Lihavalaiha

• Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä oon kans lihavalaiha. Olen 173/56. Maha on tullut ongelmaksi kolmannen lapsen syntymän jälkeen. Olen siis luiseva, rinnaton, peputon laiha, jolla vaan on iso maha. Voisi luulla että olen raskaana. Peruslaihduttaminen ei taida olla ratkaisu, koska sinänsä kiloja ei tarvitse enää lähteä. Varmaan se kuntoilu ja syvien vatsalihasten vahvistaminen olisivat hyväksi. Minulla vaikuttaa vaalean leivän ja pullan mussutus siten, että maha on vielä isompi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiä :(
Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?
Paljon suklaata, kotiruokaa 2 kertaa päivässä, paljon teetä, jugurttia, salaattia.
Ahaa, no liikutko minkä verran? Mietin tota, että miten voi saada sormet reiden ympärille, en mä ainakaan saa.
Mulla jää sellaset 7cm puuttumaan et saisin sormet reiden ympärille.Ja mulla on tosi läskist koivet nykyään.
Että voipi tuo olla hyvinkin mahdollista.Ap llä voipi myös olla pitkät sormet

o
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiä :(
Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?
Paljon suklaata, kotiruokaa 2 kertaa päivässä, paljon teetä, jugurttia, salaattia.
Ahaa, no liikutko minkä verran? Mietin tota, että miten voi saada sormet reiden ympärille, en mä ainakaan saa.
Mulla jää sellaset 7cm puuttumaan et saisin sormet reiden ympärille.Ja mulla on tosi läskist koivet nykyään.
Että voipi tuo olla hyvinkin mahdollista.Ap llä voipi myös olla pitkät sormet
Mä saan tuosta polven yltä, missä reisi on kapein. Vähän ennen reiden puoliväliä en enää saa.

Ja mulla on helvetin ohuet rimppakintut ja pitkät sormet.

Yhteistyössä