Lihottaako jäätelö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkusuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii mut jos mä syön jäätelöä palan,kuin paljon se sit on verrattuna muuhun. Siis kun joku viineri on ihan älytön kaloripommi..ja suklaa. Mä en ihan semmonen nipo laskija oo,vaikka laihdutanki.

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Riippuu jäätelöstä.
Sellanen joku supermagnum tms vastaa helposti naisen koko päivän ravintotarpeesta.

Höpö höpö. Se on vaan kateellisten panettelua. Sitäpaitsi, jos syö niin ettei kukaan näe, kaloreita ei lasketa :)

Kermajäätelön ja maitojäätelön välillä on suuri ero energiamäärissä. Sitten on vielä nää kevytversiot, eli riippuu ihan siitä millaista jädeä sulla on kaapissa.

Minä söin laihduttaessani useamman kerran viikossa jäätelöä. Määrä ratkaisee. Ainolla on muuten tosi hyvä sorbetti/jäätelö-sekoitus. Yleensä en sorbeteistä tykkää, mutta tuossa se maistuu ihan jäätelölle. Ja parasta on, että kaloreita on vähempi kuin kevytjäätelöissä. Tavallista vaniljajäätelöä jatkoin appelsiinilla tai mustaherukoilla. On hyvää!

Riippuu jäätelöstä.
Sellanen joku supermagnum tms vastaa helposti naisen koko päivän ravintotarpeesta.

No ei niissä tikkujäätelöissä sentään yli tuhatta kaloria ole, äläpäs nyt höpsöttele. Mutta puolet tai ainakin kolmasosan päivän kaloreista semmonen voi hyvinkin viedä, niissä on suurinpiirtein 500-600 kaloria yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu jäätelöstä.

Höpö höpö. Se on vaan kateellisten panettelua. Sitäpaitsi, jos syö niin ettei kukaan näe, kaloreita ei lasketa :)

:D:D:D Ai kamala ku hyvin sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu jäätelöstä.

:D:D:D Ai kamala ku hyvin sanottu.

Ja jos minä uhraudun ja otan kanssa jäätelöä niin kalorit pannaan puoliksi :D

No totta kai lihottaa. Mikä tahansa lihottaa jos sitä syö ylettömästi. Vaikka söisi terveellistä ruokaa, mutta syö sitä yli oman tarpeensa, niin silloin alkaa kilot kertyä. Yleinen harhaluulo on se, että vain herkuilla voi lihoa.

No ei mulla juuri älyttömiä harhaluuloja oo,enkä kyllä laske kaloreitakaan. Mutta niin vaan on viitisen kiloa jo lähteny. Vaikken ole vielä saanu aikaseksi alottaa sitä kuntoiluakaan,vähän herkkuja karsinu ja vähentäny ruuan määrää lautasella,ja yösyöntiä. Hedelmiä syön enemmän. Mietin vaan et onko se jätskiä paripalaa nyt sitte sama kun söis suklaapiirakan tai täytekakkua tai hampparia? :) :)

No ei mulla juuri älyttömiä harhaluuloja oo,enkä kyllä laske kaloreitakaan. Mutta niin vaan on viitisen kiloa jo lähteny. Vaikken ole vielä saanu aikaseksi alottaa sitä kuntoiluakaan,vähän herkkuja karsinu ja vähentäny ruuan määrää lautasella,ja yösyöntiä. Hedelmiä syön enemmän. Mietin vaan et onko se jätskiä paripalaa nyt sitte sama kun söis suklaapiirakan tai täytekakkua tai hampparia? :) :)

Yhteistyössä