**LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 12**

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Jos sallitte niin kokeilen tätä listan laittoa?

Uutta viikkoa taas aloitellaan, kovasti tsemppiä kaikille!!



Viime viikon tuloksia, ilmottakaa uudet luvut niin päivittelen...=)


tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino: 81,2kg
27.4.09
paino nyt: 72,7kg
pudotusta viikossa: -0,2kg
pudotusta yhteensä: -8,5kg
tavoitepaino n. 64kg
bmi:26,7


timangi

aloituspaino: 77.1kg (20.4. )
paino nyt: 72,8kg
pudotusta viikossa: 73.5--->72.8kg = -0.7kg
pudotusta yhteensä: -4.3kg
tavoitepaino: 60-65kg
bmi: 26.7


IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 74,2kg
Viikkomuutos: +0,1kg
Kokonaistulos:-0,9kg
BMI: 26.289
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)


emma-elinda

pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,0kg
pudotus tällä viikolla: - 300g
pudotus yhteensä: -4,6kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,8


PikkuAada

aloituspaino: 83,1 kg(28.5.08)
paino nyt: 77,1 kg
pudotusta viime kerrasta: -0,3kg
pudotusta yhteensä: -5,9kg
tavoitepaino: 60-65kg
bmi: 29,4



Ja se BMI-laskuri:
http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm
 
Kadonnut lammas palaa joukkoonne, jos vain sallitte...

On vähän päässyt repsahtamaan. Pisteet on nakattu sivuun, ja on syöty mitä huvittaa. Kaiken lisäksi imetyskin on lopetettu, joten sitäkään hyötyä ei enää ole ollut.

Kaksi juhlaviikonloppua oli mulle liikaa, enkä kyennyt siitä herkkuvajoamasta enää nousemaan, mutta ehkä nyt olisi aika. Huomenna toki käyn Tallinnassa, ja perheen kanssa lähdetään perjantaina koiraleirille viikoksi, joten haasteita riittää. Keskiviikkona pääsen vihdoin ryhmään (meillä on täällä tasan yksi ryhmä), joten mennään nöyränä katsomaan, mistä joudutaan lähtemään taas liikkeelle. Ja sen jälkeen katsotaan taas tavoitteita uudelleen...

Joten hommiin taas ryhdyn, toivottavasti mahdun tähän tuttuun ryhmään vielä mukaan :hug:
 
tervetuloa takaisia PikkuAada.

mä en sorru en, en. :kieh: niin paljon tekee mieli kaikkea hyvää mut en salli kyl mitään tai mopo lähtee käsistä ja vauhdilla. eilinen kakkupala saa riittää.

pyörällä kun olen töihin menny niin tänään tajusin etten puuskuta enää niin kamalasti kun alussa. on siitä sit jotain hyötyä :LOL: päivitän painon perjantaina että siihen asti on toi edellinen paino tossa. toivon edes vähän isompaa miinuslukua kun tähän asti mut saa kattoo onko puntari suotuisa =)
 
Mukava kuulla sinusta PikkuAada, tottakai mahdut vielä mukaan!! =) Itelläni laihdutus jatkuu sanottaisko tällä hetkellä hitaasti mutta varmasti. Hiukka ollu motivaatio nyt kadoksissa, mutta tähän tulokseen olen erittäin tyytyväinen. Eilen pääsin taas pitkästä aikaa kunnon jumppaan. Kyllä olikin ihanaa! Tavotteena olis taas, että pääsis nyt sen kerran viikossa käymään. Kiinteytyminen ei yhtään haittais! Mut tsemppiä taas kaikille :wave:


tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino: 81,2kg
27.4.09
paino nyt: 72,7kg
pudotusta viikossa: -0,2kg
pudotusta yhteensä: -8,5kg
tavoitepaino n. 64kg
bmi:26,7
 
Heissan ja hengissä ollaan,hitaasti nousen täältä herkkuviidakosta takaisin... :whistle: menee varmaan pari viikkoa että saan painon takaisin tuonne missä se oli,mutta kun ei jaksa stressata niin ei jaksa.
 
Eilinen meni hyvin, 18 pistettä käytin ja kaksi jäi viikonlopulle jemmaan. Tänään onkin pikkuprobleemi, koska lähden taas pikamatkalle Tallinnaan. Viimeksi retkahdus tapahtui silloin... Miehelle voin tuoda yhden suklaalevyn, ja that´s it. Viimeksi toin neljä kolmen hinnalla, ja söin niistä kaksi itse :LOL: Huomenna kuulette, tapahtuiko retkahdus, vai sinnittelinkö päivän...
 
