LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 5

onkohan kaikki ulkona paistattelemassa päivää kun yksinpuhelua jatkan. no siis me mennään kohta mun äidin synttärikahville ja siellä äiti on tehny mansikkakermakakun :p jos pienen palan ottais vaan.

eilen ei ollu loppuilta niin hyvä... tyttö juoksi kotiin paita veressä :'( ja hame ja jalat sekä sitten mein lattia. oli juossu isoveljen vesipyssyä päin ja melkein silmässä tosi syvä haava. eipä siinä muuta kun pyyhe naamalle ja päivystykseen. oli kerrankin ripeää toimintaa siellä kun oltiin kotona jo tunnin päästä siitä kun se tapahtui. nyt on naama kursittu kokoon ja likalla silmä ihan musta :/ :wave:

Voi ei emma-elinda sun tyttöä,pikaisia paranemisia! :hug:

Mä syön täällä ihan taivaallista puolukkajäädykettä a la painonvartijat:)Aika ison palan pisteet vaan 2,5.

Kurkkukipu alkaa vähän laantumaan,onneksi,huomenna töihin olis meinaan tarkoitus.

Huisia huomisesta alkaa mulla jo 8 viikko laiharissa.Ihanasti on mennyt,muutamia pahempia päiviä lukuunottamatta ja ens vkl pääsen sitten rilluttelemaan kaverin ja mieheni kanssa,ihanaa!!

Hoikistavaa viikonalkua kaikille toivottelen,mä voin tulla avaamaan aamulla ennen töihin lähtöä uuden viikkopinon =)

emma-elinda: Tytölle pikaisia paranemisia, onneksi ei kuitenkaan silmään osunut.

Me ollaan edelleen täällä Keski-Suomessa ja syömiset on kutakuinkin mennyt ihan hyvin. Mummun kahvipöytään olisi takoitus vielä tänään lähteä, ja tiedän, että se on vaikeaa. Mansikkatortut odottaa... Katsotaan, kuinka pienin vahingoin sitä selviää... :ashamed:

Tänään oltiin aamupäivällä taas koiranäyttelyssä, ja onneksi meidän rotuisia koiria oli vähän. Oli siellä kuuma. Tällainen ilma ja pitkä koiranäyttelypäivä on kyllä painajaismainen kokemus. Niin koirille kuin ihmisillekin. Huomenna päästään onneksi kotiin. Kylässä on ihan kivaa, mutta kyllä kotonaolo kyläilyn kuitenkin voittaa!

Toivotaan hyviä punnitustuloksia huomenna kaikille!

Yhteistyössä