**LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 14**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emma-elinda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emma-elinda

Aktiivinen jäsen
06.04.2007
1 468
0
36
uusi viikko, uusi pino, uudet kujeet =)

mä sain uutta puhtia tosta että sain kuin sainkin ne kokoa pienemmät farkut ostaa kaupasta. mä olen niin ylpeä ittestäni ( mies kans ) nyt lapsille pannari uunissa ja pisteetkin riittäis jos itte ottainsin mut enpä taida ottaa. mutta muut ladyt hoi, eipä laiskotella siellä!!! :D

BMI-laskuri:
http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm

kriisi
pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,9
Vahingot 4 viikossa +1,9 kg
Pudotus yhteensä -7,0 kg
Jäljellä tavoitteeseen 13 kg

IhanaValo
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 73,8 kg
Viikkomuutos: -0,4kg
Kokonaistulos:-1,3kg
BMI: 26.147
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

emma-elinda
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 83,7kg
pudotus tällä viikolla: - 1,3 kg
pudotus yhteensä: -5,9kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,3

tänään töissä multa kysyttiin että olenko laihtunu :o eihän se vielä pitäis kummemin näkyy vaikka 1 koko on pienentyny. hyvä vaan tietty jos huomataan, antaa puhtia jatkaa. vaikeeta tietty on joskus mut ei onneks tänään.

YLÖS ULOS JA LENKILLE menen minä :wave:

täällä on tylsää höpistä yksikseen... :'(

mut ei haittaa höpisen silti :D huomenna olis ohjelmassa pomon läksiäiskakku kahvit töissä :headwall: mut syön silti palan kakkua. ei viitti kaikesta kieltäytyy kun sit repskops totaalisesti. :wave:

IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 73,8 kg
Viikkomuutos: -0,4kg
Kokonaistulos:-1,3kg
BMI: 26.147
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Että tämmöistä tällä kertaa. Vähän jänskätti nousta vaa'alle mut onneks miinusta vaihteeks.
Saa nähdä miltä vaakalukema näyttää viikonlopun jälkeen, olis tarkoitus lähteä kaverien kans iltaa istumaan, terassille tms.

Mutta tsemppiä kaikille!!

älä luovuta IhanaValo. mulla ainakin toimii laihis niin että en oikeesti ole laihiksella vaikka pisteitä laskenkin. elämäntaparemontiksi kutsun tätä eikä multa ole kielletty mikään, kohtuudella kaikkea ettei pää räjähdä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
älä luovuta IhanaValo. mulla ainakin toimii laihis niin että en oikeesti ole laihiksella vaikka pisteitä laskenkin. elämäntaparemontiksi kutsun tätä eikä multa ole kielletty mikään, kohtuudella kaikkea ettei pää räjähdä :hug:

Juu, tässä nyt takutaan kun on tullut mässytettyä mutta jospa tästä vielä noustaan=) Kiitti ja tsemppiä siullekin!

Miekin oon aatellut tuota pistejuttua, on etsiskelly sitä Ostajan opasta käytettynä, eikös se oo se vihko missä näkyy ne eri ruokien pisteet?

mä en tosta ostajan oppaasta tiedä sen enempää kun mulla on cd-romppu itellä. niitä ei enää tosin myydä mut kannattaa laittaa ilmo palstalle et haluut ostaa käytettynä sellasen. kai jollakin se makaa turhanpanttina laatikonpohjalla :D

nyt mä meen nukkumaan kun pitää klo 21 lähtee yövuoroon :wave:

Olisko nyt jo viikko 15? Ainakin mulla oli viime tiistai tuo edellinen kirjaus. Siispä:

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,8
Viikkovahingot -0,1 kg
Pudotus yhteensä -7,1 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,9 kg

Hammaslääkäriin kohta. Mun pitäis kaivaa taas ne vuosilukemat tän homman alusta asti, ettei pääse unohtumaan.
Muistaakseni olivat 2007 -7kg, 2008 -9kg ja tänä vuonna on repsahtanut jo nollaan (oli -2kg parhaimmillaan). On siis alettava petrata ja nopeasti...

Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
Olisko nyt jo viikko 15? Ainakin mulla oli viime tiistai tuo edellinen kirjaus. Siispä:

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,8
Viikkovahingot -0,1 kg
Pudotus yhteensä -7,1 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,9 kg

Hammaslääkäriin kohta. Mun pitäis kaivaa taas ne vuosilukemat tän homman alusta asti, ettei pääse unohtumaan.
Muistaakseni olivat 2007 -7kg, 2008 -9kg ja tänä vuonna on repsahtanut jo nollaan (oli -2kg parhaimmillaan). On siis alettava petrata ja nopeasti...

oikeessa olet, päivät ihan sekaisin. aloitan uuden pinon ja laitan sun painon sinne.

Yhteistyössä