lihavat on rumia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosikumma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosikumma

Vieras
Aika usein kehutaan, että pyöreät naiset ovat haluttuja jne. Se ei käytännössä kuitenkaan ole totta. Muodot on toki ihan suotavia, mutta suurten muotojen takana on usein ylikilot.
Itselläni on suuret rinnat, niin että vaikka ostan 80-85 c kupit, niin rinnat tahtoo tulla ulos niistäkin. Lantio on leveä ja vyötärö on hoikempi muuhun kehoon nähden. Kyynervarsista kämmeniin kädet ovat kuin hoikalla ja samoin polvista jalkoihin. Kaulani on hoikka ja kasvoni ovat kuin normaalipainoisella.
Silti ylikilot kertyvät tuoden maskuliinisuutta. Reidet keräävät paksuutta ja hankaavat kävellessä yhteen ja ne on joskus kipeät hankauduttua punaisiksi. Hartiat näyttävät leveiltä, koska käsivarsista roikkuu läskiä ja ne pullistuvat ulospäin. Lihavilla on selkämakkarat ja vatsamakkarat ja kun istuu niin napa katoaa makkaroiden väliin. Napakorusta on turha haaveillakkaan. Isot rinnatkaan eivät taatusti ole pystyssä ja perse on usein littana ja selluliittinen. Mikä lihavuudessa oikeastaan viehättää?
Tosielämässä ei varmaan mikään, mutta minkälaiseksi miehet kuvittelevat fantasiapyöreät naiset?

lihavaa on kiva panna irtosuhteessa kun ovat kiimasia usein siittäkin syystä etteivät saa niin usein tälläistä timmiä nuorehkoa miestä. Seurustella en kyllä haluaisi.

Just niin.
Vielä kun on lihava yksinhuoltajaäiti, joka pääsee pari kertaa vuoteen bilettämään, niin sellainen on oikea aarre.
Kiimassa kuin hitto, kun ei saa usein ja kun mies on saatu sänkyyn, sille annataan kaikki. Mitään niin pervoa ei edes ilkeä ehdottaa, mitä ei saisi. Paljaalla saat panna jos haluat. Terveitä ne on kuitenkin, kun niin harvoin saa. Mikä parasta, koko yön saat höylätä ja olla hoidossa, kun aika meinaa loppua ja kurpitsavaunut odottaa. Sellainen ei perään huutele ja se on hyvä juttu.

Olen tuota miesten sielunelämää miettinyt kun en ymmärrä miksei kukaan ehdota mulle satunnaista seksiä vaikka olen tosi kaunis ja sexy. Taitaa johtua siitä etten ole ruma ja lihava. Sillloin varmaan saisin ehdotuksia kun joka jannu kehtaisi ehdottaa pelkäämättä torjumista. Kun ulkonäön lisäksi on älykkyyttä enemmän kuin tarpeeksi niin ei kyllä flaksi käy. Tyhmät ja lihavat tuntuu aina saavan miehiä. On väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja laiha ja kaunis nainen:
Olen tuota miesten sielunelämää miettinyt kun en ymmärrä miksei kukaan ehdota mulle satunnaista seksiä vaikka olen tosi kaunis ja sexy. Taitaa johtua siitä etten ole ruma ja lihava. Sillloin varmaan saisin ehdotuksia kun joka jannu kehtaisi ehdottaa pelkäämättä torjumista. Kun ulkonäön lisäksi on älykkyyttä enemmän kuin tarpeeksi niin ei kyllä flaksi käy. Tyhmät ja lihavat tuntuu aina saavan miehiä. On väärin.

Ennenkaikkea se sisäinen tyhmyys tuleekin juuri siinä esiin "laiha ja kaunis nainen" kun avaa suunsa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Raike:
Lihavilla naisilla on tiukka toosa. Koettu on moneen otteeseen. Kun on muotoa näkösällä, on sitä sisälläkin.

