M
Madma
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:EI OO JÄRKEE!!!! Mä painoin loppuraskaudessa 100kg ja oli silti täysin erilainen vauvamaha. Toi ei voi olla raskausmaha, pelkkää läskiä. Ootko varma, että oot paksuna??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:EI OO JÄRKEE!!!! Mä painoin loppuraskaudessa 100kg ja oli silti täysin erilainen vauvamaha. Toi ei voi olla raskausmaha, pelkkää läskiä. Ootko varma, että oot paksuna??
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Alkuperäinen kirjoittaja En älyy!:Itse painan tässä kuvassa, päivä ennen synnytystä 120kg. Ja mahan muoto ei silti ollut mikään roikku!
http://www.aijaa.com/v.php?i=5118136.jpg
Sulla on kyllä tosi nätti maha! Ei uskoisi että niin paljon painoa, paljon olet pitkä?
Tuo mun maharoikko nyt ei varmaan ole ihan "normaali" vaan syistä mitä aiemmin mainitsin. Sektion jälkeen jäi tuollaiseksi ja silloin mulla ei kuitenkaan ollut kuin "vain" 15kg ylipainoa...
Alkuperäinen kirjoittaja hesa:Kaikilla on erilainen maha ja sou what jos jotain roikkuiski. Inhottavasti ajattelette kuvista, oisitte voinu antaa positiivista palautetta eikä aina vaan haukkua! Onnea Madmalle odotukseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onneksi olkoon raskaudesta!:flower:
Täällä aikamoinen arvostelu vauhdissa, kun muut ylipainoiset arvostelee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onneksi olkoon raskaudesta!:flower:
Täällä aikamoinen arvostelu vauhdissa, kun muut ylipainoiset arvostelee.![]()
Se on norsun nahkaa kaikki mitä löytyyEnpä odottanutkaan että sitä nyt ihanaksi kehuttaisiin, enpä itsekään siihen sortuisi.
Lähinnä halu vaan näyttää että tämmöisiäkin on.
Monet raskaana olevat kertovat tuntevansa olonsa rumaksi vaikka ei olisi kuin muutama kilo kannettavana kun olisi enemmänkin vain syytä olla ylpeä nätistä vauvamahasta.
Tällaisella vauvamahalla kun ei kamalasti "ylpeillä" eikä sitä esitellä ihonmyötäisissä vaatteissa mikä olisi ihanaa jos vain kävisi päinsä.
Silti en kamalasti jaksa stressata miltä näyttää, vauva jaksaa kuitenkin hyvin ja raskaus sujunut ongelmitta mikä on tärkeintä minulle..
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Silti en kamalasti jaksa stressata miltä näyttää, vauva jaksaa kuitenkin hyvin ja raskaus sujunut ongelmitta mikä on tärkeintä minulle..