LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 5

Taas olis sitten uusi viikko edessä!!!Tässä BMI laskuri halukkaille tai siis suora linkki:)

http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm








Africa:

Pituus:169cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:71,1kg
Pudotus tällä viikolla:-1,6kg
Pudotus yhteensä:-7,4kg
BMI:25
Tavoite:69.9kg



timangi

Pituus:165cm
Aloituspaino: 20.4. 77,1kg
Paino nyt: 74,5kg
Pudotus tällä viikolla: -100g
Pudotus yhteensä: -2,6kg
BMI: 27.4
Tavoite: 60-65kg



emma-elinda

aloituspaino:89.6kg
paino nyt:86.6kg
pudotus tällä viikolla: -1.3kg
pudotus yhteensä: -3kg
tavoitepaino 70-75kg
bmi: 31




tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino: 81,2kg
paino nyt: 76,8kg
pudotus tällä viikolla: -0,6kg
pudotus yhteensä: -4,4kg
tavoitepaino n.64kg
BMI: 28,2





nöpö80
pituus: 158cm
Aloituspaino: 80,5kg
Paino nyt: 78kg
Pudotus tällä viikolla: -2,7kg
Pudotus yhteensä: -2,7kg¨
Ensimmäinen tavoite: 70kg





PikkuAada:

Pituus:162cm
Aloituspaino:83,0kg
Paino nyt:78,2kg
Pudotus tällä viikolla:-1,6kg
Pudotus yhteensä:-4,8kg
BMI:29,8



tulia:

Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 68,2kg
Pudotus tällä viikolla:-1000g
Pudotus yhteensä:-1kg
BMI:26,6
Tavoite:55-60kg
 
Hienoa Africa!!! :flower:

Kävin kotivaa´assa ja se kyllä lupailisi hyvää tulosta tälle viikolle, mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa... Pääsen poikkeuksellisesti tänään jo ryhmään, joten jos ei nyt ole kunnon lukemia(4 päivän viikko), niin viimeistään ensi viikolla pitäisi olla, kun siitä tulee taas normaalia pidempi viikko...

Meidän kohta 8 kk neitokaisella on ollut takana jännittävä viikko. Alkuviikosta noustiin istumaan ihan itse, lauantaina lähdettiin vihdoin konttausasennossa liikkeelle(meillä ei ryömitty missään vaiheessa) ja eilen noustiin ihan itse seisomaan! =) Yötkin ovat olleet sen mukaisia, kun unissa liikutaan ties minne. Viime yönä nukuin itse olkkarin sohvalla, ja mies nukkui tytön kanssa. Tuntuipa mukavalta nukkua 7 tuntia yhtä soittoa!

Jos tänään olisi poutaisaa koko päivän, niin saisi vihdoin kaivettua kukkapenkit. Eilen ennätin puuhastella 1,5 tuntia pihalla ennen kuin alkoi sataa. Ja sitä vettä tuli, ja tuli , ja tuli... Ukkonenkin jyrähteli jossain. Mutta tekeepähän meidän surkeannäköiselle nurmikolle hyvää. Vaikka eihän tällaisen apinalauman kanssa voi kuin haaveilla nätistä nurmikosta...

Mutta hei, hyviä punnitustuloksia kaikille!!!

PS. Mäkin ketjun innoittamana aloin kokeilemaan juuri ennen raskautta ostettuja housuja, ja ne sopivat täydellisesti =) Nyt tähtäimessä on raskausaikana hankitut(ei kertaakaan jalkaan mahtuneet) ulkoiluhousut. Menevät kyllä jo jalkaan, ja kiinnikin, mutta ei niissä liikkumaan vielä kunnolla pysty :LOL: Kummasti antoi aamullinen sovituskokemus lisää potkua urakkaan!
 
Mahtava suoritus Africa!! Tuolla vauhdillahan sä olet jo viikon päästä tavoitteessa!! Varmasti alkaa jo tuollainen yli 7 kilon pudotus tuntuun ja näkyyn =) .

PikkuAada teilläkin on tyttö sit aikainen menijä :) . Meillä on molemmat tytöt kans lähtenyt aikaisin liikkeelle.

