Liian laiha?

  • Viestiketjun aloittaja N38
  • Ensimmäinen viesti
lol
hitto mua ärsyttää ihmiset jotka valittaa tääl et apua oon liian laiha ja yritän syödä koko ajan mutten lihoo. Tietäis vaan se joka kirjottaa kuin paljon mä teen sen eteen töitä et laihtuisin edes vähän, kyttään päivät pitkät kaloreitani,joka kerta kun syön jotain niin laskeskelen samalla et kuin paljon kaloreita siinä on ja mitä voin vielä tänään syödä, etten lihoo. ja lähes joka päivä yritän kuntoilla ja rehkin tuolla ulkona hulluna. Kerran jopa yks päivä yritin pärjätä pienellä annoksella mysliä ja jogurttia lähes koko päivän ja oli niin heikko olo, että oli lähellä pyörtyminen koulussa. Mä joka päivä yritän tehdä töitä mun painon eteen muttei mitään tuloksia tuu, tuntuu että painoo nousee joka päivä vaan enemmän vaikka mitä teen. tää on tosi rankkaa. ja sen takia nää ärsyttävät ihmiset jotka valittaa et kaikki sanoo laihaks ni suututtuttaa, kumpa joku mullekki joskus sanois nii.. näil laihoilla on asiat kuule hyvin, helppo elämä kun ei mitään tarvi ulkonäön eteen tehdä. Oon siis lähes 180 senttinen, 16 vuotias tyttö ja painan about 68 kiloo. Mun tavote on saada itteni 55 kiloon mut se tavote tällä hetkellä on kyllä niin mahdoton..
 
Maarit76
Oon siis lähes 180 senttinen, 16 vuotias tyttö ja painan about 68 kiloo. Mun tavote on saada itteni 55 kiloon mut se tavote tällä hetkellä on kyllä niin mahdoton..
Höpö höpö, ihan turha valittaa kun sun painoineksis on normaali. Eli et todellakaan voi valittaa läskeistä kun niitä tuskin sulta löytyy edes.

Hetken jo ajattelin että joku oikeasti pyöreä ihminen, mutta katin kontit olet.
 
Viimeksi muokattu:
160/55
Mielestäni aika vähän painoa alle 50 kg yli 160 senttiselle. Toki moni asia vaikuttaa painoon. Jos on lihaksia vähänkään, painaa luonnollisesti hieman enemmän kuin siro, pienilihaksinen ihminen. Mulle on tärkeintä että jaksan toimia fyysisesti ja että kroppa on jotenkin balanssissa, ei niinkään joku tietty kilomäärä.
 
Maria
Ensiksi, ei tämä viestiketju liity mitenkään seksiin enään, enemmänkin painonhallinta + tai - aivan sama.
Lol olet vissiin hurahtanut anoreksiaan tai 0 kokoon. Sun painoindexi on jo nyt alakanttiin nippa nappa 21 eli norm jos painaisit 55 kg sun painoindexi olisi nipin napin 17. Onkohan peilissä vai korvien välissä vikaa.
 
Lol
Höpö höpö, ihan turha valittaa kun sun painoineksis on normaali. Eli et todellakaan voi valittaa läskeistä kun niitä tuskin sulta löytyy edes.

Hetken jo ajattelin että joku oikeasti pyöreä ihminen, mutta katin kontit olet.

No olen mä musta kyllä edes hieman lihava, mulla on kaveri nimittäin joka on ihan saman pitunen kun mä mutta painaa hieman päälle 50 kg, ni kauhistun kyllä aina kun ajattelen kuin paljon meillä on painoeroo vaikka saman pitusia ollaa. Muutenki mun muutki kaverit painaa vähemmä kun mä, tosin ne on kans 10 tai 15 cm lyhyempiä, kun tuo 180 cm on kyllä hirmusen pitkä. Siskokin saman pitune kun mä ja en oo ihan varma sen painosta mutta veikkaisimpa n. 55 kg. Joten kyllä siinä ympäristössä jossa mä elän ja kattelen näitä pitkiä ja laihoja tyttöjä ni väkisinkin rupee kauhistelemaan kuinka paljon ite painaa.
 
