**LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 17 JA VKO 18**

kriisi vko 17
pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,8 (bmi 27,2)
Viikkovahingot +0,2 kg
Pudotus yhteensä -7,2 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,8 kg

emma-elinda vko 17
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 83,4kg
pudotus tällä viikolla: + 0,5 kg
pudotus yhteensä: -6,2kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,3

IhanaValo
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 73,9 kg
Viikkomuutos: -0,4 kg
Kokonaistulos:- 1,2kg
BMI: 26,2
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 76,7 kg
Viikkomuutos: -2,3 kg
Kokonaistulos: -2,3 kg
BMI: 27,5
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)

Minky vko 18
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 75,4 kg
Viikkomuutos: -1,3 kg
Kokonaistulos: -3,6 kg
BMI: 27
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)

emma-elinda vko 18
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 82,7kg
pudotus tällä viikolla: - 0,7 kg
pudotus yhteensä: -6,9kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,0

IhanaValo vko 18
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 74,2 kg
Viikkomuutos: +0,3 kg
Kokonaistulos:- 0,9kg
BMI: 26,3
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Noniih, ei sitten tuon enempää tullut. Tsemppiä kaikille!

http://www.laskurit.fi/painoindeksi/
 
Haloo, olenkos täällä ihan yksin? Eilen en urheillut, joten tänäaamuna -300g. Ensi kuun alussa menen kehonkoostumusmittaukseen ja nähdään sitten pitääkö selitellä vai voiko olla tyytyväinen. Mun pt:llä on koneella ne parin vuoden takaiset tulokset.
 
täällä ollaan mutta en ole kerinny koneelle aikoihin :ashamed: laihis jatkuu kuten ennenkin mutta musta tuntuu että on pientä noususuhdannetta tiedossa :headwall: eipä sille voi sit mitään.
eilen kävelin töistä kotiin ( 5km ) hyvä minä. vähän on ruokavalio lipsahdellut kun sain 10 litraa mustikoita ja pari piirakkaa tehny niistä.

tervetuloa mukaan jadelles aina mahtuu mukaan.

mä palaan huomenna iltapäivällä tulosten kera, oli ne sit hyviä tai huonoja :wave:
 
emma-elinda vko 17
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 83,4kg
pudotus tällä viikolla: + 0,5 kg
pudotus yhteensä: -6,2kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,3

AAAAARRRRGGGHHHH :D mä niin tiesin tän :headwall: :headwall: persiilleen meni niin että pongahti. onneks plussaa vaan noin vähän. mutta jos mässää niin tämä on sitten tulos että suu kiinni nyt tästälähtien.
ens viikolla yövuoro vielä mikä saa mun rytmin muutenkin sekaisin että kai se plussa heilahtaa vielä ens viikollakin vaikken mitään ylimäärästä söis edes.
mites muilla meni?
 
IhanaValo
Heips!

Miulla tänä aamuna yllätyslukemat, 73,9kg..Tosin, tänään tuli sitten langettua taas herkkuihin ja huomenna lisää, kun mennään häihin. Mutta sitten taas jatkuu..toivottavasti :snotty:
Tsemppiä teille!!

IhanaValo
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 73,9 kg
Viikkomuutos: -0,4 kg
Kokonaistulos:- 1,2kg
BMI: 26,2
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)


Tervetuloa mukaan jadelles!:)
 
Saiskos vielä liittyä mukaan? :) Aloitin laihduttamaan 12.8. oikein todenteolla. Pudotettavaa olis reilu 10 ja ois kiva täältä hakea tsemppiä! :) Laihduttelen painonvartijoiden pisteillä ja tässä siis yhteenveto tähän asti:

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 76,7 kg
Viikkomuutos: -2,3 kg
Kokonaistulos: -2,3 kg
BMI: 27,5
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)

Käyn puntarilla keskiviikkoisin! :) Tossa on siis jo viikon saldo mukana! :)
 
tervetuloa mukaan Minky. kiva saada uuttakin porukkaa mukaan.