Heh,onkohan ollut edes oikea reikä.Tiedä vaikka läskipoimun väliin oolisit pannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Heipä hei!;8276912:
Ennenkaikkea se sisäinen tyhmyys tuleekin juuri siinä esiin "laiha ja kaunis nainen" kun avaa suunsa ;)

En ymmärrä miksi ei saisi sanoa suoraan olevansa hoikka ja kaunis, jos sitä on? Se on ihan samanlainen piirre ihmisessä kuin lihavuus, tyhmyys, suoraselkäisyys, ahkeruus ja ilkeys.

Itse koen olevani kaunis nainen, mutta en liian. En ole mikään häikäisevä kaunotar, mutta sellainen joka saa päät kääntymään niin tahtoessaan (hiukset auki ja vähän panostusta muutenkin).

Tällaisesta "sopusuhtaisesta" kauneudesta on myös hyötyä - naiset ei vihaa mua, koska en ole liian kaunis, mutta miehet tykkää. Koen saavani ulkonäöllä ja sen tuomalla positiivisuudella myös parempia työpaikkoja ja parempia projekteja hoidettavakseni. Mut huomataan, mutta ei negatiivisesti.

MInua ärsyttävät ihmiset, jotka jatkuvasti dissaavat hoikkia ja normaalipainoisia naisia luuviuluiksi sun muiksi, ja sitten kuitenkin yrittävät jatkuvasti laihduttaa samoihin mittoihin. Olkaa rehellisiä - niin itsellenne kuin muillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä;10750255:
En ymmärrä miksi ei saisi sanoa suoraan olevansa hoikka ja kaunis, jos sitä on? Se on ihan samanlainen piirre ihmisessä kuin lihavuus, tyhmyys, suoraselkäisyys, ahkeruus ja ilkeys.

Itse koen olevani kaunis nainen, mutta en liian. En ole mikään häikäisevä kaunotar, mutta sellainen joka saa päät kääntymään niin tahtoessaan (hiukset auki ja vähän panostusta muutenkin).

Tällaisesta "sopusuhtaisesta" kauneudesta on myös hyötyä - naiset ei vihaa mua, koska en ole liian kaunis, mutta miehet tykkää. Koen saavani ulkonäöllä ja sen tuomalla positiivisuudella myös parempia työpaikkoja ja parempia projekteja hoidettavakseni. Mut huomataan, mutta ei negatiivisesti.

Pää kääntyy jos lihaa näkyy. Naisten kannattaisi kokeilla sitä keinoa, että talvella menee baariin lyhythihaisessa, niin flaksi satavarmana käy. Hyvännäköisiä ihmisiä on hyvin vähän, kohtuullisen hyviä noin kymmenen prossaa ja loput taviksia. taviksesta saa meikillä hyvännäköisen. Yllättävän yksinkertaista tämä maailma.

Lihavassa ulkomuodossa heijastuu henkilön sisäinen velttous, saamattomuus ja henkinen rappeutuminen.
Ihminen on luotu jumalan kuvaksi eikä sitä kuvaa saa turmella ylensyönnillä ja epäterveellisillä elämäntavoilla. Lihominen on jäänne niiltä ajoilta jolloin ravinnonsaanti oli vuodenajoista tai muista epävarmuustekijöistä johtuen vaihtelevaa määrältään ja laadultaan. Kun ravintoa oli paljon, keho varastoi sen läskiksi tulevia tarpeita varten. Talviunta nukkuvat nisäkkäät toimivat edelleenkin näin. Ihmisen kohdalla se ei ole enää tarpeellista.

Katsokaa antiikin kuvapatsaita. Niissä on ikuistettuna marmoriin jäntevä ja hyväkuntoinen ihmisvartalo. Läski on rumaa.

Fakta homma, kuvitteletko tosiaan, että jumalan kuvana oleminen tarkoittaa tätä ruumista, kroppaa, jossa elämme? Höpsistä. Kyllähän siinä on kyse henkisestä asiasta. Jumala tuskin tuolla jossakin ylhäällä käyskentelee ihmisen näköisessä kropassa, joka sinun mukaasi ajateltuna on sitten hoikka ja timmi, itsekurilla hankittu. Hauska ajatus, vai mitä?

