E
En älyy
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja En älyy!:Itse painan tässä kuvassa, päivä ennen synnytystä 120kg. Ja mahan muoto ei silti ollut mikään roikku!
kättärin parveke??![]()
Juu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja En älyy!:Itse painan tässä kuvassa, päivä ennen synnytystä 120kg. Ja mahan muoto ei silti ollut mikään roikku!
kättärin parveke??![]()
Juu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vatsanahkan kiristys sosiaalisin perustein kun itse on syönyt itsensä kymmeniä kiloja ylipainoiseksi?? No eiköhän ryhdytä sitten leikkaamaan alkoholistien silmäpusseja ja laseroimaan heiltä couperosat sosiaalisin perustein verorahoilla..
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:On se elämä ja aika todella julma toisille :/
On minullakin muutamaa kiloa vaille 100 kiloa täynnä ja pituutta 168 senttiä ja vielä reilu kuukausi synnytykseen, mutta maha on kaunis.
Tosin minun raskausmaha on aina sen muotoinen, ei edestä ja takaa edes näy.
Alkuperäinen kirjoittaja niina:ei 100kilonen ole mikään 2 metriä leveä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vatsanahkan kiristys sosiaalisin perustein kun itse on syönyt itsensä kymmeniä kiloja ylipainoiseksi?? No eiköhän ryhdytä sitten leikkaamaan alkoholistien silmäpusseja ja laseroimaan heiltä couperosat sosiaalisin perustein verorahoilla..
No mulla on vatsa revennyt ainakin vain ja ainoastaan ensimmäisestä RASKAUDESTA. Repesin niin pahasti, että maha jäi roikkumaan, vaikkei mitään mahaa edes ollutNahka roikkuu yhä edelleen, ainoastaan kun olen raskaana, se menee kireäksi. Myöskään raskausarpia ei ole tullut ainuttakaan lisää, kaikki tulivat ekassa raskaudessa
Alkuperäinen kirjoittaja niina:ei sitä saa pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vatsanahkan kiristys sosiaalisin perustein kun itse on syönyt itsensä kymmeniä kiloja ylipainoiseksi?? No eiköhän ryhdytä sitten leikkaamaan alkoholistien silmäpusseja ja laseroimaan heiltä couperosat sosiaalisin perustein verorahoilla..
No mulla on vatsa revennyt ainakin vain ja ainoastaan ensimmäisestä RASKAUDESTA. Repesin niin pahasti, että maha jäi roikkumaan, vaikkei mitään mahaa edes ollutNahka roikkuu yhä edelleen, ainoastaan kun olen raskaana, se menee kireäksi. Myöskään raskausarpia ei ole tullut ainuttakaan lisää, kaikki tulivat ekassa raskaudessa
Tosi hieno vastaus.
Itsellä (kysyinkin tuosta leikkauksesta ensimmäisenä täällä) paino ja tuo lörpäke tuli raskauden myötä. PCO vaikeuttanut huomattavasti painon pudotusta, ennen raskautta mulla ei ollut lörpäkettä eikä liioin ylipainoakaan kuin ehkä 1-2kg, riippuu mistä katsoi. KAKSOSraskauden jälkeen maha oli venynyt ja paukkunut itään ja länteen ja koska lapset syntyi sektiolla, tuo lörpäke on aivan valtava. Laihduin ekan raskauden jälkeen takaisin normiksi (putosi 38kg eli menin jo miinukselle alkupainoon nähsen). Nyt raskauden ja PCO:n myötä olen terv. ruuasta huolimatta paisunut kuin pulla, painoa tullut jo 5kg. Ja lörpäke on isompi kuin ennen.
BTW, onko sitten oikein tehdä mahalaukun pienennyksiä lihaville jotka ei laihdu, ku se että poistetaan lörpäke sos. perustein julkisella? Kumpi on hyväksyttävämpää???????
Alkuperäinen kirjoittaja vielä lapseton:Mitenkäs ap ja muut reilusti ylipainoiset: oletteko tulleet helposti raskaaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vielä lapseton:Mitenkäs ap ja muut reilusti ylipainoiset: oletteko tulleet helposti raskaaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on käsitys että sen "lörpäkkeen" saa leikattua julkisella, jos sen takia esim iho muhii siellä alla ja tulee ihottumaa tms.
Mulla itellä kans todella pahasti revennyt maha. Jo ekasta raskaudesta. Kaksi lasta nykyään, toisesta ei sit mitään uutta tullutkaan, kun ei voinutkaan.
Nyt olen ruvennut VALTAVASTI liikkumaan ja rasvaan vatsaa myös kiinteyttävillä voiteilla ja laihduttanut olen nyt siis pelkällä liikunnalla ja vaikka en ennen ikinä uskonut (kun laihdutin syömällä) että saisin ton roikkuvan mahan littanaksi niin eipä roiku enää ollenkaan pahasti ja ylipainoa on vieläkin jäljellä!