häät on suht pienet (n.50hlöö).. rennot häät tulee olemaan=)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on juhlavat häät, niin voi olla alipukeutunut. Jos rennot, pienet, menee hyvin. Riippuu paljon häistä ja juhlaparista.
Niin ja puvuntakin saa ottaa pois vasta kun sulhanen on eka ottanut pois.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:puku ehdottomasti päälle. Juhlapaikalla voi sitten ottaa puvuntakin pois ja olla rennommin. Pitäähän miehenkin joskus ulkonäön takia kärsiä. :wave:
tota en ookkaa ennemmin kuullu, hyvä tietää....Alkuperäinen kirjoittaja fsdvc:Niin ja puvuntakin saa ottaa pois vasta kun sulhanen on eka ottanut pois.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:puku ehdottomasti päälle. Juhlapaikalla voi sitten ottaa puvuntakin pois ja olla rennommin. Pitäähän miehenkin joskus ulkonäön takia kärsiä. :wave:
hyvä kun joku on mun kans samoilla linjoillaAlkuperäinen kirjoittaja häihin:pellavahousut....huhhuh, miks ei samantien VERKKARIT!!!
No ei kait sitä nyt kukaan kehtaa teille tulla valittamaan päin naamaa!Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Siis voi .... sanonko mä ....
Meillä ollaan menty ihan farkuissa MUIDEN häihin. Empä ole tullu koskaan kysyneeksi sopiiko tämä vaatetus kelleen vai ei Eikä ole yhtäkään pahaa katsetta saatu...
huh huh....jos minun häissäni joku olisi ollut farkuissa, niin olisi ollut kyllä tosi loukkaus juhlavaa tilaisuutta kohtaan joka me ollaan järjestetty!Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Siis voi .... sanonko mä ....
Meillä ollaan menty ihan farkuissa MUIDEN häihin. Empä ole tullu koskaan kysyneeksi sopiiko tämä vaatetus kelleen vai ei Eikä ole yhtäkään pahaa katsetta saatu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei kait sitä nyt kukaan kehtaa teille tulla valittamaan päin naamaa!Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Siis voi .... sanonko mä ....
Tekö siis luulette, että kaikki pellavahousut on sellasia maajussien säkkikangaslökäpöksyjä? Katsokaas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:pellavahousut meidän isäntä ei ikimaailmassa suostuis laittaan jalkaansa, naurais vain semmosille, kyllä puku on häihin melko ykkönen, on kumminkin arvokkaat juhlat =) karavatti kuuluu häihin miehen kaulaan.....
ihan kivat, mutta ei noilla häihin mennä!Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Tekö siis luulette, että kaikki pellavahousut on sellasia maajussien säkkikangaslökäpöksyjä? Katsokaas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:pellavahousut meidän isäntä ei ikimaailmassa suostuis laittaan jalkaansa, naurais vain semmosille, kyllä puku on häihin melko ykkönen, on kumminkin arvokkaat juhlat =) karavatti kuuluu häihin miehen kaulaan.....
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=8391&productId=169914
Joo varmasti on seläntakana puhuttu, kun farkuissa tullaan häihin...Voi helv., kun suomalaiset on näin juntteja!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei kait sitä nyt kukaan kehtaa teille tulla valittamaan päin naamaa!Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Siis voi .... sanonko mä ....
just, kyllä varmasti on katottu pitkään en ymmärrä tommosii ihmisii,mitkä ei ajattele omaa napaansa pitemmälle, pilaa toisten järj. häät, menemällä farkuissa juhliin :ashamed: HÄVETKÄÄ !!!
kyllä naisella menee pellava housut, mitta nyt oli kysymys että mies laittais ne :headwall: ei mun mielestä sovi sitten tipan tippaakaan....ja mitä maajussiin tulee, niin mun mies on maajussiAlkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Tekö siis luulette, että kaikki pellavahousut on sellasia maajussien säkkikangaslökäpöksyjä? Katsokaas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:pellavahousut meidän isäntä ei ikimaailmassa suostuis laittaan jalkaansa, naurais vain semmosille, kyllä puku on häihin melko ykkönen, on kumminkin arvokkaat juhlat =) karavatti kuuluu häihin miehen kaulaan.....
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=8391&productId=169914
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei kait sitä nyt kukaan kehtaa teille tulla valittamaan päin naamaa!Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Siis voi .... sanonko mä ....
Pukeutumisella kunnioitetaan juhlittavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Siis voi .... sanonko mä ....
No ei nää oo häihin menossakaanAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ihan kivat, mutta ei noilla häihin mennä!Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Tekö siis luulette, että kaikki pellavahousut on sellasia maajussien säkkikangaslökäpöksyjä? Katsokaas näitä:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:pellavahousut meidän isäntä ei ikimaailmassa suostuis laittaan jalkaansa, naurais vain semmosille, kyllä puku on häihin melko ykkönen, on kumminkin arvokkaat juhlat =) karavatti kuuluu häihin miehen kaulaan.....