan raskaana jotten munasolut ala kypsymään, siks rinnat voi turvota, tulla raskausoireita ym :)

Korjatkaa jos olen väärässä :)

Minulla alkuun tuli raskausoireita, nyt en enää luule niin..