mittasin uudelleen paksuimmalta kohdalta 47cmAlkuperäinen kirjoittaja vieras:paksuimmalta kohdalta???Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla näytti olevan 44cmAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas ei pysty kirjautumaan:Mäkin saan sormet reiden ympärille. Just ja just mut silti. Ja liikun paaaljon. Nii ja rieden ympärys on tasan 50cm.
Mun indeksi näyttää olevan 18,1. Oon pitkä ja pitkäraajainen, niin varmaan sitten sormet on pitkät kans. Tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla on 51 ja mun painoindeksi on 18,6.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla näytti olevan 44cmAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas ei pysty kirjautumaan:Mäkin saan sormet reiden ympärille. Just ja just mut silti. Ja liikun paaaljon. Nii ja rieden ympärys on tasan 50cm.
86cmAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mun indeksi näyttää olevan 18,1. Oon pitkä ja pitkäraajainen, niin varmaan sitten sormet on pitkät kans. Tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla on 51 ja mun painoindeksi on 18,6.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla näytti olevan 44cmAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas ei pysty kirjautumaan:Mäkin saan sormet reiden ympärille. Just ja just mut silti. Ja liikun paaaljon. Nii ja rieden ympärys on tasan 50cm.
Niin ja kyllä munkin mielestä kuulostaa tosi oudolta että noilla mitoilla vy on noin paljon. Kuinka paljon sun lantionympärys on?
Juu kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mittasitsä ton lantion ihan leveimmästä kohtaa pepun pulleimmasta kohdasta?
no seitsemän senttiä navan yläpuolelta on lukema 79cm.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mittaatko vyötärön oikeasta kohtaa? Eli kapeimmasta kohdasta, mikä ainakin mulla on reilusti navan yläpuolella.
Tai sitten olet vain omenavartaloinen.
Ei mulla ole pyllyä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sullahan on pylly ja maha vaihtaneet paikkaa.
173/58Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Nii ja kerro vielä, kuinka pitkä ja painava olet.
Mä oon 176/56 ja vy on 69cm. Ok, mä liikun paljon, mutta tosiaan, ehkä sun kannattais nyt tarkistaa rasvojen laatua ja suolan määrää. Tosi hurjalta vy:ltä tuntuu tuohon pituus/painosuhteeseen verrattuna.Alkuperäinen kirjoittaja ap:173/58Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Nii ja kerro vielä, kuinka pitkä ja painava olet.
Kyllä mä joskus luin että en oo ainoa laatuani,,länsimaissa yleistymään päin tämmöinen vartalo ja siinä jutussa juuri puhuttiin lihavista laihoista.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mä oon 176/56 ja vy on 69cm. Ok, mä liikun paljon, mutta tosiaan, ehkä sun kannattais nyt tarkistaa rasvojen laatua ja suolan määrää. Tosi hurjalta vy:ltä tuntuu tuohon pituus/painosuhteeseen verrattuna.Alkuperäinen kirjoittaja ap:173/58Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Nii ja kerro vielä, kuinka pitkä ja painava olet.
http://www.sydanliitto.fi/kaikki_sydamesta/painonhallinta/fi_FI/painoindeksi/Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Hei onko sulla vielä linkkiä sinne sydänliiton sivuille, missä tuosta aiheesta on... Siis löydän toki sydänliiton sivut, mutta en vy:tä käsittelevää sivua.
En mä tehnyt tätä ketjua että te saisitte naureskella mun kropalleni.Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Nyt on pakko saada kuva, oikeasti! Mun bmi on 24 ja vy pienempi ku sulla, oon kyl aika paljon lyhempikin mut tasaisesti paksu
Lukekaas tämän ketjun lisäksi tämänpäiväistä vyötärönympärysketjua... Mä uskon, että siellä on paljon sellaista, mikä ei ole totta - semmoinen olo tulee, kun omiin mittoihin vertaa. Mutta jos on totta, voi vain todeta, että ihmiset ovat kovin erimuotoisia!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut jos sulla on jokin kasvain mahassa? Eihän toi nyt oo mahdollista, että yli 90 vyötärönympärys tuolla kilomäärällä...
No totta on.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Lukekaas tämän ketjun lisäksi tämänpäiväistä vyötärönympärysketjua... Mä uskon, että siellä on paljon sellaista, mikä ei ole totta - semmoinen olo tulee, kun omiin mittoihin vertaa. Mutta jos on totta, voi vain todeta, että ihmiset ovat kovin erimuotoisia!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut jos sulla on jokin kasvain mahassa? Eihän toi nyt oo mahdollista, että yli 90 vyötärönympärys tuolla kilomäärällä...