Aatella, että jo viides viikko lähti käyntiin, ite huomaa, että maha on ainakin vähän pienentynyt ja ylävartalo. Tänään sai laittaa "uuden" paidan päälle, kun mahtui jo hyvin ja ihan kivaltakin näytti.. joskus joulun aikaan sen sain lahjaksi, mutta silloin ihan liian pieni.. Tuun illalla ilmoittelemaan tuloksia! Mukavaa päivän jatkoa :wave:
 
timangi

Pituus:165cm
Aloituspaino: 20.4. 77,1kg
Paino nyt: 74,5kg
Pudotus tällä viikolla: -100g
Pudotus yhteensä: -2,6kg
BMI: 27.4
Tavoite: 60-65kg

mun eka tavote piti olla ens maanantaina 72kg...mut taitaa jäädä haaveeksi :snotty:

ihan mahtava painon pudotus sulla Africa :flower:

saispa itekin tiputettu noin vauhdilla :whistle:

tsempit taas kaikille... :wave:
 
heippa taas. painoja ensin


emma-elinda
aloituspaino:89.6kg
paino nyt:86.6kg
pudotus tällä viikolla: -1.3kg
pudotus yhteensä: -3kg
tavoitepaino 70-75kg
bmi: 31

siis mun silmät meinas pudota päästä kun aamulla kävin puntarilla :eek: eihän multa ole noin paljon lähteny koko aikana viikossa joten tähänkin suhtaudun kyllä varauksella. mut huomaan jo työvaatteista että mahan ympäriltä jo helpommin menee kiinni ( 5cm lähteny vaikka ei kiloja paljon ) jee jee.

tosi hyvin africalla paino pudonnu. kaikki muutkin on saanu tosi hienoja tuloksia, hyvä me :flower:
tosiaan jo 5 viikko menossa. ei kyllä tunnu niin pitkältä ajalta kun en koe olevani dietillä vaikka pisteitä laskenkin, ehkä sen takia helpompi laihdutella kun ei ole kieltoja että ei tota eikä tota saa syödä.

tsemppiä kaikille muillekin ja mä meen ulos kun on kaunis päivä. :wave:
 

tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino: 81,2kg
paino nyt: 76,8kg
pudotus tällä viikolla: -0,6kg
pudotus yhteensä: -4,4kg
tavoitepaino n.64kg
BMI: 28,2


Eli siinä olis neljän viikon saldo! Ja viides viikko lähti hurjalla tsempillä käyntiin! Hyvä me!! :heart:
 
nöpö80
pituus: 158cm
Aloituspaino: 80,5kg
Paino nyt: 78kg
Pudotus tällä viikolla: -2,7kg
Pudotus yhteensä: -2,7kg¨
Ensimmäinen tavoite: 70kg

Jipiii :D . Kyllä se vaan on niin että pisteet tehoaa kunhan niitä vaan noudattaa...

Onnea myös muille pudotuksistanne!

Mulla edessä nyt 3 pv:n vapaat, tarkoitus olisi laittaa pihaa kuntoon ja pestä mattoja. Ja vielä viimeiset koulutyötkin pitäisi kai pusertaa kasaan.

Mukavaa laihdutusviikkoa!
 
Tuloksia! Paremmin meni kuin osasin odottaa.

PikkuAada
:
Pituus:162cm
Aloituspaino:83,0kg
Paino nyt:78,2kg
Pudotus tällä viikolla:-1,6kg
Pudotus yhteensä:-4,8kg
BMI:29,8

Nyt grillaamaan! (Ihan ehtaa Kabanossia...)

 
pitäis varmaan iteki alkaa laskemaan ihan tarkkaan niitä pisteitä, kun laittanu ylös vaan hiukan sinnepäin :whistle:
jos sais pudotettu painoa hiukan nopeemmin...ehkä...jotenkin vaan niin kovasti tuntuu tökkivän ja kaikki herkut houkuttelee liikaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja timangi:
pitäis varmaan iteki alkaa laskemaan ihan tarkkaan niitä pisteitä, kun laittanu ylös vaan hiukan sinnepäin :whistle:
jos sais pudotettu painoa hiukan nopeemmin...ehkä...jotenkin vaan niin kovasti tuntuu tökkivän ja kaikki herkut houkuttelee liikaa :ashamed:
Mulla ei ainakaan muuten tulis tästä mitään jos en olis tosi tarkka noitten pisteitten kanssa.

Nyt onkin sitten ärsyttävää kun siirryin takaisin omaan työpaikkaani=lounasravintolaan jossa omistaja tarjoaa työntekijöilleen ruoan....kaikki keitot melkein kermaan tehty jne,että kivasti ropisee lounaasta pisteitä ja kun en kehtaa ruokapaikkaan omia eväitäkään ottaa.Vaikka kai sitä vois?
 
Tuloksia:

tulia:
Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 68,2kg
Pudotus tällä viikolla:-1000g
Pudotus yhteensä:-1kg
BMI:26,6
Tavoite:55-60kg

Toi pudotus ei nyt oo kauheen luotettava, kun siinä on vaan muutama päivä edellisestä punnituksesta, mutta josko jo ens maanantaina saisin vähän luotettavampia tuloksia kehiin..

Motivaatio on hienosti nostanut päätään ja olen ajatellut ottaa nyt ihan tiukan linjan, välttää suolaa ja kieltää itseltäni herkut.. Makeat herkuthan voi korvata terveellisesti hedelmillä. Yritän ainakin, toivottavasti tulokset puhuvat puolestaan ja motivaatio pysyy koholla.

