Lihavat reppanoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuoontosissani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuoontosissani

Vieras
Onko muita ihmisiä joiden mielestä lihavat ihmiset on jotenkin reppanoita? Ja nyt en sitten tarkoita niitä jotka ovat omasta tahdostaan riippumatta lihavia. Esim lääkityksen takia. Musta se kertoo huonosta itsekurista=reppanuudesta.

Onko myös tupakoivat reppanoita? Ja alkoholistit? Ja narkkarit? Ja se normaalipainoinen pullahiiri? Mä en osaa nimetä yhtään ihmisryhmää joita pitäisin reppanoina.

Alkuperäinen kirjoittaja lällällää;26508420:
joka toisia haukkuu se itte on!

Paitsi etten oo lihava ;D Oon synnyttäny kaks lasta, mutta karistanu kilot nopeasti. Ne kyllä lähtee mitkä on ite syöny. Ja lapsen paino lähtee synnärillä.
Ja kyllä, narkkarit, alkoholmistit ja tupakoijat on reppanoita.

Onko muita ihmisiä joiden mielestä lihavat ihmiset on jotenkin reppanoita? Ja nyt en sitten tarkoita niitä jotka ovat omasta tahdostaan riippumatta lihavia. Esim lääkityksen takia. Musta se kertoo huonosta itsekurista=reppanuudesta.
Samaa mieltä :) Mutta koitan elämässäni päteä mieluummin sellaisissa asioissa, joista mulle maksetaan. Ja läskeistäni huolimatta olen varsin hyvin onnnistunutkin.

Reppanoista reppanin?

1135249816065.jpeg

Presidentti Martti Ahtisaari sai Nobelin rauhanpalkinnon joulukuussa 2008.

Sä puhut reppanoista, ikäänkuin se olisi jotenkin paha asia? Pieni reppanuus pitää ihmisen nöyränä elämän käsittämättömyyden edessä.

Yks uskomattoman reppana täälläkin. Tupakoinnin oon lopettanu, koska päätin. Alkoholiakaan en juurikaan käytä. Lenkkeilen päivittäin ja hoidan työni, sekä lapset Mutta ruoka ja suklaa vie minusta voiton. Joten kyllä, pidän itseäni reppanana!

Tunnen lihavia reppanoita, laihoja reppanoita, tupakoivia reppanoita, savuttomia reppanoita.
Poltan tupakkaa, mutta en pidä itseäni reppanana. Jos joku toinen pitää mua sen takia reppanana, niin mikäs siinä! Tuskinpa mulla olis muutenkaan mitään käyttöä niin ahdasmieliselle ihmiselle :D
Onko reppanuus muuten illan teema? Jollakulla on ilmeisesti ego riekaleina.

Onko sellainenkin laiha reppana, joka voi mässyttää herkkuja joka päivä, mutta ei vaan liho? Hänellä se reppanuus ja huono itsekuri ei vaan näy päälle niin ap ei osaa häntä paheksua.

Mistä sä muuten tiedät onko ihminen tahdosta riippumatta lihava vai ei? Miten siis osaat lokeroida jonkun lihavan reppanaksi kun yleensä sairaudesta tai lääkkeistä johtuvaa ylipainoa on aika vaikea havaita.

Olen reilusti ylipainoinen ja korkeakoulutettu ihminen silti. Tällä hetkellä työskentelen rekrytointipäällikkönä kansainvälisessä firmassa. Olenko reppana siis?

Yhteistyössä