Tervetuloa kiuski ja MerMer
Tämä on kyllä kivan oloinen ketju, varsinkin kun katsoin Toukokuisten ryhmää... En ymmärrä kyllä napinaa tommosesta asiasta :/ ...
Loistava idea perustaa oma odotusketju meille "lievästi" kuumeileville
Harmi ettei Nyytikki teillä tärpännyt, kiva että olet noin positiivisin mielin kuitenkin, toivon kovasti että seuraava kierto on teillä Se kierto jossa tärppää !
Rakastava äiti, sun oireet on kyllä lupaavat, oivoi kunpa plussaisitte
Ja siis toivottavasti Kaikki plussaisi pian !
Mä odottelen omia menkkoja, pitäisi alkaa ihan minä päivänä tahansa, lauantaina vimppa pilleri otettu. Katotaan jatkanko tulevana viikonloppuna pillereitä vaiko mitä päätetään miehen kanssa
Nyt ois näppärä hetki kyllä jättää pillerit pois... Ja siis aiheesta on taas juteltu, mies kyseli mun ovulaatiosta ja kuukautiskierrosta
On aikas täpinöissään selkeästi, tämä asumisjärjestely vaan mietityttää.
Mietittiin jo häiden ajankohtaa, mieskin mietti että jos olet ens kesänä raskaana, haluat kesähäät, muttet halua olla raskaana häissä
Yhtälö ei toimi ikäänkuin
Voisin kyllä mennä naimisiin syksylläkin, tai keväällä taitaitai
talvihäitä vähän emmin.. Onko kellään kokemuksia ?
Joku taisi kysyä ( anteeksi etten muista...) miten pitkään ollaan oltu yhdessä, niin ollaan nyt n.8kk seurusteltu.
Mulla on takana 11vuoden avoliitto josta 5v. olimme kihloissa ja josta nämä kolme ihanaa lasta
Rakastava äiti, mulla nuorimmainen on 3,5v. Ja enemmän kuin mielelläni jäisin kotiin tytön ja vauvan kanssa. Ja mikäli laskettuaika sattuisi ensi kesälle, alkusyksylle niin ei tarvisi miettiä miten järjestää ekaluokkalaisen ensimmäinen kesäloma
Teillä tulisi aika mukava ikäero pienimmän ja tulevan vauvan kanssa, miten elämä viiden kanssa on lutviutunut ?
Itse toivoisin vielä ainakin kahta ( jos kuudes tuntuu hyvältä ja kroppa kestää niin...).
Tulipas pitkä sepustus.. ollut hässäkkää niin ei oo ehtinyt kuin lukaisemaan. Eilen kakuteltiin poikaa 7vee, viikonlopulle järkkään kaveripippalot. Toivottavasti selviän hengissä
Tänään juttelemaan lasten isän kanssa asioista. Toivottavasti selviän siitäkin yhtenä palasena