LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 8

Taas olis sitten uusi viikko edessä!!!Tässä BMI laskuri halukkaille tai siis suora linkki:)

http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm








IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: -0,7kg
Paino nyt 74,5kg
BMI: 26.395
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)






tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino 27.4: 81,2kg
paino nyt: 74,1kg
pudotus 2 viikossa: -1,5kg
pudotus yhteensä: -7,1kg
tavoite: n. 64kg
bmi: 27,2




Africa:

Pituus:168,5cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:71kg
Pudotus tällä viikolla: +600g
Pudotus yhteensä:-7,5kg
Tavoite:69.9kg
 
IhanaValo
IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: -0,7kg
Paino nyt 74,5kg
BMI: 26.395
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)


Tänä aamuna minuu kohtas ylläri kun vaa'alle astuin. Mitenkähän tuon miinusluvun sais pidettyä.. :whistle: Pitää vaan jatkaa yrittämistä..
Illalla tein pitkästä aikaa iltapalaks salaatin. Jäävuorisalaattia, vähän tonnikalaa, raejuustoa, ananasta :p Ja oli hyvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: -0,7kg
Paino nyt 74,5kg
BMI: 26.395
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)


Tänä aamuna minuu kohtas ylläri kun vaa'alle astuin. Mitenkähän tuon miinusluvun sais pidettyä.. :whistle: Pitää vaan jatkaa yrittämistä..
Illalla tein pitkästä aikaa iltapalaks salaatin. Jäävuorisalaattia, vähän tonnikalaa, raejuustoa, ananasta :p Ja oli hyvää.

Onnittelut miinuksesta:)Ihan taatusti saat pidettyä kun pikkuhiljaa keventelet ruokavaliota
:D

Ootkohan yhtään ton pimun näköinen jonka tonne sun nimen ylle bongasin? :LOL: :D
 
Huomenta! Tässä olis kahden viikon tuloksia. Täytyy olla tyytyväinen :) . Täytyy sanoa, että yllättävän helposti on kyllä mennyt. No, nyt on kyllä juhannus tulossa, että saa nähdä miten käy. Mutta ei anneta juhannuksen kaataa tätä projektia! Täytyy sit vaan maanantaina ottaa taas tiukka linja! Motivaatiota vielä riittää ja eilen tuolta vaatekaapin perältä kaivoin vanhoja farkkuja ja jotku jo mahtui taas päälle! Jee.. Kukapa olis uskonut, että yli 7 kiloa pudotusta ennen juhannusta!!


tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino 27.4: 81,2kg
paino nyt: 74,1kg
pudotus 2 viikossa: -1,5kg
pudotus yhteensä: -7,1kg
tavoite: n. 64kg
bmi: 27,2
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytöt2:
Huomenta! Tässä olis kahden viikon tuloksia. Täytyy olla tyytyväinen :) . Täytyy sanoa, että yllättävän helposti on kyllä mennyt. No, nyt on kyllä juhannus tulossa, että saa nähdä miten käy. Mutta ei anneta juhannuksen kaataa tätä projektia! Täytyy sit vaan maanantaina ottaa taas tiukka linja! Motivaatiota vielä riittää ja eilen tuolta vaatekaapin perältä kaivoin vanhoja farkkuja ja jotku jo mahtui taas päälle! Jee.. Kukapa olis uskonut, että yli 7 kiloa pudotusta ennen juhannusta!!


tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino 27.4: 81,2kg
paino nyt: 74,1kg
pudotus 2 viikossa: -1,5kg
pudotus yhteensä: -7,1kg
tavoite: n. 64kg
bmi: 27,2
Tosi hieno pudotus,onnea

