Liian kiltti/ nössö mies? Ärsyttävää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja What the Fuck
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

What the Fuck

Vieras
Eli mies on yli kolmenkymmenen, asuu vanhemmillaan.. en tiedä oikein miksi. Ei viitsi, jaksa hakea omaa asuntoa koska siihenhän menee rahaa... Hän ei oo kuulemma ollut työelämässä kuin kymmenenvuotta sit viimeksi....

Emme ole kauaa olleet yhdessä, mutta on alkanut ottaa aivoon hiukan sellainen, ja sit kun hän puhuu mulle niin puhuu usein esim: Voi kun hän on söpö, mun nainen niin suloinen.... plaaplaa.... moniakertoja päivässä. Katsoo mua kun koiranpentu, ja jos meikkaan puen hän sanoo.. voih, hän pukee.. voi kun kulta meikkaa.... HEI PLIIS....??

IHANAA KUN IHMINEN ON KILTTI, TYKKÄÄ MUSTA JNE, MUT JOKIN RAJAKIN VOISI OLLA. Itse olen tulinen luonne, ja itsenäinen nainen.. omillani toimeen tuleva...
asiat olis pakko ottaa puheeksi, koska liiallinen lässytys saa mun verenpaineet nousemaan. olemme olleet vasta n 2kk yhdessä....

no mimmonen se muuten on? onko muutenkin nössö, esim käyttäytyminen pukeutuminen???
entä entiset suhteet?? tuli heti mieleen naapurin vanha poika, jonka vanhemmat käy siivoamassa sen kämpän 2krt kuussa.... haloo!!??

hahahha... juu ihanaa jos mies kiltti mutta tosiaan mulla alkaa olee pinna välil jo ihan loppu.... se on niinku liian nössö, liian huomaavainen.. ja jos kun erossa musta.. niin hän sanoo et nyt mä oon ihan yssin.... voi tsiisuksen per*se.....

Juu en halua väkivaltaista, narsistiakaan mutta yli pehmous on ällöä.. mitä hittoo mä teen.. ja kaiken kukkuraks mies on mun kaverin veli.. voi kukkuu vaan mä sanon!!

Alkuperäinen kirjoittaja m:
no mimmonen se muuten on? onko muutenkin nössö, esim käyttäytyminen pukeutuminen???
entä entiset suhteet?? tuli heti mieleen naapurin vanha poika, jonka vanhemmat käy siivoamassa sen kämpän 2krt kuussa.... haloo!!??

On hän muutenkin aika nössö... siis makaa syö ja paskoo... seksi hyvää ja läheisyys plussaa, mut muuten niinku boooring....
ei yhtään mun tyylinen....

No kannattaisko laittaa piste koko jutulle, ennenkuin tämä herkkä poikanen kiintyy sinuun liikaa, voipi ottaa ero muuten koville...Jos nyt jo ärsyttää piirteet noin paljon ja tuntuu ettei se ole sun tyyppinen, niin ei se tulevaisuudessa ainakaan paremmaksi muutu ;)

Kyllähän tuo mies vaikuttaa hieman epäsopivalta sinulle. Toisaalta vastakohdat joskus sopivat yhteen, mutta et varmaan kestä sen kanssa pitkän päälle jos usein ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ölwekq:
No kannattaisko laittaa piste koko jutulle, ennenkuin tämä herkkä poikanen kiintyy sinuun liikaa, voipi ottaa ero muuten koville...Jos nyt jo ärsyttää piirteet noin paljon ja tuntuu ettei se ole sun tyyppinen, niin ei se tulevaisuudessa ainakaan paremmaksi muutu ;)

nii just!

Naiset on julmia.

Minä mukaan lukien. Heivasin kerran erään kundin ihan samasta syystä. Pussaili koko ajan jopa kahvilan pöydän yli tyyliin toisilla treffeillä, koirasilmäili ja hinkkasi kättä. Lopullisesti liikaa oli tekstarilla lähetetty nalle (uh...), sydän ja hyvänyöntoivotus. Ihan kiva poika varmaan joo, mutta ei minun tyyppinen. Tykkään läheisyydestä, julkisista hellyydenosoituksista ja kiehnään mielelläni miehen kainalossa. Mutta kohteen pitää olla aika maskuliininen olemuskeltaan, että sellaiseen innostun:)

Iiik.. kuulostaa ihan mieheltä jota jokusen kerran tapailin joskus.. on kyllä nyt jo reilusti lähempänä neljääkymppiä.
Sanoi mua kaikkien kuullen vielä tyttöystäväkseen, mitä musta ei koskaan edes tullut..

Joo en mä jaksa tollasta katsoo kyllä.. asuu tosiaan vanhemmillaan... kiva kukkuu?!
ja kaikki rahansa käyttää joihinki leffoihin.. makaa mun sohvalla tekemättä mitään....
En nyt oikeen tajuu itekkää miten sekaannuin tollaseen.... kai se oli jotain omaa läheisyyden kaipuuta jne... sen suhteet on kaatunu mm sellaseen kun muijja oli sille sanonu ettei oo varaa elättää sitä, ja rahat kuulemma loppu jne....

VOISKO JOKU AUTTAA MUA JA KERTOO MITEN PUHUN ASIASTA HÄNELLE NÄTISTI.
Koska hälle tulee tunne et oon käyttäny hyväkseni häntä, itseluottamus sillä ei muutenkaa kovin hyvä.

Deittaillin juuri vastaavanlaista miestä. Voi että mua ällötti kun se alkoi puhumaan esim koirista "että voi ku ihanan hellunen"! Ei mies puhu noin! YÖK! Vaikka muuten oli ihan ok tyyppi, meni liian imeläksi, liian pian, liian paljon.

Kannattaa vaan reilusti sanoa että nyt kun olette olleet yhdessä ja opit häntä tuntemaan paremmin, tajusit että tunteet on vaan muuttunu kaverilliseen suuntaan tms. Mahdollisimman pian. Ja sano sille että muuttaa pois kotoa jos kehtaat. Kuka tuollaista peräkammarinpoikaa jaksaa??!! Karhunpalvelus jos sille joku ei kerro...

Joo kyllä mun pakko sille puhua asioista.. ei hemmetti mä en kestä.... hahahha. tänään taas ku mulla putos tupakka maahan ni se sano voih, kullal tippus.... YÄÄÄKKK!!
Kiva voiksä lopettaa pliis.... ja kun haukottelin niin siihenki voih, kulta väski.... kokoaika teen mitä vaan, nukun haukottelen tiskaan, aina siihen tuollanen ällö kommentti.

Mulla sauhuu päässä...... :(

joo todellakin sanoisin sile suoraan, et muuta omaan asuntoon, puhu mulle kuin aikuiselle, eikä kuin 2-vuotiaalle.
Todella lapsellista, ja noloa juuri sinulle.... Oletko sanonut sille tosta lässytyksestä???

Oksettavaa!!