Mihin mä nyt maanantaina aloitan uuden viikkopinon??Voisko olla että sen aloittais sitten kuitenkin tänne ja tuonne kerhon puolelle vois mennä jutskaileen salaisempia asioita vai mitähäh?
Mä en tosiaan tiiä miks tää puoli tuntuu helpommalta mulle,taidan olla aika yksinkertainen tapaus.
Mulle töissä oleminen on just parempi syömisten kannalta ja yleensäkkin se,että jo edellisiltana lasken tyynen rauhallisesti seuraavaksi päiväksi pisteet syömisineen valmiiksi ja niissä pysyn sitten.Sen kun kattoo tosta piste-allakasta että mitäs mun oli määrä tänään syödä :saint:Niin ja sekin helpottaa laihduttamista että teen lapsille ja ukolle jonkun normiruoan ja itelleni sitten kasvissosekeittoja,salaatteja,wokkeja jne.
Ja mä mietin ihan helkutisti nyt sitä että sinne tavoitteeseen on päästävä,tässä on kuitenkin jo viides viikko laiharia menossa,toinen viisi viikkoa niin voin hyvinkin olla tavoitteessa.Sitten opetellaan siellä pysymstä seuravaksi
:snotty: Että kyllä tässä taitaa kaikenkaikkiaan vierähtää loppuvuosi ainakin,opetellessa:|
varattiin miehen kanssa tammikuuksi matka kaksistaan Thaimaaseen ja mä nään nyt jotenkin itteni sielläkin ihanan kevyenä,kerrankin olis lomamatka sillain että on kiva mennä kropassaan
Kauheeta ysin puhumista ja saarnaamista itelleni,ihan kun pitäis päiväkirjaa tässä
Hyvät lauantain jatkot-saas nähä kuin käy Suomen viisuissa...