Lihavan raskausmaha(sis.kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vatsanahkan kiristys sosiaalisin perustein kun itse on syönyt itsensä kymmeniä kiloja ylipainoiseksi?? No eiköhän ryhdytä sitten leikkaamaan alkoholistien silmäpusseja ja laseroimaan heiltä couperosat sosiaalisin perustein verorahoilla..

No mulla on vatsa revennyt ainakin vain ja ainoastaan ensimmäisestä RASKAUDESTA. Repesin niin pahasti, että maha jäi roikkumaan, vaikkei mitään mahaa edes ollut :o Nahka roikkuu yhä edelleen, ainoastaan kun olen raskaana, se menee kireäksi. Myöskään raskausarpia ei ole tullut ainuttakaan lisää, kaikki tulivat ekassa raskaudessa

On se elämä ja aika todella julma toisille :/
On minullakin muutamaa kiloa vaille 100 kiloa täynnä ja pituutta 168 senttiä ja vielä reilu kuukausi synnytykseen, mutta maha on kaunis.
Tosin minun raskausmaha on aina sen muotoinen, ei edestä ja takaa edes näy.

mä olin raskauden lopussa 120kiloa, nyt 90kiloa ja mulla on kamala pussi mutta en kyllä ihan samalta näyttänyt kun ap. mut mullakin jäi masukummun alle löysää nahkaa jonkun verran.. eli ei ollu alas asti pyöree..

Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
On se elämä ja aika todella julma toisille :/
On minullakin muutamaa kiloa vaille 100 kiloa täynnä ja pituutta 168 senttiä ja vielä reilu kuukausi synnytykseen, mutta maha on kaunis.
Tosin minun raskausmaha on aina sen muotoinen, ei edestä ja takaa edes näy.

No ei varmaan näy takaa, kun on 2 metriä leveä!

Onnea odotuksen loppurutistukseen ja synnytykseen!
Ja ulkonäöllisesti vain tosi harva säteilee raskaana. On niitäkin, mutta harvassa. Itse vihasin isoa mahaa ja kömpelyyttä, vaikka ylipainoa ei ollut kuin raskaus, mutta se turvotus ym..

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
ei 100kilonen ole mikään 2 metriä leveä.

Joo en mäkään ole. :D Vaikka tuo 100 ei nyt synnytyksen jälkeen ihan edes riitä, menee jopa hiukan yli. =)

Mutta mun maha oli kanssa ihan pyöreä eikä roikkunu vielä raskausaikana. Nyt synnytyksen jälkeen on toista. Ei yhtä iso roikku kuin kuvassa, mutta on kuitenkin. Saakohan sitä enää pois? Vinkkejä sen poistamiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Vatsanahkan kiristys sosiaalisin perustein kun itse on syönyt itsensä kymmeniä kiloja ylipainoiseksi?? No eiköhän ryhdytä sitten leikkaamaan alkoholistien silmäpusseja ja laseroimaan heiltä couperosat sosiaalisin perustein verorahoilla..

No mulla on vatsa revennyt ainakin vain ja ainoastaan ensimmäisestä RASKAUDESTA. Repesin niin pahasti, että maha jäi roikkumaan, vaikkei mitään mahaa edes ollut :o Nahka roikkuu yhä edelleen, ainoastaan kun olen raskaana, se menee kireäksi. Myöskään raskausarpia ei ole tullut ainuttakaan lisää, kaikki tulivat ekassa raskaudessa

Tosi hieno vastaus.

Itsellä (kysyinkin tuosta leikkauksesta ensimmäisenä täällä) paino ja tuo lörpäke tuli raskauden myötä. PCO vaikeuttanut huomattavasti painon pudotusta, ennen raskautta mulla ei ollut lörpäkettä eikä liioin ylipainoakaan kuin ehkä 1-2kg, riippuu mistä katsoi. KAKSOSraskauden jälkeen maha oli venynyt ja paukkunut itään ja länteen ja koska lapset syntyi sektiolla, tuo lörpäke on aivan valtava. Laihduin ekan raskauden jälkeen takaisin normiksi (putosi 38kg eli menin jo miinukselle alkupainoon nähsen). Nyt raskauden ja PCO:n myötä olen terv. ruuasta huolimatta paisunut kuin pulla, painoa tullut jo 5kg. Ja lörpäke on isompi kuin ennen.

BTW, onko sitten oikein tehdä mahalaukun pienennyksiä lihaville jotka ei laihdu, ku se että poistetaan lörpäke sos. perustein julkisella? Kumpi on hyväksyttävämpää???????

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:

Tosi hieno vastaus.

Itsellä (kysyinkin tuosta leikkauksesta ensimmäisenä täällä) paino ja tuo lörpäke tuli raskauden myötä. PCO vaikeuttanut huomattavasti painon pudotusta, ennen raskautta mulla ei ollut lörpäkettä eikä liioin ylipainoakaan kuin ehkä 1-2kg, riippuu mistä katsoi. KAKSOSraskauden jälkeen maha oli venynyt ja paukkunut itään ja länteen ja koska lapset syntyi sektiolla, tuo lörpäke on aivan valtava. Laihduin ekan raskauden jälkeen takaisin normiksi (putosi 38kg eli menin jo miinukselle alkupainoon nähsen). Nyt raskauden ja PCO:n myötä olen terv. ruuasta huolimatta paisunut kuin pulla, painoa tullut jo 5kg. Ja lörpäke on isompi kuin ennen.