:flower: Mä meinaan palata heti lauantaista ruotuun,perjantaina grillataan ja otetaan muutamat siiderit naapurissa :D
 
heippa vaan kaikille pitkästä aikaa, hengissä ollaan vaikka en ole täällä käynytkään hetkeen, pisteiden lasku menee hiukan niin ja näin...mut olen hiukan koittanut taas skarpata B)
tuli tossa pikkasen painoa takasin ja nyt saanu hiukan taas tippumaan ja tällähetkellä paino on tasan 74kg, eli 300g enemmän mihin pääsin jo sillon jossain vaiheessa, mä koitan päästä siihen 73,7kg ja tulen sitte taas päivittelemään mun listaa...toivotaan et pääsen nopeesti siihen painoon, yirtys on ainakin taas kova pienten lipsumisten jälkeen :whistle:
palailen asiaan...tsemppia muille... :wave:
 
Hyvää juhannusta!
Kävin eilen fysioterapeutin / personal trainerin juttusilla. Hän oli sitä mieltä, ettei tälle just nyt voi mitään, lihakset painaa enempi ja suunta kääntyy taas vähän ajan päästä laskuun. Ei kuulema sais nyt käydä vaa'alla vähään aikaan, mutta oikeasti ketuttaa ihan perseesti, kun oot hyvällä menestyksellä pudottanu 2,5 vuotta ja sit suunta onki ihan väärä. Noh, toivotaan, että hän on oikeassa.
 
Mulle tuli 0,6kg plussa tälle viikolle,mikä oli kyllä odotettavissa kun en ole muuta oikeestaan tehnyt kun maannut sohvalla ja syönytkin...mutta nyt kurkku tuntuu jo paremmalta jospa se pikkuhiljaa parantuisi?

Uusi viikko aloitetaan uudella vimmalla eikö vaan?Mä ainakin haluan tämän plussan pois ensi perjantaiksi!!!!
 
heippa taas kaikki.

eilen kotiuduttiin savonlinnasta ja painoa on kyllä tullut reilusti takasin niin kun arvasinkin. mä päivittelen painoni vasta ens viikon listaan niin ei näytä niin kamalalta toi plussa. menkatkin alkoi tänään niin se vielä lisää siihen...
mut mulla on kamala krapula :ashamed: saatiin muksut anopille eilen ja lähdettiin miehen kanssa viihteelle piiitkästä aikaa kahdestaan. hauskaa oli ja kotiin tultiin vasta puol 5 aamulla :kieh: pari tuntia unta ja lapset kotiin.. mä meen parantelee olooni :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
heippa taas kaikki.

eilen kotiuduttiin savonlinnasta ja painoa on kyllä tullut reilusti takasin niin kun arvasinkin. mä päivittelen painoni vasta ens viikon listaan niin ei näytä niin kamalalta toi plussa. menkatkin alkoi tänään niin se vielä lisää siihen...
mut mulla on kamala krapula :ashamed: saatiin muksut anopille eilen ja lähdettiin miehen kanssa viihteelle piiitkästä aikaa kahdestaan. hauskaa oli ja kotiin tultiin vasta puol 5 aamulla :kieh: pari tuntia unta ja lapset kotiin.. mä meen parantelee olooni :wave:
Moikka !Kiva kuulla sustakin :hug: Olen ollut ihan orpona täällä!!!Mä en tänään saanut nostetta oikein vaikka join muutaman mansikkamargaritan ja oluttakin meni 4.Ei vaan noussut muka päähän ja ei ollut oikein fiiliksiä vaikka minä oon yleensä meijän kaveriporukasta se joka on ekana valmis lähtemään vaikka mihin:)

Kiva että saan jonkun kanssa jatkaa tiputtamista,kuitenkin aika paljon jo lähtenyt niin parempi nyt jatkaa heti vaan ettei kohta taas paisu takaisin...

Tänäänkin söin itteni ihan yliähkyyn siis tää olo on kaukana nautinnosta,ihan kamalaa kun tuntuu että maha repeää ja on ihan huono olokin.Paikkareiden pisteet kehiin heti huomisesta taas,toivottavasti sais nää lepsupäivien tuomat ylimääräiset taas pois ja enemmänkin vähän,paljon parempi olo kun syö fiksusti!

