Liian seksuaalinen ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä koen et oon, eli häiritsee itteäni.
Tosin kuuluu tavallaan tähän taudinkin kuvaan et aina maniavaiheessa menee hiukkasen lujaa.
Eli voisin toisin sanoen sekstata aamusta iltaan ja illasta aamuun. Ja jos ei oo kumppania niin sitten eri miesten kanssa.
Mutta siis jos on ihan terve ihminen niin en osaa sanoa et millon on liian seksuaalinen ihminen.
Ehkä nyt ainakin sillon jos se itteä häiritsee.
Toisten sanomisista eli kumppanin ei kannata nyt olla niin sentilleen, uskon et niissä useimmiten kyse ettei halut vaan kohtaa suhteessa, nyt just taikka koskaan.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Mä ajattelen, että seksuaalisuus on muutakin kuin seksin harrastamista. Kai se olisi mun mielestä seksin lisäksi sitä, että normaaleistakin asioista tulee jollain lailla seksuaalisesti värittyneitä.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="123";26095794]Et oikeasti voi tarkoittaa Mummeliisa, ettet koskaan olisi kuullut seksiriippuvuudesta?[/QUOTE]

Toki olen kuullut, mutta onko seksiaddikti oikeasti seksuaalisempi kuin muut.
Eikö siinä pikemminkin ole kyse siitä, että pyrkii korvaamaan seksin määrällä jonkin emotionaalisen puutteen?

Minut ainakin viime viikolla nimettiin täällä yliseksuaaliseksi! :wave:

Tosin mielestäni olen vain hyvin seksuaalinen ihminen, se on minulle erittäin tärkeä osa elämää ja meillä on intohimoa miehen kanssa.

Myönnän sen että seksi pyörii minulla mielessä pitkin päivää ja odotan aina seuraavaa kertaa kun pääsee touhuamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26095855:

Tosin mielestäni olen vain hyvin seksuaalinen ihminen, se on minulle erittäin tärkeä osa elämää ja meillä on intohimoa miehen kanssa.

Myönnän sen että seksi pyörii minulla mielessä pitkin päivää ja odotan aina seuraavaa kertaa kun pääsee touhuamaan.

Minut eilen.
Siitä tuo aloitus kumpusikin, kun jäin sitten miettimään, että millainen olisi OIKEASTI yliseksuaalinen ihminen.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26095855:

:snotty: Mä kans. Miellän, että yliseksuaalinen ihminen tuo seksuaalisuuttaan julki paljon ja usein muussakin seurassa kuin kumppaninsa kanssa.

Seksuaalinen on mielestäni liian positiivisesti värittynyt sana, jotta siihen voitaisiin kytkeä jotakin negatiivisesti värittynyttä sanaa kuten "liian". Jos seksiin liittyvät ajatukset tai seksin harrastaminen häiritsee jotakin elämänaluetta liiallisuutensa vuoksi, näkisin että kyse on seksiriippuvuudesta. Liian seksuaalinen ihminen kuulostaa korvissani samantyyppiseltä ilmaukselta kuin liian tasa-arvoinen :D

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26095911:
Millä perusteella teidät sitten täällä on tuomittu liian seksuaalisiksi?

Minut siitä syystä että pitäisin seksiä hieman vajaavaisena jos en saisi orgasmia. Eli siitä että tykkään vietävästi saada :) Siitä että harrastan anaaliseksiä. Siitä että harrastamme usean tunnin sessioita ja se on meille ihan normaalia. Siitä että olen harrastanut mieheni kanssa seksiä myös koliikkivauvan aikaan, eli olen väsymyksestä huolimatta halunnut seksiä. Mitähän muita syitä siinä olikaan...

Jos seksi hallitsee ajatuksia ja toimintoja, tuo ja vie mennessään. Muut ihmiset on objekteja ja tyydytysvälineitä jolloin hyvää tasapainoista suhdetta ei voi syntyä. Ihminen on levoton, tyytymätön ja tyydyttymätön. Silloin kyseessä addiktio johon saatavissa hoitoa ja joka ei ole kovin kiinnostava aihe, puhuttaessa seksuaalisuudesta. Tästäkö oli kyse?

Vai onko kyse hyvin seksuaalisesta ihmisestä joka tarvitsee ja ajattelee seksiä paljon mutta on tyytyväinen olotilaansa ja kykenee pitämään kumppaninsakin onnellisena? Toisaalta, kuka tässä kohdin miettiikään mahdollista liiallista seksuaalisuutta? Joku ulkopuolinen? Tämä onkin jo mielenkiintoisempaa.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Seksuaalisuuden määrää tuskin voi mitata. Seksuaalisuus on ihmisessä toisella näkyvämpänä toisella jokseenkin piilossa. Liiallinen seksuaalisuus on tilannekohtaista, seksuaalisuus korostuu tilanteessa jossa sen ei pitäisi tai jossa sen ei ole tarpeen olla esillä.

"Vai onko kyse hyvin seksuaalisesta ihmisestä joka tarvitsee ja ajattelee seksiä paljon mutta on tyytyväinen olotilaansa ja kykenee pitämään kumppaninsakin onnellisena? Toisaalta, kuka tässä kohdin miettiikään mahdollista liiallista seksuaalisuutta? Joku ulkopuolinen? Tämä onkin jo mielenkiintoisempaa."

Tämä on juuri kuin minä.

• Tykkää

Yhteistyössä