Juu tottakai elömäntapamuutos. En sitä meinannutkaan että se olisi taikapilleriEi ole kokemusta, mutta sen olen ymmärtänyt, ettei kyseessä ole mikään taikapilleri. Leikkaus auttaa, mutta elämäntapamuutos on silti tehtävä.
Se määrä on 2dlEi voi kerralla syödä 0,5 dl enempää ja kylläisyyden tunne tulee muutaman lusikallisen jälkeen. Alkuun oksennuttaa helposti.
Määrä voi olla ohjeistuksessa 2 dl mutta 0,5 dl mahtuu.Se määrä on 2dl
Höpsistä, 2-3 DL voi syödä kerrallaan. Toki heri leikkauksen jälkeen määrät ovat oieniä, mutta muutama kuukaisimleikkauksen jälkeen ateriakoko on tuo. Suosittelen leikkausta lämpimästi. Itse 134 kg ennen leikkausta ja nyt 90 kg 3 vuotta leikkauksen jälkeen. Onnellinen olen tuloksesta.Määrä voi olla ohjeistuksessa 2 dl mutta 0,5 dl mahtuu.
Ja silti tehdään?Ei ole omia kokemuksia mutta on tullut katsottua Hengenvaarallisesti lihava-sarjaa. Leikkaus vie aiks tehokkaasti myös ruokahalua ainakin yhden kuukauden ajan. Vain 5 prosenttia onnistuu eikä ala lihoa uudestaan
Ja silti tehdään?
Ei ole läheskään kaikki kuollut, laita vaikka googleen ''Where are they now 600-lb'' tjv...Nämä lihavat siinä ohjelmassa, kuolevat todennäköisesti siinä muutaman vuoden sisään kuitenkin.
On varmaan hyvä,, jos 5 % pysyy hengissä.