BTW, onko sitten oikein tehdä mahalaukun pienennyksiä lihaville jotka ei laihdu, ku se että poistetaan lörpäke sos. perustein julkisella? Kumpi on hyväksyttävämpää???????

Sorry että tarkennan, mut et siis saanu sitä lörpäkettä pois, vaikka laihduit? Pienenikö edes? Haittasiko (mulla vetää housut rullalle sen vuoksi tällä hetkellä eli haittaa... :snotty: )?

Heippa ap! Kirjoitit jossain kohden ettei tuota sun mahaasi esitellä ihonmyötäisissä vaatteissa ja että olet vähän vähemmän hehkeä ilmestys mahoinesi päivinesi. Tiedän täysin tunteesi, mulla oli aivan sama juttu. Sen lisäksi että mahani oli valtava, niin hormooninäpyt täytti mun kasvoni koko raskauden ajaksi (mulla on PCO, jonka takia hormoonitasapaino on aivan sekaisin ja esim. tälläkin hetkellä naama täynnä punaisia läiskiä. On ollut taas jo useamman kuukauden, vaikka en ole edes raskaana).

Olin koko raskauden ajan kaikkea muuta kuin hehkeä ja kieltämättä olin kateellinen niille naisille jotka näyttävät upeilta raskaana ollessaan. Tietyllä tavalla olen edelleen, minäkin kun olisin halunnut sädehtiä vauvamasuni kanssa. Sen sijaan olin kamalamman näköinen kuin koskaan, molemmista raskauksistani.

Mutta kuitenkin mulla on kaksi ihanaa ja kaunista poikalasta. Olenkin miettinyt että ehkä pojat vaan päätti syntyä sen verran komeiksi että piti äidiltäkin ottaa reilusti ulkonäöstä :D. Ja terveitähän nuo lapsoset ovat olleet, eikä ylipaino ole haitannut raskauksia. Toka raskaus tosin oli erittäin vaikea, mutta syyt siihen oli muualla kuin ylipainossa.

Ole sä ap ylpeä mahastasi, sillä sen ihon alla kasvaa sun kallein aarteesi. Viis siitä ettet ehkä ole masusi kanssa kuin muotilehdestä repäisty. Pääasia että vauvasi on kunnossa ja kohta hän on jo maailmassa =) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vielä lapseton:
Mitenkäs ap ja muut reilusti ylipainoiset: oletteko tulleet helposti raskaaksi?

Mulla meni melkein 3 vuotta tästä jälkimmäisestä raskautumiseen. Osittain sairastamani PCO:n takia ja osittain takuulla ylipainon vuoksi.

molemmat lapseni ovat syntyneet sektiolla, en ikinä olisi halunnut arpea keskelle mahaani, koska olisin halunnut kävellä uimarannalla bikineissä ja esitellä kroppaani. Kuitenkin kohtalo toisi määräsi ja minulla on 2 ihanaa lasta ja järkky arpi x2 keskellä mahaa. Onnea sinulle ap odotukseen:) ja kallein aarre on siellä masussa:).

Alkuperäinen kirjoittaja vielä lapseton:
Mitenkäs ap ja muut reilusti ylipainoiset: oletteko tulleet helposti raskaaksi?

Mä sain enimmän painoni vasta raskauden myötä (30 kg :snotty: ), mut sitä ennenkin painoin 80 kg (168 cm). Ihan heti tulin raskaaksi, kun mahdollisuus oli. =)

Mut ihmiset on erilaisia. Joillakin paino estää.

Mulla on käsitys että sen "lörpäkkeen" saa leikattua julkisella, jos sen takia esim iho muhii siellä alla ja tulee ihottumaa tms.

Mulla itellä kans todella pahasti revennyt maha. Jo ekasta raskaudesta. Kaksi lasta nykyään, toisesta ei sit mitään uutta tullutkaan, kun ei voinutkaan.

Nyt olen ruvennut VALTAVASTI liikkumaan ja rasvaan vatsaa myös kiinteyttävillä voiteilla ja laihduttanut olen nyt siis pelkällä liikunnalla ja vaikka en ennen ikinä uskonut (kun laihdutin syömällä) että saisin ton roikkuvan mahan littanaksi niin eipä roiku enää ollenkaan pahasti ja ylipainoa on vieläkin jäljellä!

Mulla on käsitys että sen "lörpäkkeen" saa leikattua julkisella, jos sen takia esim iho muhii siellä alla ja tulee ihottumaa tms.

Mulla itellä kans todella pahasti revennyt maha. Jo ekasta raskaudesta. Kaksi lasta nykyään, toisesta ei sit mitään uutta tullutkaan, kun ei voinutkaan.

Nyt olen ruvennut VALTAVASTI liikkumaan ja rasvaan vatsaa myös kiinteyttävillä voiteilla ja laihduttanut olen nyt siis pelkällä liikunnalla ja vaikka en ennen ikinä uskonut (kun laihdutin syömällä) että saisin ton roikkuvan mahan littanaksi niin eipä roiku enää ollenkaan pahasti ja ylipainoa on vieläkin jäljellä!

kiitti tsempistä. Mulla on menossa sama rojekti. :D Aloitin vasta ja nyt tuli kiva flunssa väliin, mut meinaan kyllä kanssa saada tota kiinteämmäksi. =)

Yhteistyössä