"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Onhan tossa poretabletissa onneks foolihappoa :). Siinä on se määrä mitä pitäis päivittäin saada;). Eli kai se on sit ihan hyvä. Vai kannattaisko mun ostaa mielummin ihan pelkkää foolihappoa?
Kiitos Nyytikkii ♡. Ihanaa että saat käytettyä sitä vielä vähän ennenkuin menee vanhaks:). Otat varmaan ihan saman annoksen? Kunpa siellä olis hyvä folli kasvanut sitten :love:. Pidän peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Aijaa no jos siinä on niin eiköhän se sitten riitä :) Joo samalla annoksella mennään taas. Toivotaan toivotaan <3 Ihan hyvä toisaalta että en nyt tullut raskaaksi, kun viikonloppuna on tosiaan se muutto enkä varmaan olisi uskaltanut kantaa mitään painavia tavaroita niin olisin sitten paljastunut heti kaikille :D Enkä vielä olisi siitä halunnut kertoa kuitenkaan monille.

Meinaatko tehdä testiä milloin? :)
 
No niin jännäääää! Toivottavasti tulis juomakielto ;) Ja joo pakkohan tässä on koittaa keksiä positiivisia puolia, ei tätä muuten jaksa :D ! Ennen olin tosi negatiivinen ja pessimistinen, en todellakaan luottanut siihen mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja pelkäsin kaikkea uutta kun ajattelin, että päin ** se menee kuitenkin :LOL: Oon kokenut niin paljon ikäviä juttuja elämässä ja miettinyt mitä oon tehnyt että ansaitsen näin paljon epäonnea. Jälkeen päin kun ajattelee, niin kaikki huonotkin ajat elämässä on tuonut todella paljon hyvää mukanaan! Ja minusta on muovautunut tällainen kuin olen kaikkien vaikeuksien ja ihanien asioiden takia, muuten olisin ihan erilainen ihminen. Varmasti tällä lapsettomuusasiallakin on joku tarkoitus jonka tajuan myöhemmin :)

Just tuolla hätähousu keskustelussa puhuttiinkin siitä, että tunteeko ihmiset kateutta tai katkeruutta plussanneita kohtaan tai niitä kohtaan, keillä tärppää nopeasti ja vähän liiankin helposti?

Miten muut asiaa ajattelee tai miltä teistä tuntuu? :)

Muistan, että kun ei itse vielä edes päässyt yrittämään niin jotenkin ärsytti, kun jotkut valitti, että kun ei tärppää. Ajattelin jostain syystä, että "mitä valitatte tehän saatte ees yrittää!" Aika lapsellisesti ajateltu, mutta toisaalta tää vauvakuumeilu herättää ihmisessä kyllä kummallisia alkukantaisia tunteita :D

Nykyään osaan iloita toisten onnistumisesta enkä ajattele että se toisten ilo on minulta mitenkään pois. Muutenkin on tullut elämässä huomattua, että sanonta "Älä kadehdi niiden iloja, keiden suruja et tunne" - pitää kyllä paikkaansa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Ai niin voisin ton mun diipin romaanin jälkeen vielä laittaa omaa napaa sen verran että tulee kyllä epätavallisen paljon hyytymiä vuodon mukana ja kovat kivut joten luultavasti jotain tosiaan oli tapahtunut.. Täällä pakkailen muuttolaatikoita ja raivoan noille kissoille jotka on kuin jotkut 2v kaksospojat (tai ovathan ne kyllä 1v kaksoset ;)), ne tuhoaa noi muuttolaatikot ja jätesäkit sitä mukaa kun saan pakattua!! (y):D:D
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Kyllähän mä teitä kadehdin kun saatte jo yrittää:rolleyes: (mutta siis hyvällä tavalla :))
Oikeastaan mua harmittaa ihan hirmuisesti ettei teillä tärppää :(. Miksi raskaaksitulo on näin vaikeeta, en ymmärrä (n)