~tulia
 
heippa

iiik mulla alkaa kesäloma perjantaina. toivottavasti pysyn ruodussa sillonkin. tosin pystyn paremmin kattoo syömisäni kotona kun töissä. tänään mies teki tortilloja ja söin niitä ihden mutta sen suuremmalla nautinnolla. paljon salaattia ja sipulia ja tomaattia väliin, ihan hiukan jauhelihaa :p

hienoja pudotuksia todellakin kaikilla :flower:
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,2
Viikkovahingot -0,2 kg
Pudotus yhteensä -8,8 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,2 kg

Mitäs tähän voi sanoa. Tunti pyöräilyä päivässä (n. 145 keskisykkeellä) ei auta yhtään, tosin vyötä piti melkein tuuman lyhentää. Motivaatio menee tämmöisessä. Onko kellään kokemuksia kauanko menee ennenkuin toi nesteen kertyminen lihaksiin lakkaa? Oon ollut täysnutreilla jo pari päivää, että ainakaan ravinnosta ei ole enää kiinni (1300kcal/päivä). Kauaa ei voi jatkaa noin suurta vajetta, mutta pakko olis saada jotain tapahtuu, ettei hermot mene. Töissä käynnissä olis huolta ihan tarpeeks ilman tätä vehtaamista.
 
Huomenta!

Mulle on tuohon tulokseen tullut näköjään painovirhe, oikea painonpudotus oli tietty 2,5kg, ei 2,7kg. Mutta korjaan sen vaikka ens viikon listaan sitten.

Hankalalta tuntuu! En ymmärrä tätä mun namihimoa, karkkia vain pitäis saada koko ajan. Ja kun ei sitä ole niin päätä särkee.

Nyt pitäisi varmaan lähtee pihahommien kimppuun, ehkä siinä unohtuisi nuo ruokahimot...
 
Heippatihei kaikille!!

Onko mitään parempaa kun kasvissosekeitto,siihen päälle raejuustoa siivellä sitten paahdettua ruisleipää....nam kun oli hyvää. :p

Mulla oli eilen paha päivä siis tosi huono päivä tän laiharin suhteen.Fiilikset oli ihan maassa,ei oikein tehnyt ehkä mieli syödäkkään mitään herkkuja mutta jotenkin vaan masensi koko touhu.

Mutta tänään fiilikset olleet taas ihanan energiset ja iloiset :D Energian määrä on lisääntynyt mussa ihan huikeaksi.Ennen töitten jälkeen en oikein jaksanut mitään ja nykyään jaksan vaikka mitä,siivota ,laittaa ruokaa ,pestä pyykkiä.Hirveesti ei oikein osaa edes paikoillaan olla :eek: =)

Oikein ihanaa keskiviikon jatkoa kaikille ja tsempityksiä!

(anteeksi jos olen yli-iloinen jonkun mielestä ) :saint:
 
Huomenta!

Mulla oli eilen huono ilta. Olimme mätsärissä monta tuntia, ja oli ihan saakutin kylmää ja märkää. Ihan kuin syksyllä. Olin järjestämässä tapahtumaa, joten, totta kai, talkooporukka sai käyttää kanttiinin palveluita. Grillimakkara maistui ihan järkyn hyvälle! Ja koska tilaisuus meni niin kuin meni... ketutti ihan kympillä kotimatkalla. Tytön tutti katosi jonnekin, ja muksu huusi takapenkillä kuin syötävä, joten oli pakko pysähtyä Tutteliostoksille. Eiköhän siinä samassa tarttunut käteen Pantteripussi. Sehän upposi naamariin ihan hetkessä. Ja paraniko fiilis? Olisihan se pitänyt muistaa, ettei se syöminen huonoon fiilikseen auta, päinvastoin!!! Toivottavasti opin jotain eilisestä...

Tänään näyttää taas paljon valoisammalta =) Ulkona paistaa aurinko ja lähdemme tytön päiväuniaikaan ajelemaan Keski-Suomeen vanhempieni luokse pitkän viikonlopunviettoon. Tyttö jää sunnuntaiksi mummulaan hoitoon, pääsemme mieheni kanssa ihan kaksin koiranäyttelyyn(kuinka romanttista :LOL: ). Ja mikä parasta, katsoin tiliotetta, ja työpaikkani on laittanut jotain palkkaa mun tilille(palkkakuitti ei ole vielä saapunut), joten vähän extrarahaa kaikenkukkuraksi käytössä!!! Vähän hirvittää tällainen spesiaaliviikonloppu syömisten suhteen. Miten sitä saisi itsensä asennoitumaan niin, ettei ole pakko syödä kaikkea, mitä tarjotaan??? Kaiken lisäksi vanhat lukiokaverit laittoivat viestiä, että tapaaminen terassilla luokkakokous hengessä. Kai sitä voisi yhdellä käydä. En muista, milloin olisin terassilla käynyt, en varmaan ainakaan kahteen tai peräti kolmeen kesään. Iik. Musta on tullut kyllä niin kotihiiri. Tosin kai minäkin olen aikanaan ihan muidenkin edestä siellä terassilla notkunut. Aika aikaansa kutakin :)

Mutta jos sitä painuisi alakertaan tekemään jotain järkevää vielä kun tyttö nukkuu. Mukavaa loppuviikkoa!
 