Ylensyönti on vain yksi monista vaivoista ja heikkouksista, joita meillä ihmisillä, jumalan kuvaksi luoduilla, riittää. Ei ole siitä ihmisen arvo ja arvokkuus kiinni. Sattuu vain näkymään ehkä selvemmin kuin joku muu ulospäin.

Olen kuullut, että jumala loi ihmisen kuvakseen ja ihminen antoi samalla mitalla takaisin...

Juuri sitä se tarkoittaa. Raamattu on laadittu käsikirjaksi jonka mukaan meidän tulee toimia jos ja kun haluamme toteuttaa kristillisyyttä omassa elämässämme.
Tähän voitaisiin liittää minkä tahansa muun filosofian tai uskontokunnan laatimat vastaavanlaiset ohjeistukset (vaikka koraani tms.) jotka ovat samansisältöisiä. Ei ole mikään tämän päivän keksintö että yltäkylläisyys ja joutilas elämä rappeuttavat ihmiskehon joka tavalla, portaissa hengästyy ja kyrpä lakkaa seisomasta.
En malta olla viittaamatta vielä katolisen kirkon korostamaan seitsämään kuolemansyntiin. Googlaa ja mieti asiaa.

Niin, että Raamatun mukaan vain hoikat on hyviä kristittyjä....hoh hoijaa.... Eikös tässä jonkun lahkon kohdalla juuri uutisoitu tiukoista painoindekseistä sun muusta askeesista. Varmaan sitten tosi hyviä kristittyjä, kun neuvolassakin jo huolestutaan heidän lastensa painoindeksistä...

Eiköhän siinä opuksessa ole keskeisenä sisältönä lähimmäisenrakkaus, johon kuuluu myös olla tuomitsematta muita...

No onpas täällä paljon kiukkuisia ja lihavia naisia. Ja kaikilla tuntuu olevan asiaan JOTAIN SANOTTAVAA. Mutta toisaalta, ihmekö tuo. Ylipaino ja lihavuus on läntisten teollisuusmaiden suurin kansanterveydellinen vitsaus.
Oliko niin että jos suomalaiset eivät tupakoisi ja söisivät ja ryyppäisivät vain kohtuullisesti, niin 80% lääkäreistä olisi työttöminä?

Onko ihme, että kaikilla on "JOTAIN SANOTTAVAA"? Siksihän tämä palsta on olemassa, että saisi jokainen halukas sanottavansa sanoa. Ei kylläkään tarvitse olla kiukkuinen eikä lihava: riittää kun osaa asettua toisten ihmisten asemaan. Silloin kykenee jo puolustamaan niitä, joiden ihmisarvoa mollataan.

Ylipaino ja lihavuus on läntisten teollisuusmaiden suurin kansanterveydellinen vitsaus.
Oliko niin että jos suomalaiset eivät tupakoisi ja söisivät ja ryyppäisivät vain kohtuullisesti, niin 80% lääkäreistä olisi työttöminä?

Olet aivan oikeassa, näin varmasti on.

Viimeksi muokattu:
No onpas täällä paljon kiukkuisia ja lihavia naisia. Ja kaikilla tuntuu olevan asiaan JOTAIN SANOTTAVAA. Mutta toisaalta, ihmekö tuo. Ylipaino ja lihavuus on läntisten teollisuusmaiden suurin kansanterveydellinen vitsaus.

Olisi. Näin sanoi meidän kunnan ylilääkäri.

Ruokaa on nykyään liikaa ja se on liian energiapitosta, ja liian hyvänmakustakin. Ne joiden elimistö ei osaa hylkiä ylimäärää kerää sitä sitten sisäänsä. Ja alkoholin hinta on niin halpa että lapset viikkorahoilla saa ihan liikaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä