No niin jännäääää! Toivottavasti tulis juomakielto
Ja joo pakkohan tässä on koittaa keksiä positiivisia puolia, ei tätä muuten jaksa
! Ennen olin tosi negatiivinen ja pessimistinen, en todellakaan luottanut siihen mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja pelkäsin kaikkea uutta kun ajattelin, että päin ** se menee kuitenkin
Oon kokenut niin paljon ikäviä juttuja elämässä ja miettinyt mitä oon tehnyt että ansaitsen näin paljon epäonnea. Jälkeen päin kun ajattelee, niin kaikki huonotkin ajat elämässä on tuonut todella paljon hyvää mukanaan! Ja minusta on muovautunut tällainen kuin olen kaikkien vaikeuksien ja ihanien asioiden takia, muuten olisin ihan erilainen ihminen. Varmasti tällä lapsettomuusasiallakin on joku tarkoitus jonka tajuan myöhemmin
Just tuolla hätähousu keskustelussa puhuttiinkin siitä, että tunteeko ihmiset kateutta tai katkeruutta plussanneita kohtaan tai niitä kohtaan, keillä tärppää nopeasti ja vähän liiankin helposti?
Miten muut asiaa ajattelee tai miltä teistä tuntuu?
Muistan, että kun ei itse vielä edes päässyt yrittämään niin jotenkin ärsytti, kun jotkut valitti, että kun ei tärppää. Ajattelin jostain syystä, että "mitä valitatte tehän saatte ees yrittää!" Aika lapsellisesti ajateltu, mutta toisaalta tää vauvakuumeilu herättää ihmisessä kyllä kummallisia alkukantaisia tunteita
Nykyään osaan iloita toisten onnistumisesta enkä ajattele että se toisten ilo on minulta mitenkään pois. Muutenkin on tullut elämässä huomattua, että sanonta "Älä kadehdi niiden iloja, keiden suruja et tunne" - pitää kyllä paikkaansa.