Olen itse sellainen kiltti, mutta toisaalta mies isoilla kirjaimilla. Jostain syystä minusta on tullut lapanen parin naisen kanssa vietetyn avioihanuuden takia.
Tosi mies olen edelleenkin, mutta jostain syystä, naisen kanssa ei oikein tahdo olla kovinkaan miehekäs olo. Nainen saa minut karttamaan naisia. Naisista on tehty viihdemaailmassa niin kova kovis, ettei siihen kovikseen enää arvaa puuttua.
Naisen läsnäolo saa minut panemaan parastani, ja ei se kuitenkaan riitä. Muutaman yhteisen vuoden jälkeen nainen lähtee toisen kainaloon.
Naista, passelia kaipaan, mutta aikaisempien kokemusten perusteella, antaa olla.
Suomalainen nainen, hänestä on tehty todellinen vittuileva paholainen. Nuorista naisista tehty jollain tapaa myöskin miesvihaajia.
Tätä kaikkea suomalainen tv-tarjonta tarjoaa suomalaisille.
Ei tällaiset tv sarjat, ainakaan ole eduksi suomalaisen naisen imagoksi , kuinka hän käyttäytyy suomalaista miestä kohtaan.
Tv: suomalaisista sarjoista saatu vaikutelma suomalaisista naisista: vittuileva, ylimielinen, agressiivinen, juopotteleva. Tämä pätee ala-asteisista tuonne johonkin, alle sataan.v.