Lihavat: Älkää pukeutuko maksimekkoihin!!

• Viestiketjun aloittaja fässionguru
  • Ensimmäinen viesti
vieras..
Ei tulis mieleenkään. Ois aika ahdistava olo tuollaisissa kaavuissa. Meillä juhlat tulossa ja todella työntakana löytää mekko sinne. Mut tuo poikkileikkaus rinnan alla saa mahan näyttämään sata kertaa isommalle mitä oikeasti on. Tuntuu vaan olevan tän hetken muotivillitys.
Ainoa mitä noissa kuvissa ihmettelin että miksi noin paksut housut noiden mekkojen kanssa.

"läski"
Se on vaikeeta tämä läskin elämä. Ei saa käyttää miniä, ei maksia, ei legginssii, ei sortsiii, ei bikinii. En tiiä mitä sitä kesällä laittais päällensä, että häiritsis mahdollisimman vähän kanssaeläjiä.

• Tykkää
Reactions: Pink Poodle
[QUOTE="läski";29850321]Se on vaikeeta tämä läskin elämä. Ei saa käyttää miniä, ei maksia, ei legginssii, ei sortsiii, ei bikinii. En tiiä mitä sitä kesällä laittais päällensä, että häiritsis mahdollisimman vähän kanssaeläjiä.[/QUOTE]
Piilossa pittää pysyä niin kauan että laihtuu. Ei missään nimessä mennä uimaan rannoille tai ainakaan uimahalliin. Kuntosalille ei saa mennä hikoilemaan, eikä jumppaan sekoilemaan. Kamalalta näytät jos tuulipuvussas koetat lenkkiä lyllertää tai edes kaupassa käyt ostamassa muuta kun vettä.

mies....
Ja muistutuksena suomi-possuille taas kesän korvilla:

Älkää laittako ballerinoja jalkaanne, älkääkä pukeko legginsejä hameen alle. Ne näyttävät typeriltä. Muistakaa myös ettei ylisuuret aurinkolasit ole muodissa ja avoinainen tukka sopii vain parikymppiselle.

vieras,
Ja muistutuksena suomi-possuille taas kesän korvilla:

Älkää laittako ballerinoja jalkaanne, älkääkä pukeko legginsejä hameen alle. Ne näyttävät typeriltä. Muistakaa myös ettei ylisuuret aurinkolasit ole muodissa ja avoinainen tukka sopii vain parikymppiselle.
Poikaseni, minä olen jo sen ikäinen, että saan ihan itse päättää mitä puen päälleni :)

t. kahden lapsen mummi

"Höh"
Miksi tällä palstalla vauhkotaan ballerinoista? Nehän ovat laadukkaina tosi kauniit ja tyttömäiset kesäkengät.

Valittaisitte mieluummin vaikka sporttisandaaleista sukkien kera.

minnee
Enpä taas tiedä, onko kyse helman pituudesta vai ennemmin mekon kuosista, materiaalista ja leikkauksesta. Jos siis maksimekoksi käsitetään nilkkamittainen kokomekko. Toiseksi lihavillakin on eri vartalotyyppejä. Tää aloitus on vaan taas tätä "lihava, älä käytä korviksia/pukeudu vihreään/käytä mekkoja/pidä hiuksia jotka ovat pitkät tai lyhyet" jne.

Lyi
Mun mielestä toi maksimekko oli hyvännäkönen, oikeasti. :)
Mut tästä aiheesta ja varsinkin tästä bloggaajastahan täällä on aina jollain jotai sanottavaa.. Ihan kuin sit kaikki pienikokoiset osais pukeutua niin et jokainen tykkää.

maksi parempi kuin mini
Nythän on kyllä niin että tarjolla on vain joko maksimekkoja tai sitten nippanappa vesirajaan ulottuvia mekkoja. Minä, kylläkin normaalipainoinen, tahtoisin pukeutua mekkoon joka ulottuisi juuri polven alapuolelle mutta koska sellaista mahdollisuutta ei ole heikon tarjonnan vuoksi otan mieluummin maksimekon kuin tuollaisen joka vaatii muistamista kyykistyessä, kumartuessa tai vaikkapa vaan istahtaessa.

Oma valinta
Minä puolestani lyhyenä ihmisenä olen kuullut kommenttia ettei minun pitäisi pukeutua pitkiin hameisiin koska ne korostaa lyhyyttäni. Lyhyt hame kuulemma pitäsi olla. Suut ovat menneet tukkoon siinä vaiheessa kun olen sanonut että hyväksyn lyhyyteni enkä halua sitä pukeutumisella mitenkään peitellä. Yksi pointti on se, etten tunne oloani kotoisaksi lyhyissä hameissa. Ja kuinka ihana on kesähelteellä kun on viileä pitkä hame päällä! Sokerina pohjalla: joissakin kultuureissa naiset ovat hyvin lyhyitä... ja heillä on aina pitkät hameet päällänsä. :D

Huomaa, että en seuraa mekkomuotia, kun rupesin miettimään, että en edes tiedä, mikä ihme on maksimekko :O

Yhteistyössä