Mulla jää sellaset 7cm puuttumaan et saisin sormet reiden ympärille.Ja mulla on tosi läskist koivet nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ahaa, no liikutko minkä verran? Mietin tota, että miten voi saada sormet reiden ympärille, en mä ainakaan saa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljon suklaata, kotiruokaa 2 kertaa päivässä, paljon teetä, jugurttia, salaattia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Mä saan tuosta polven yltä, missä reisi on kapein. Vähän ennen reiden puoliväliä en enää saa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla jää sellaset 7cm puuttumaan et saisin sormet reiden ympärille.Ja mulla on tosi läskist koivet nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ahaa, no liikutko minkä verran? Mietin tota, että miten voi saada sormet reiden ympärille, en mä ainakaan saa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljon suklaata, kotiruokaa 2 kertaa päivässä, paljon teetä, jugurttia, salaattia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Että voipi tuo olla hyvinkin mahdollista.Ap llä voipi myös olla pitkät sormet