Taidan olla tähän mennessä listan vanhin esikoistaan odottava, olen nyt 37v ja hetikohta lapsen syntymän jälkeen täytän 38v. Silti koen olevani vielä nuori! Olen aina ollut nuorekas, näytän nuoremmalta jne. Ystäväpiirissäni on monta vähän alle tai päälle nelikymppistä ensisynnyttäjää ja kaikki ovat olleet todella tyytyväisiä kokemaansa. Tänä päivänä naiset ovat vanhempia kuin ennen kun saavat esikoisiaan, ei ole niin yleistä enää että on "vain" parikymppinen saadessaan lapsensa. Nykyisin opiskellaan pitkään (itse opiskelin 29-vuotiaaksi) ja mietitään tarkkaan kenen kanssa perhe perustetaan. Itse olin naimisissa pari vuotta vajaa kolmekymppisenä, mutta mies oli väärä, joten ei tehty (onneksi) lapsia. Muutama vuosi sitten löysin "sen oikean" ja nyt on vihdoin lasten aika. Jos tämä raskaus sujuu hyvin (niinkuin on tähän asti sujunut), niin perään vaan toinen ja sitten saa olla siinä. =) Minunlaisiani mammoja on paljon, trendi on tähän suuntaan siirtymässä, joten te, jotka paheksutte vanhempia mammoja - too bad. Meille vanhemmille mammoille ja meitä ymmärtäville - tsemppiä ja kaikkea hyvää niin odotusaikanakin kuin lasten syntymän jälkeen! :hug:
Toivoopi ikinuori 37v, raskausviikko 23 menossa ja poika tulossa!