mä olin töissä tänäänkin vaikkei meillä normaalisti ole lauantaina töitä mut nyt oli kasaantunu niin piti mennä :kieh: mun tarvii taas ottaa itteeni niskasta kiinni kun tuntuu noi herkut houkuttelevan ihan liikaa taas. en saa antaa periks joten potkikaa mua taas vähän :D
 
mulla laihis sai uudet kasvot tänään. perjantaina mammografiaan.. voihan helvetti.. en silti anna periks vaikka mieli tekis vetää jääkaapista kaikki mitä siellä on. hiukan pelottaa kyllä vaikka lääkäri sanos ettei kannata huolestua. parempia tuulia teille muille :wave:
 
Kannattaa uskoa lääkäriä, ei varmaan ole syytä huoleen. Mulla on nyt jotain 6 tai 7 vuotta jatkunut juupas/eipäs papa-pelleily. Johon liittyy se, että erikoislääkärin mukaan ei ole mitään syytä huoleen ja toisten mielestä pitäis tehdä loop-hoito. Odotusaikana otettiin kolmeen kertaan koepaloja ja vieläkään ei ole mitään diagnoosia, jipii. En juuri malta odottaa ensi kevään koetta, jonka jälkeen taas lähdetään koepaloihin jne ja piiri pyörii ikuisesti.
Nää on niitä asioita, joita vaan ei voi tietää tai aavistaa, onneksi jossain vaiheessa vaan kypsähtää niin, ettei edes jaksa stressata enää.
 
onpas ristiriitaista diagnoosin saaminen sulla kriisi. ei tollanen palluttelukaan hyväksi ole. mä en huolestu kun kerran niin sanottiin, huolestun sit jos on aihetta siihen.
nyt takasin nukkumaan, yövuoro takana ja huonosti nukuttu aamupäivällä. :wave:
 
IhanaValo
Voi että..tsemppiä sekä kriisille että emma-elindalle! :hug: :hug:

Itte nyt tein (taas) semmoisen päätöksen, että herkuttelu loppui, en tiä paljonko uskaltais ottaa ajaksi nyt aluks...et kattoo miten käy.. :snotty:

Niin siis, karkit,keksit,kakut,sipsit pois. Samoin kuin grilliltä/pizzeriasta haettavat herkut. Joskus tehdään kotona pitsaa tai ranskalaisia, niin meinaan kyl syödä, kun nuo ei mitään jokapäiväsiä, eikä välttis ees jokaviikkoisia juttuja oo.
 
Pikapäivitys eilisestä punnituksesta!

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 75,4 kg
Viikkomuutos: -1,3 kg
Kokonaistulos: -3,6 kg
BMI: 27
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)

Tsemppiä ja motivaatiotuulahduksia kaikille! :)
 
Jeps, elikä muokkasin otsikkoa, kun itse en tän viikon tulosta ollut kehdannut ees laittaa näkyviin. Pitää miettiä tää homma uudelleen. Mulla olis joku 5-6 viikon rutistus siihen normaalipainoon, jos oikein ottaisin itseäni niskasta kiinni. Nyt varmaan tarvii ottaa, sopivasti on flunssainen olo, jipii!
 
emma-elinda vko 18
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 82,7kg
pudotus tällä viikolla: - 0,7 kg
pudotus yhteensä: -6,9kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,0

olihan se pudonnut.
tsemppä loppurutistukseen kriisi. kunpa oliskin loppurutistuksen aika mullakin :D mammografiassa olin tänään ja alustavien tietojen mukaan SE ON VAARATONTA mikä mulla on =) =) =)
 
IhanaValo: Kiitos! Mä lasken painonvartijoiden pisteitä. En käy missään ryhmässä, vaan ihan kotassa lasken ku joskus aikoinaan oon ollut mukana siinä! :) Tokihan se alkaa tästä tasottua, eikä enää noin paljon lähe kerralla, mut tyytyväinen oon alkuun. :)

emma-elinda: Hieno juttu ja hieno pudotus! :)
 
IhanaValo
IhanaValo
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 74,2 kg
Viikkomuutos: +0,3 kg
Kokonaistulos:- 0,9kg
BMI: 26,3
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)


Pyh..taas plussaa..uudella tsempillä ens viikkoon. Jos pystyis olemaan koko viikon herkuitta:)
 

Yhteistyössä