Liikaa poissa arjesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sain juuri kuulla että menoni ärsyttävät puolisoa (mies). Meillä on kaksi lasta ja toinen vanhempi kotona, hetken aikaa (2kk) se on ollut mies ja heti tulee naputusta. Minulla on kuulemma "liikaa kaikkea", lähinnä siis se päivätyö.

Olen vaan niin tyrmistynyt, koska olen ajatellut että meillä on aidosti tasa-arvoista vanhemmuus ja molempien tarpeet huomioidaan!

Liiat menoni ovat nyt siis olleet kuntosalikäynti 1-2x viikossa sijoittuen lasten nukkumaanmenoaikaan (mies joutuu laittamaan heitä n. 30min yksinään kotona, molemmat nukahtavat ilman vippaskonsteja). Lisäksi olen opiskellut iltaisin kun ehtinyt (lapset nukkumassa)/viikonloppuna kun taapero nukkuu. Myös yhteistä aikaa on jäänyt.

Ekaa kertaa elämässäni kävin töiden jälkeen kaverin kanssa jossain niin se nyt sitten keikautti veneen. Mies on joutunut kotivanhempana hoitamaan nuoremman satunnaiset yöheräilyt että jaksan käydä töissä. Varmaan vissiin kaikki tämä siis liikaa.

En vaan voi käsittää. Vituttaa vaan niin paljon. Onneksi jään kohta takaisin hoitovapaalle. Sanottakoon että mies on vapaa menemään milloin vaan harrastuksiinsa, mutta ei mitään aktiivisesti harrasta.

Eikä sitä nyt sitten vaan ehdi muuta kuin työn?

Yhteistyössä