Lihavat: Älkää pukeutuko maksimekkoihin!!

• Viestiketjun aloittaja fässionguru
  • Ensimmäinen viesti
V1eras
Lihava on lihava, mitä tahansa päällemme puemmekin, joten ärsytämme ihmisiä joten se on sinänsä ihan sama mitä päälleen pukee, koska se ei laihduta kuitenkaan
Pääasia että itte tykkää, se että joutuu pukemaan mitä ei halua, saa varmasti sekä laihan että lihavan näyttämään rumalta kun olo on huono.

"Mamm"
Olen hiukan ylipainoinen, mutta en kyllä laihanakaan käyttäisi maksimekkoa. Ne tosiaan suurentaa kaikkia, saa hoikimmankin näyttämään muodottomalta läskiltä. Jokainen käyttäkööt mitä haluaa, tää on vaan mun mieleipide. :)

Peyote
Minä puolestani lyhyenä ihmisenä olen kuullut kommenttia ettei minun pitäisi pukeutua pitkiin hameisiin koska ne korostaa lyhyyttäni. Lyhyt hame kuulemma pitäsi olla. Suut ovat menneet tukkoon siinä vaiheessa kun olen sanonut että hyväksyn lyhyyteni enkä halua sitä pukeutumisella mitenkään peitellä. Yksi pointti on se, etten tunne oloani kotoisaksi lyhyissä hameissa. Ja kuinka ihana on kesähelteellä kun on viileä pitkä hame päällä! Sokerina pohjalla: joissakin kultuureissa naiset ovat hyvin lyhyitä... ja heillä on aina pitkät hameet päällänsä. :D
Minusta pitkä mekko pidentää jos se on istuva. Mä ainakin käytän vaikka olen lyhyt.

"Riipputisurupuska"
Tuota blogia vilasseena...Kyllä tuo lyhyt (vaaleasinineko lie ollut..?) mekko näytti ehdottomasti paremmalta kuin pitkä mekko, mutta kukin tyylillään...Värit olivat kivoja =)

Yhteistyössä