HEIPPATI...mulla on pisteiden lasku mennyt hiukan niin ja näin ja tänään ollaan miehen kanssa lähdössä viettämään hääpäivää, joten taitaa mennä tämäkin vko syömiseksi, paino hiukan noussut et taidan jättää mun painon nyt kertomatta ja laitan listaa jos/kun pääsen edes siihen 72.8kg mihin jo kerran pääsin :snotty:

tsempit taas täältäkin kaikille ja aurinkoisia päiviä... :wave:
 
Tallinnassa on taas käyty, ja hengissä selvitty. Ei mikään ylevä ruokakertomus, mutta herkkuihin en sortunut, mikä on jo sinällään iso juttu. Yhden light-siiderin join. Joten tästä on ihan mukavaa jatkaa. Tänään aion punnituksessa käydä, tuli mitä tuli, mutta pakko se on jostain taas lähteä liikkeelle. Joten illalla saatte mun surkeat lukemani.

Tänään näyttää tulevan kaunis päivä,toivottavasti te muutkin pääsette nauttimaan siitä!
 
hyvä PikkuAada ettet sortunut herkkuihin.

mulla oli paino kivan alhaalla eilen aamulla mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin paino on melkein samoissa lukemissa kun viimeviikolla mutta eipä se haittaa mua kun alaspäin menee kuitenkin.
työpaikalla on niin väsyttävää kun on kamala kiire kokoajan ja tänään vastapainona ei ollu mitään tekemistä. no välillä niinkinpäin.
 
Mulla taisi olla painonhallintajakso, jos tuloksiin on uskominen. Mukavaa huomata, ettei paino ole noussut, vaikka repsahduksia on tullutkin. Ehkä sinne takaraivoon on jäänyt jotain, että herkuttelut on huomioitu muissa syömisissä(ja juomisissa...).
Tässä siis tulokset, ja helpottavaa oli, ettei paino noussut kuukauden tauolla, joskei paljon laskenutkaan.

PikkuAada:

aloituspaino: 83,1 kg(28.5.08)
paino nyt: 77,1 kg
pudotusta viime kerrasta: -0,3kg
pudotusta yhteensä: -5,9kg
tavoitepaino: 60-65kg
bmi: 29,4

Tästä on hyvä jatkaa. Yritän ottaa pari päivää todella kevyesti, niin voi leirinuotiolla ottaa lonkeron tai kaksi hyvällä omalla tunnolla. Mullahan on ensimmäistä kertaa oma kasvimaa, joten salaatin puutteeseen ei salaatinteko ainakaan kaadu :LOL: Ja ensi viikolla on varmaan ensimmäiset herneet noukittavissa. Pienet on ihmisen ilot =)
 
MÄ EN ALA!!!!! käväsin puntarilla aamulla vaikka tiesin mitä tulee niin paino oli ENEMMÄN kun viime punnituksessa vaikka pisteissä olen tiukasti pysynyt enkä ole herkutellu, pyörällä menny töihin :eek: :eek: :eek: mulla alkaa usko loppumaan että ikinä laihdun... tekis mieli luovuttaa... ikuisesti läski!
jospa se olis edes hiukan laskenu huomiseen mennessä :'( :'(
 
IhanaValo
Mie en kyl tänään laita omaa painoa, tuli tuossa syötyä taas just sopivasti herkkuja, ja turvottaa kamalasti. En uskaltanu ees ajatella vaakaa tänä aamuna :ashamed:

Mut onnitteluja teille miinustelijoille=)
 
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,0kg
pudotus tällä viikolla: - 300g
pudotus yhteensä: -4,6kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,8

tossa taas rankan viikon saldo :headwall: paino oli jo 84,4kg mut se taas pongahti tonne. liekkös menkat tulossa vai mitä tää on... vit....aa niin paljon et menen pihalle...
tsemppiä kaikille ja parempia miinuslukuja kun mulle tuli =) =)
 
mua mässyttää ihan kamalasti... menkat tuloillaan joten en aijo sortua kun painoa tulee lisää kuitenkin. muuten ihan ok, pisteet on riittäny. kamalan väsyny vaan olen ollu. ohjelmassa seuraavaksi sauna ja petiin, huomenna taas töihin :kieh:
 

Yhteistyössä