Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei pysty pitämään himojaan kurissa julkisilla paikoilla tms. Muut asiat (ihmissuhteet, raha-asiat, työt yms.) jää hoitamatta seksin takia.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26095820:Mä ajattelen, että seksuaalisuus on muutakin kuin seksin harrastamista. Kai se olisi mun mielestä seksin lisäksi sitä, että normaaleistakin asioista tulee jollain lailla seksuaalisesti värittyneitä.
Mutta eikö siinä ole enemmän kyse seksiaddiktiosta kuin varsinaisesti seksuaalisuuden määrästä?
Kaikki, jotka harrastaa koko seksiä. T: aseksuaali
Aseksuaalisuus sitten taas seksiaddiotion kääntöpuoli?
Kummassakin jossain määrin kyse samasta asiasta?
Omaan semmoset traumat seksiä kohtaan, että kuvottaa koko asia
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26095855:Minut ainakin viime viikolla nimettiin täällä yliseksuaaliseksi! :wave:
Tosin mielestäni olen vain hyvin seksuaalinen ihminen, se on minulle erittäin tärkeä osa elämää ja meillä on intohimoa miehen kanssa.
Myönnän sen että seksi pyörii minulla mielessä pitkin päivää ja odotan aina seuraavaa kertaa kun pääsee touhuamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26095855:Minut ainakin viime viikolla nimettiin täällä yliseksuaaliseksi! :wave:
Tosin mielestäni olen vain hyvin seksuaalinen ihminen, se on minulle erittäin tärkeä osa elämää ja meillä on intohimoa miehen kanssa.
Myönnän sen että seksi pyörii minulla mielessä pitkin päivää ja odotan aina seuraavaa kertaa kun pääsee touhuamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26095911:Millä perusteella teidät sitten täällä on tuomittu liian seksuaalisiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26095911:Millä perusteella teidät sitten täällä on tuomittu liian seksuaalisiksi?
Minut eilen.
Siitä tuo aloitus kumpusikin, kun jäin sitten miettimään, että millainen olisi OIKEASTI yliseksuaalinen ihminen.
![]()
Minkälaisessa yhteydessä sinut "leimattiin" yliseksuaaliseksi?