Lihavat: Älkää pukeutuko maksimekkoihin!!

• Viestiketjun aloittaja fässionguru
  • Ensimmäinen viesti
fässionguru
Tässä teille varoitus: Värikäs Elämäni: Uusimpia vaatteita PipSan vaatekaapissa Näytätte monta kertaa isommalta jos pukeudutte maksimekkoon. Älkää siis pukeutuko sellaiseen. Omituista muutenkin että kyseinen bloggaaja pukeutuu tuollaiseen kun juuri oli lehtiartikkelissa sanonut ettei pukeutuisi kahta kokoa liian isoon vaatteseen. Totta ettei tuo maksimekko ole kahta kokoa liian iso mutta luo kuitenkin sellaisen kuvan. Myöskin tuo kakkosmekko tuossa on järkyttävä. Häivyttää vyötärön kokonaan pois. Paras noista kaikista oli eka mintunvärinen mekko. Tosin mitään uuttahan noissa mekoissa ei ollut. Samanlaisia löytyy bloggaajan kaapeista.

Hieman ylipainoinen
Nooh en nyt halua loukata mutta jos on sen kokoinen että tarttee käyttää maksimekkoa niin onko sillä enää väliä miten lihavalta näyttää, siis miten tuossa kunnossa voisikaan näyttää hoikemmalta ja onko se edes tarkoituksenmukaista.

Antaa jokaisen pukeutua mukavasti kuten haluavat.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
SBL
Nooh en nyt halua loukata mutta jos on sen kokoinen että tarttee käyttää maksimekkoa niin onko sillä enää väliä miten lihavalta näyttää, siis miten tuossa kunnossa voisikaan näyttää hoikemmalta ja onko se edes tarkoituksenmukaista.

Antaa jokaisen pukeutua mukavasti kuten haluavat.
O'ou. Mä oon kyllä vahvasti normaalipainoinen, mutta käytän silti maksimekkoja. :O EN oo ajatellut, että siihen olisi joku painoraja.

maksimekkotyttö
Musta toi maksmekko boleron kanssa näyttää todella upealta. siihen vielä hienot kengät ja koruja ni vautsiii! sitä paitsi justhan plusmimmil oli kans maksmekko eikä sen vaatevalintaa oo haukuttu.

Kyynikko AAAJ
O'ou. Mä oon kyllä vahvasti normaalipainoinen, mutta käytän silti maksimekkoja. :O EN oo ajatellut, että siihen olisi joku painoraja.
Tää ketju oli lihaville maksimekon käyttäjille, ei puhuttu normipainoisista mitään. Alottajan mielestä lihavien ei pitäis käyttää maksimekkoja kun ne tekee niistä vielä lihavempia, mutta jos sä oikeesti oot lihava niin onko sillä väliä vaikka pukeutuisit tyhjiöpakattuun muovipussiin kyllä sä silti lihavalta näytät.

Blue
En vastannut sulle. Sitä vaan että tämä läski ei käytä mekkoja.
Mutta minä kysyin sinulta. :)

Ei läskejä kielletty käyttämästä mekkoja (osa mekoista näyttää hyvältä tukevammankin päällä, jopa paremmalta kuin housut) vaan vain niitä jotka ei imartele (eli tässä tapauksessa maksimekko). Siksi sanoin että mitä siten vaikka sinä et käytä. Muut (vaikka sinua lihavemmatkin) saavat varmasti käyttää ja näyttää hyvältä.

Mutta minä kysyin sinulta. :)

Ei läskejä kielletty käyttämästä mekkoja (osa mekoista näyttää hyvältä tukevammankin päällä, jopa paremmalta kuin housut) vaan vain niitä jotka ei imartele (eli tässä tapauksessa maksimekko). Siksi sanoin että mitä siten vaikka sinä et käytä. Muut (vaikka sinua lihavemmatkin) saavat varmasti käyttää ja näyttää hyvältä.
Ymmärsin ap.:n idean. Sanoinpahan vaan.

"apua"
Mun mielestä noi mekot kyllä sopii tuolle naiselle, mutta jäin surullisena miettimään miten joku voi päästää itsensä noin lihavaksi. Tuo on todella sairaalloista lihavuutta, ja sen sijaan että keskittää kaiken tarmonsa sopivien vaatteiden etsimiseen, kannattaisi varmaan ihan tosissaan edes vähän miettiä mitä suuhunsa laittaa ja liikuntaakin voisi harkita. Mä en pysty ymmärtämään miten ihminen ei jo kauan ennen tuota kokoa tajua että nyt pitää alkaa tekemään jotain. En usko että noin lihavan elämäkään on niin hyvää kuin normaalipainoisen ja terveen ihmisen.

Yhteistyössä