Öitä kaikille ja kirjoittelemisiin!!
 
vaakaan uskalsin kuitenkin mennä ja ei kyllä olis kannattanu :'( :'( :ashamed: pari kiloa plussaa näytti mut jospa se noitten menkkojen takia oli noin paljon :kieh: lepsupäivät mullakin ohi ja paluu raakaan todellisuuteen alkaa. sen verran viisampi olen kuitenkin mun vapaaviikosta ettei mulla ole todellakaan hallinnassa oikeat annoskoot eikä paljon muukaan. ei kun eteenpäin sano mummo lumessa.

ja kiva olla taas täällä ja " nähdä " teidät jälleen =)
 
Mulla näytti kanssa nyt aamulla sen pari kiloa plussaa,vaikka pe aamuna ei ollut kun tuo 600g.Kyllä jumankauta olen sitten syönytkin ja ihan sama kun emma-elindalla: mulla ei kanssa todellakaan ole vielä hallinnassa tämä syöminen.Joku harkittu herkuttelu kerran viikossa voisi olla jatkossa,esim.yksi pieni pussi karkkia tjtn.En oikein tiedä miten edetä ton "välillä herkuttelun"suhteen.

Jos ei pidä mitään herkkupäivää voi käydä huonosti ja jos pitää saattaa mopo karata lkäsistä,inhottavaa olla tällainen syömisvammainen |O

Nyt pisteillä mennyt tämä päivä taas kiltisti ,täytyy miettiä tota herkuttelujuttua myöhemmin...en nyt ainakaan ensi viikolla aio ottaa mitään herkkuhetkiä että sais tän painon sinne missä se oli viikko-kaksi sitten =)
 
mä en saanu vielä eilenkään itteeni niskasta kiinni. pisteet laskin hyvin siihen asti kun ne loppu ja sit ajattelin et antaa sit mennä viel tänään :kieh: :kieh: :LOL: no tänään uusi yritys.. potkikaa mua nyt oikeesti perseelle. mä EN halua olla näin lihava enää ens kesänä.. ja herkkupäivät kyllä unohdan nyt kokonaan kun ei siitä näytä mitään tulevankaan, olen todellakin joko tai tyyppiä

hyvää päivänjatkoa kaikille :wave:
 
emma-elinda: täältä tulee kunnon potku!!!!

Mulle kävi just samanlailla,retkahdin oliko se nyt keskiviikkona ja sitten meni torstaikin vähän niin ja näin ja sitten annoinkin mennä vielä perjantain kun oli juhannus...ja lauantaiaamuna vasta aloin taas pisteilemään.

Jos yhtään lohduttaa niin samassa veneessä ollaan :D

Ja hei mulla oli nyt jo yhden ruotuunpalaamispäivän jälkeen paino laskenut 800grammaa joten kannattaa palata pisteille takaisin!!!!

Kyllä me perhana onnistutaan kun muutki ;)

Pitäiskö meidän aloittaa totaalinen herkuttelulakko?Jospa sitä osaisi sitten kohtuudella herkutella kun olis ilman vähän aikaa?En mä tiedä.

Tsemppiä kuiteskin taas vaan meille kaikille :xmas: =)
 
IhanaValo
Huh huh, tulipa juhannuksena syötyä oikein kunnolla ja vähän morkkiskin alkaa iskemään kun miettii ees. Tosin karkki- ja sipsimäärän sain pidettyä suht pienenä, molemmat laskettavissa sormilla=) Mut sitten makkarat yms. grillattavat ja juotuakin tuli..
Uskaltaakohan huomenna vaa'alle ees astua :headwall:

No, nyt iltapala oli taas kevyempi, raejuustoa ja ananasta:) Että jospa se tästä taas..

Tsemppiä paljon kaikille kuitenkin!
 

Yhteistyössä