Lihavan raskausmaha(sis.kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lopettakaa! Jokainen tantta tavaransa kantaa! Mitä se muille kuuluu.

Äsh! Typerää laittaa tuollaisia kuvia toisten haukuttavaksi vai mikä tällä oli tarkoitus?

Sulla on tosiaan paljon löysää nahkaa kun noin roikkuu. Sit kun vauva tulee pois niin sun maha roikkuu varmaan polvissa ihan kirjaimellisesti. Onko sulla varaa käydä yksityisellä leikkauttamassa ylimääräinen nahkapussi pois? Tuntuu varmaan kurjalta...

Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Alkuperäinen kirjoittaja En älyy!:
Itse painan tässä kuvassa, päivä ennen synnytystä 120kg. Ja mahan muoto ei silti ollut mikään roikku!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5118136.jpg

Sulla on kyllä tosi nätti maha! Ei uskoisi että niin paljon painoa, paljon olet pitkä?

Tuo mun maharoikko nyt ei varmaan ole ihan "normaali" vaan syistä mitä aiemmin mainitsin. Sektion jälkeen jäi tuollaiseksi ja silloin mulla ei kuitenkaan ollut kuin "vain" 15kg ylipainoa...

Oon 173cm.

Kyl mä tajuan missä tos on se vauvamassu.Itselläni jäi nahka roikkumaan melkeinpä noin kun vauva laskeutui,mutta maha kyllä onneksi palautui työn ja tuskan jälkeen

Kaikilla on erilainen maha ja sou what jos jotain roikkuiski. Inhottavasti ajattelette kuvista, oisitte voinu antaa positiivista palautetta eikä aina vaan haukkua! Onnea Madmalle odotukseen :)

siis jos naisen luusto ja ruumiinrakenne on hento ja pituuttakaan ei paljoa, niin kyllähän monen kymmenen kilon ylipaino muodostuu enemmän tai vähemmän makkaramaisiksi muodostelmiksi, harvempi runsaasti siis RUNSAASTI eli kymmeniä kiloja ylipainoinen on sellainen tasaisesti pyöreä joka paikasta ilman yhtäkään makkaraa tai roikkoa.
Iselläni ei raskaus mahaa ole koskaan pahemmin näkynyt koska kohtu on taaksepäin kallistunut, mutta laihdutuskuurien tuloksena sitä löysää löytyy täältäkin

jep, melko samanlainen oli mullakin loppuraskaudessa ja ylipainoa silloin 35kg... jojolaihdutuksesta johtuneet suuret ja nopeat painonvaihtelut osaltaan edesauttaneet tuollaisen roikkuvan lärpäkkeen syntymistä. sitä ei edes raskaus täytä.
nyt 2,5kk synnytyksestä ja painoa tippunut lähes 25kg, lärpäke on hieman pienentynyt, mutta lähinnä vaan tyhjentynyt... tuota ei pois saa muuta kuin kirurgin veitsellä.

Alkuperäinen kirjoittaja hesa:
Kaikilla on erilainen maha ja sou what jos jotain roikkuiski. Inhottavasti ajattelette kuvista, oisitte voinu antaa positiivista palautetta eikä aina vaan haukkua! Onnea Madmalle odotukseen :)

on täällä joku järkeväkin näemmä

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onneksi olkoon raskaudesta!:flower:

Täällä aikamoinen arvostelu vauhdissa, kun muut ylipainoiset arvostelee. ;)

Se on norsun nahkaa kaikki mitä löytyy ;) Enpä odottanutkaan että sitä nyt ihanaksi kehuttaisiin, enpä itsekään siihen sortuisi.

Lähinnä halu vaan näyttää että tämmöisiäkin on.
Monet raskaana olevat kertovat tuntevansa olonsa rumaksi vaikka ei olisi kuin muutama kilo kannettavana kun olisi enemmänkin vain syytä olla ylpeä nätistä vauvamahasta.
Tällaisella vauvamahalla kun ei kamalasti "ylpeillä" eikä sitä esitellä ihonmyötäisissä vaatteissa mikä olisi ihanaa jos vain kävisi päinsä.

Silti en kamalasti jaksa stressata miltä näyttää, vauva jaksaa kuitenkin hyvin ja raskaus sujunut ongelmitta mikä on tärkeintä minulle..

ap, älä välitä muiden arvosteluista-jokainen oman masunsa kantaa!! =)

..siulla ei ilmeisesti vielä vaavi ole laskeutunut lähtöasemiin?..ei miunkaan massukka ollut mikään kaunis raskausarpineen, mutta rakas kuitenkin:heart:..

Mukavaa loppuraskautta siulle toivottelen!!:wave:..olet jo loppusuoralla ja kohta pikku pikkarainen siun sylissä
e015.gif
..

Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onneksi olkoon raskaudesta!:flower:

Täällä aikamoinen arvostelu vauhdissa, kun muut ylipainoiset arvostelee. ;)

Se on norsun nahkaa kaikki mitä löytyy ;) Enpä odottanutkaan että sitä nyt ihanaksi kehuttaisiin, enpä itsekään siihen sortuisi.

Lähinnä halu vaan näyttää että tämmöisiäkin on.
Monet raskaana olevat kertovat tuntevansa olonsa rumaksi vaikka ei olisi kuin muutama kilo kannettavana kun olisi enemmänkin vain syytä olla ylpeä nätistä vauvamahasta.
Tällaisella vauvamahalla kun ei kamalasti "ylpeillä" eikä sitä esitellä ihonmyötäisissä vaatteissa mikä olisi ihanaa jos vain kävisi päinsä.

Silti en kamalasti jaksa stressata miltä näyttää, vauva jaksaa kuitenkin hyvin ja raskaus sujunut ongelmitta mikä on tärkeintä minulle..

Tärkeintä onkin tosiaan se vauva. Onnea vielä! :) Eipä siinä vatsassa mitään kamalaakaan ollut. Kandee mennä uimahalliin, niin näkee kaikenlaista.

Kyllä ihmiset osaatte olla ilkeitä. Itse niin pirun täydellisiä ja virheettömiä?
Jos samanlaisia kommentteja laukoisi itsellenne niin luulen että monelta pääsis itku.
Jaksamista loppuraskauteen Madma. Jokaisessa meissä on jotain kaunista ja jokainen äiti/isä on kuitenkin lapselleen korvaamaton, niinkuin myös lapsi vanhemmalle. Iloisempaa loppuiltaa kaikille <3

• Tykkää
Reactions: Unicorn
Onnea synnytykseen!

Itsellä kans ylipainoa ja pieni "pussukka" mahassa. Se alkaa kyllä kiristymään ku maha kasvaa nyt, mulla ainakin. Nyt rv 19 ja mulla jo aika iso maha. Ed raskaus oli kaksossellaanen ja sektio, ja lääkäri jälkitarkastukses sano etä toi roikko johtuu siitä eikä "parane" itestään.

Tietääko kukaan, jos nyt synnytyksen jälkeen laihdutan ja se roikko siinä on, niin saako sosiaalisista syistä plastiikkakirurgille ajan? Oon kuullut että esim rintojakin muotoillaan uusiksi jos rintojen epämuotoisuus aiheuttaa suurta sosiaalista haittaa. Mulla tuo roikko ainakin estää esim. saunaillat kavereiden kanssa ja on kauheaa kattottavaa ku pukee farkut jalkaan....

Yhteistyössä