Tänään on taas hyvä päivä.. Makean (ja suolaisen) himo kasvaa iltaa kohti, mutta vielä ainakin olen jaksanut vastustella. Hyvin auttaa tää palsta ja pienimuotoinen kilpailu miehen kanssa.. Rankkaan laihdutukseen en vielä voi ryhtyä imetyksen vuoksi, mutta ainahan sitä voi yrittää syödä terveellisesti ja oikeita määriä. Viimeisen 2kk aikana tapahtunut lihominenkin on varmasti johtunut ihan puhtaasti runsaasta suolan käytöstä, väärin mitoitetuista ruoka-annoksista ja herkuttelusta.

Nyt menen keittoruuilla ja viikonloppuna ajattelin herkutella makaroonilaatikolla, josko ei sit tarviis muita herkkuja.

Nyt leikkimään pikkumiehen kanssa..


~tulia
 
Pikkuaada:tuo on niin totta ettäse olo ei parane siitä herkuttelusta pätkääkään!Mä olen aatellut vähän sillain että alkaisin sallimaan (olen ollut herkuttomalla 7 viikkoa,paitsi vappuna söin ja join) kerran viikossa jonkun herkun itselleni.Esim.nyt on alkanut tekemään kismettiä mieli ihan hirveästi niin suunnittelin että jos lauantaina sellaisen sitten söisin:)tai sitten en kuitenkaan syö :LOL:

Ens viikon herkuttelu vois olla rivi suklaata tai joku hyvä kunnon jätski :p

katotaan nyt alanko näin tekeen ja mitkä on fiilarit sitten.Kuitenkin herkutellakkin tarttis tässä elämässä-muistakaa se =)

6.6.olis bileilta edessä ja tuntuu aika ihanalta lähteä näinkin paljon kevyempänä juhlimaan kavereitten kanssa B)
 
tottakai mukaan mahtuu krysanteemi ollaan sun kans aika samoissa painoissakin. tervetuloa vaan =) juu ja maanantaisin ollaan tänne painot ilmotettu millon vaan ehtii koneelle

joo herkuttelulla ei saa kun pahan mielen... käytiin eilen hesellä syömässä ja voin sanoo että v....taa ihan sikana kun menin syömään sitä roskaa :kieh: ja vielä selittelin ittelle että olen kerran kipeenä niin saan syödä :LOL: loma alkoi siis kuumeen ja äänenlähdön merkeissä :D
 
Tervetuloa krysanteemi!!Mä kanssa olen kuumeessa,kurkku on kai liki kuroutunut umpeen....ihan pyllystä olo.Pisteitäkään en ole saanut täyteen vaikka kaikki merkkasin eilen valmiiksi mitä söin.Olin siis 7 asti illalla vielä töissä ja huomennakin on pakko mennä,sunnuntai onneksi vapaata!

Jokohan tuli valitettua??Aika ihmeellistä kyllä kun yleensä jos olen laiharin aikana ollut kipeänä,syön surutta kaikkea hyvää,mutta nyt ei tulis mieleenkään :wave: Jotain oppinut?

emma-elinda:silti mun mielestä parhaiten onnistuu ne jotka syövät herkkuja silloin tällöin,eikä näin tiukkaa linjaa pidä niinkun mä,homma leviää helpommin ehkä käsiin tällä tyylillä.Mene ja tiedä kuinka mun käy.

Joten terkut kaikille sohvan uumenista :wave:
 
heippa taas

mulla on ollu niin hyvä päivä tänään. syönyt olen maltillisesti ( 9 pistettä menny ) ja käytiin shoppailee perheen kanssa. mukaan tarttui uusi täyspuinen piharyhmä ja tooosi iso päivänvarjo. nyt on meidän piha kunnossa tältä kesältä.

eilen oltiin tytön ja mun vanhempien kanssa torilla ja isä kulta sitten jätskit osti kaikille ja en viittiny sanoo etten halua kun ei toi mun isä niin kamalasti mitään tarjoo koskaan :saint: mut oli kiva viettää aikaa vanhempien kanssa kun isä vielä asuu eri kaupungissa ja ei nähdä kuitenkaan kovin usein. mut mä meen nyt takapihalle istumaan uusiin tuoliin ja otan vähän arskaa :wave:
 

Yhteistyössä