silliä kullekin
vastausten määrästä päätellen voit olla tyytyväinen, mulle kelpaisit heti, läskejä maailma on pullollaan
Höpö höpö, ihan turha valittaa kun sun painoineksis on normaali. Eli et todellakaan voi valittaa läskeistä kun niitä tuskin sulta löytyy edes.Oon siis lähes 180 senttinen, 16 vuotias tyttö ja painan about 68 kiloo. Mun tavote on saada itteni 55 kiloon mut se tavote tällä hetkellä on kyllä niin mahdoton..
Höpö höpö, ihan turha valittaa kun sun painoineksis on normaali. Eli et todellakaan voi valittaa läskeistä kun niitä tuskin sulta löytyy edes.
Hetken jo ajattelin että joku oikeasti pyöreä ihminen, mutta katin kontit olet.
No kuule ei oo korvissa eikä peilissä mittää vikaa, peili kyllä näyttää sen mitä painankin. Mieti nyt kun lähes kaikki jotka näyttää edes hieman hoikilta ni painaa juuri sen 55 kg, korkeintaan. Ja joo tiedän et mä oon 180 ja ne ei oo näin pitkiä mutta tiiän kyl ihan liika saman pitusia ku mäEnsiksi, ei tämä viestiketju liity mitenkään seksiin enään, enemmänkin painonhallinta + tai - aivan sama.
Lol olet vissiin hurahtanut anoreksiaan tai 0 kokoon. Sun painoindexi on jo nyt alakanttiin nippa nappa 21 eli norm jos painaisit 55 kg sun painoindexi olisi nipin napin 17. Onkohan peilissä vai korvien välissä vikaa.
Vanhan kertausta mutta lihas painaa enemmän kuin läski. Laihat voi olla kropaltaan huonommassa kunnossa, kuin painavammat joilla on liikunnasta tullut suuremmat lihakset. Ei voi verrata pelkkiä numeroita, kun ihmiset kuitenkin on erillaisia. Jotkut hoikan näköiset voivat painaa enemmän kuin mitä sinä katsomalla huomaisit.mä senkus käyn harkoissa ja lenkkeilen ja herkkuja yritä syödä vaan yhtenä tai kahtena päivänä viikossa ja paino senkus pysyy samana tai jopa nousee. Jotenki ei vaan tunnu loogiselt mut näin mulla... Ei kellää olis vinkkei laihdutukseen??
Ottakaahan selvää millaiset erot lihasten kasvamisella on 150 cm kuin 180 cm.Vanhan kertausta mutta lihas painaa enemmän kuin läski. Laihat voi olla kropaltaan huonommassa kunnossa, kuin painavammat joilla on liikunnasta tullut suuremmat lihakset. Ei voi verrata pelkkiä numeroita, kun ihmiset kuitenkin on erillaisia. Jotkut hoikan näköiset voivat painaa enemmän kuin mitä sinä katsomalla huomaisit.
Esimerkiksi musta ihmiset luulevat että olen alle 50 kg, vaikken edes ole. Ja painoa haluaisin lisää lihaksina. En halua olla ruipelo.
Ja jos kerran harkoissa käyt, niin sun on pakko syödä kunnolla ja monipuolisesti. Muuten harkat menee harakoille.
Olenko liian laiha? Mitat 165/47 (rinnat pienet, samoin takapuoli). Olen huomannut että miehet kuolaa vain isorintaisten ja -perseisten perään :=(
No en ny huonosti syö mutten erityisen monipuolisestikkaa. Ja mulla ei oo koskaan mitään lihaksii ollu eikä tuu olemaankaan, aina oon ollu tämmöne heikko ja pienilihaksinen, jos jokin mussa painaa ni se on kyllä läski eikä mikään muu.Vanhan kertausta mutta lihas painaa enemmän kuin läski. Laihat voi olla kropaltaan huonommassa kunnossa, kuin painavammat joilla on liikunnasta tullut suuremmat lihakset. Ei voi verrata pelkkiä numeroita, kun ihmiset kuitenkin on erillaisia. Jotkut hoikan näköiset voivat painaa enemmän kuin mitä sinä katsomalla huomaisit.
Esimerkiksi musta ihmiset luulevat että olen alle 50 kg, vaikken edes ole. Ja painoa haluaisin lisää lihaksina. En halua olla ruipelo.
Ja jos kerran harkoissa käyt, niin sun on pakko syödä kunnolla ja monipuolisesti. Muuten harkat menee harakoille.
Ottakaahan selvää millaiset erot lihasten kasvamisella on 150 cm kuin 180 cm.
joku tykkää isästä joku äidistä mutta mulle käy laiha nainen näyttää hyvälle kun panee isoa patonkia näyttää että paikat repeää olen muutenkin harrastanut petit eli hentoja naisia heitä kiihottaa nähdä itse miten parru uppoaa heidän märkään pilluunsa.Olenko liian laiha? Mitat 165/47 (rinnat pienet, samoin takapuoli). Olen huomannut että miehet kuolaa vain isorintaisten ja -perseisten perään :=(
huh huh, kylläpä visioin liian hyvin . ole ylpeä vartalostasi sekä itsestäsi.minä olen jo 40v laiheliini eikä tissit roiku ollenkaan, ovat oikein siistit A-B-kokoiset pallonpuolikkaat. Takapuolikin on vallan pyöreä edellen. Kaikki eivät ole samasta muotista.
minä kuolaan Sinun perään 186/83 ja muhkea muna.Olenko liian laiha? Mitat 165/47 (rinnat pienet, samoin takapuoli). Olen huomannut että miehet kuolaa vain isorintaisten ja -perseisten perään :=(