Liian isoko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjukka 30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marjukka 30v

Vieras
Tapasin viime viikonloppuna miehen ja päädyttiin sänkyyn,sillä oli mielettömän iso kalu,se ei meinannut mahtua minuun millään ja vähän sattuikin.
Pidättekö muut sisaret isoista kaluista,minä en kyllä tuollaisista pidä.
Vieläkin paikat vähän hellänä.

Minulla on ikäviä kokemuksia. Verenvuotoa kun sen iso tökkäs aina lian syvälle. Ajattelin, ettei tästä tuu mitään ja etsin uuden miehen. Sillä oli sopiva. Mutta jos et ukkoo vaihda ja lapsia teet joskus, on se silloin sopiva. Paikathan löystyvät.

Minulla meni myös poikaystävä vaihtoon liian ison vehkeen takia. Halusin nauttia seksistä, enkä olla kivusta pökerryksissä ensimmäistä viittä minuuttia. Kaikkia asentoja ei voinut edes yrittää. Takaapäin ei onnistu aina edes keskikokoisten kanssa, joten tämän ylisuuren kanssa jätettiin väliin.

Ei synnyttäminen emättimen pituuteen vaikuta. Jos kalu tuntuu kipeästi kohdun napukassa, niin siihen ei auta kuin miehen vaihto. Paksuus ei ehkä haittaa synnyttäneillä enää niin paljoa.

Jos sitä isoa kalua pelkää, niin kyllä se sattuu. Pienikin kalu sattuu, jos sitä pelkää.

Tykkään, kun miesystävälläni on komea kalu. Hän hurmasi minut kuitenkin ihan muilla asioilla.

Pyytäkää miestänne kiihottamaan teidät KUNNOLLA ja rentoutukaa. Ja jos miehellä on niin pitkä, että työntää liian syvälle ja se sattuu, siitä pitää sanoa miehelle. Ei yhdyntä kipeää saa tehdä.

Ei minulla ole koskaan ollut ongelmia kiihottumisen, kostumisen (päinvastoin kostun melkeinpä liikaa) tai orgasmien saamisen kanssa. Kaikkien anatomiat vain eivät sovi yhteen. Liian suuri on liian suuri, eikä se siitä miksikään muutu. Ilmeisesti kaikki eivät ole törmänneet sellaiseen jättikapistukseen, kun eivät tajua, mistä on kyse. Kokemusta on useammasta kymmenestä miehestä, mutta vain yhden kanssa on ollut ongelmia liian suuren koon takia.

Juu, mullakin se vika, että ison kanssa ei orkkua tullu. Pienemmän kanssa tuli. Ei se siitä koon pelosta johdu. En pelänny. Iso kalu, jossa oli mitättömät pallit. Nyt läpsyttää mukavasti, hehhe.

Yhteistyössä