Viimeksi muokattu:
Lol
Ensiksi, ei tämä viestiketju liity mitenkään seksiin enään, enemmänkin painonhallinta + tai - aivan sama.
Lol olet vissiin hurahtanut anoreksiaan tai 0 kokoon. Sun painoindexi on jo nyt alakanttiin nippa nappa 21 eli norm jos painaisit 55 kg sun painoindexi olisi nipin napin 17. Onkohan peilissä vai korvien välissä vikaa.
No kuule ei oo korvissa eikä peilissä mittää vikaa, peili kyllä näyttää sen mitä painankin. Mieti nyt kun lähes kaikki jotka näyttää edes hieman hoikilta ni painaa juuri sen 55 kg, korkeintaan. Ja joo tiedän et mä oon 180 ja ne ei oo näin pitkiä mutta tiiän kyl ihan liika saman pitusia ku mä
Mut 10 kiloa laihempia tyttöjä joten kyllä mä oon vähintään edes normaalia lihavempi vaikka sun painoindeksit näyttäis muuta, ja oon huomannu et kun valitan olevani läski kavereille ni ne vaan on hiljaa eikä sano mitään ja kattelee just sillä ilmeellä, että totta puhut. Ja sekin kyllä on naurettavan epäreilu että ne jotka on saman pitusia kun mä mut laihempia ni Ne ei tee mitää ei koskaa kuntoile vaan syö joka päivä herkkuja ties kuinka paljon ja makaa sohvalla ja mä senkus käyn harkoissa ja lenkkeilen ja herkkuja yritä syödä vaan yhtenä tai kahtena päivänä viikossa ja paino senkus pysyy samana tai jopa nousee. Jotenki ei vaan tunnu loogiselt mut näin mulla... Ei kellää olis vinkkei laihdutukseen??
 
Viimeksi muokattu:
Maarit76
mä senkus käyn harkoissa ja lenkkeilen ja herkkuja yritä syödä vaan yhtenä tai kahtena päivänä viikossa ja paino senkus pysyy samana tai jopa nousee. Jotenki ei vaan tunnu loogiselt mut näin mulla... Ei kellää olis vinkkei laihdutukseen??
Vanhan kertausta mutta lihas painaa enemmän kuin läski. Laihat voi olla kropaltaan huonommassa kunnossa, kuin painavammat joilla on liikunnasta tullut suuremmat lihakset. Ei voi verrata pelkkiä numeroita, kun ihmiset kuitenkin on erillaisia. Jotkut hoikan näköiset voivat painaa enemmän kuin mitä sinä katsomalla huomaisit.

Esimerkiksi musta ihmiset luulevat että olen alle 50 kg, vaikken edes ole. Ja painoa haluaisin lisää lihaksina. En halua olla ruipelo.

Ja jos kerran harkoissa käyt, niin sun on pakko syödä kunnolla ja monipuolisesti. Muuten harkat menee harakoille.
 
Viimeksi muokattu:
Toinen 180cm
Vanhan kertausta mutta lihas painaa enemmän kuin läski. Laihat voi olla kropaltaan huonommassa kunnossa, kuin painavammat joilla on liikunnasta tullut suuremmat lihakset. Ei voi verrata pelkkiä numeroita, kun ihmiset kuitenkin on erillaisia. Jotkut hoikan näköiset voivat painaa enemmän kuin mitä sinä katsomalla huomaisit.

Esimerkiksi musta ihmiset luulevat että olen alle 50 kg, vaikken edes ole. Ja painoa haluaisin lisää lihaksina. En halua olla ruipelo.

Ja jos kerran harkoissa käyt, niin sun on pakko syödä kunnolla ja monipuolisesti. Muuten harkat menee harakoille.
Ottakaahan selvää millaiset erot lihasten kasvamisella on 150 cm kuin 180 cm.
 
Viimeksi muokattu:
Lol
Vanhan kertausta mutta lihas painaa enemmän kuin läski. Laihat voi olla kropaltaan huonommassa kunnossa, kuin painavammat joilla on liikunnasta tullut suuremmat lihakset. Ei voi verrata pelkkiä numeroita, kun ihmiset kuitenkin on erillaisia. Jotkut hoikan näköiset voivat painaa enemmän kuin mitä sinä katsomalla huomaisit.

Esimerkiksi musta ihmiset luulevat että olen alle 50 kg, vaikken edes ole. Ja painoa haluaisin lisää lihaksina. En halua olla ruipelo.

Ja jos kerran harkoissa käyt, niin sun on pakko syödä kunnolla ja monipuolisesti. Muuten harkat menee harakoille.
No en ny huonosti syö mutten erityisen monipuolisestikkaa. Ja mulla ei oo koskaan mitään lihaksii ollu eikä tuu olemaankaan, aina oon ollu tämmöne heikko ja pienilihaksinen, jos jokin mussa painaa ni se on kyllä läski eikä mikään muu.
 
Viimeksi muokattu:
160/55
Miksi elämä pitäisi käyttää vertaamalla itseä toisiin ? Jokainen on hyvä omana, ainutlaatuisena itsenään. Meitä on niin moneksi ja tänäänkin asioilla käydessäni näin monta niin sairaalloisen lihavaa, että joutuvat nuoresta iästään huolimatta kulkemaan rollaattorin kanssa.
 
vierailija
Olenko liian laiha? Mitat 165/47 (rinnat pienet, samoin takapuoli). Olen huomannut että miehet kuolaa vain isorintaisten ja -perseisten perään :=(
joku tykkää isästä joku äidistä mutta mulle käy laiha nainen näyttää hyvälle kun panee isoa patonkia näyttää että paikat repeää olen muutenkin harrastanut petit eli hentoja naisia heitä kiihottaa nähdä itse miten parru uppoaa heidän märkään pilluunsa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä