Liian lihava liian laiha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liikkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liikkuja

Vieras
Olen ennen pitänyt itseäni aina liian lihavana 167/55. Tai sanotaan nyt että en liian lihavana mutta on liikaa jenkka kahvaa yms! tätä jatkunut jo usean vuoden ja itsetuntoni on ollut aivan älyttömän alhaalla.
Tätä on jatkui 7vuotta kunnes löysin liikunnan!Olen aloittanut salikäynnin ja rankan lihastreenin, Tällä hetkellä kun katson itseäni peilistä koen että olen aivan liian laiha ja karsen näköinen,tahdon lihasta ympärille ja saada itseni hyvään kuntoon!Tavoitteena kilpa fitness mahdollisesti!
Minusta oli hauskaa löytää se herättävä tekijä joka sai tajuamaan että hetkinen nyt ollaan kyllä väärällä tiellä tuon "lihavaksi" miettimisen suhteen!
Tällä hetkellä kahdehdin oikein naisia joilla on vähän enemmän lantiota ja lihasta jaloissa yms.Peilistä kun itseäni katson olen AIVAN LIIAN LAIHA!

En mä ole koskaan pitänyt itseäni erityisesti lihavana.

Nyt tiedän kuitenkin olevani kaikkien virallisten indeksien ja taulukoiden mukaan varsinainen kuivan kesän kusiainen.
Toisaalta, peilistä en mielestäni näytä nälkiintyneeltä, vähästä massasta iso osa on lihasta.

Mulle vaan ei niin kamalasti merkkaa se, miltä näytän. Kun nyt en ihan susiruma ole (tai ainakaan ihmiset kaupan kassajonossa eivät näytä säikähtävän), niin pääasia on, että mulla on itsellä hyvä olla.
Ja nyt mulla on.

Njaa, mää pidin aina itseäni kovinkin lihavana nuorempana (olen aina ollut pitkä), mutta nyt kuvista katseltuani huomasin, että olenpa ollut luuranko.. :o Eipä ihme, että terkkarit kertoi aina ruokaympyrästä ja että lihaa ja maitotuotteitakin pitää syödä... :D

No nyt ei ole enää sitä pelkoa. Ajatukset edelleen samanlaisia, mutta nyt on tullut jo painoa varmaan yli kymmenen kiloa tuosta ajasta..

Yhteistyössä