Kiva että kuitenkin jotain yritystä oli :love:. Harmi ettei mukana pysyny:(, mutta toivottavasti seuraava pysyisi :rolleyes::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Toi on kyllä vähän ihmetouhua että katkeroidutaan kun joku toinen plussaa! Ja suututaan kun joku muu tulee raskaaksi ennen itseä. Mitä sitten? Tää ei ole todellakaan mikään kilpajuoksu äidiksi. Musta ainakin ihana lukea noita teidän jännäilyjä, toivon niin hirmusesti että jokaisella meillä tärppäis! :) Ja kiva myös se, että kaikki jakaa omat vinkkinsä! Mä en ole ainakaan ikinä kuullut mistään greippimehuista yms. Mä nyt oonki vähä "alottelija" tämmösessä vielä :D

Mä ajattelen kans niin, että jokasella asialla on tarkotuksensa. Itse vielä 2 vuotta sitten itkin ja masennuin kun menetin "unelma työpaikan", tuli yt ja sain potkut. Luulin että maailma romahtaa. Mutta siitä seuraskin niin älyttömästi hyvää! Nyt olen oikeasti maailman parhaassa työpaikassa. Ilman potkuja en myöskään todennäkösesti olisi nykyisen rakkaani kanssa yhdessä.

Ja jos meillä ei heti tärppääkään, niin uskon että myös sillä on tarkotuksensa. En usko mitenkään jumalaan, mutta karmaan ja siihen että kaikella on tosiaankin joku tarkotus että miks kävi näin ja noin.

...Toisaalta joskus kyllä ärsyttää nämä hemmetin narkkinistit jotka tulee vahingossa paksuksi, lapsi otetaan huostaan jne. Sitten samaa aikaa on jossain joku pari joka kuulee ettei tule ikinä saamaan lasta.

Huhhei, meneepä syvälliseksi. Liikaa ajattelua. Menen tekemään aamupalaa :D
 
Varmaan toi kateus tulee (jos tulee) sitten kun on pidempi aika yritystä takana. Meillä vasta yk 4 menossa, joten jos plussaisin niin kuuluisin varmaan niihin "nopeasti plussanneisiin". Ainakaan vielä ei siis mitään kateuden siementä ole itämässä muita plussanneita kohtaan. Jos sellaisen huomaan nostavan päätään niin jätän nämä foorumit, ei täällä ole tarkoitus omaa tai muiden mieltä pahoittaa.

Toivon sydämeni pohjasta kaikille plussia tasapuolisesti yrityksen kestoon katsomatta! ;)
 
Kyllä mäkin kadehdin, mutta en todellakaan ajattele, että te ette ansaitsisi yritystä ja plussianne. Kyllä mä teidän puolesta oon onnellinen ja iloinen <3 ja tiedän, että munkin odottaminen joskus palkitaan. Ihanaa täälä kuumeilla teidän mukana :) ja pitää kyllä Nyytikki tuo paikkaansa, "älä kadehdi niiden iloja, joiden suruja et tunne" :) vaikeaahan se on välillä, kun muut saa yrittää ja tulee raskaaksi, mutta ehkä enemmän kadehtii ystäväpiiristä sellaisia, jotka vahingossa tai ensimmäisellä yrittämällä raskautuu. Teidän onnistumisissa osaa paremmin olla onnellinen :) jos ymmärrätte yhtään :D
 
Tanja12 Hehe! Käännytys siis menossa. Mä luulin etten sais ikinä tota yhtä käännytettyä, mutta varovaisesti vihjasin asiasta silloin keväällä enkä sen jälkeen asiasta puhunut. Vielä hetki sitten tuli kieltävä vastaus, mutta nyt on jo ihan "ok" että tulee ehkä vauva jossain vaiheessa. Vähän kateellisena kyllä luen teidän muiden juttuja joidenka miehet on ihan täysillä mukana! Meille se on vaan ihan ok. OK! Ei taida herättää sen enempää tunteita puolesta kuin vastaakaan :D MIEHET!
 
Paputoive Joo, tänään popsin viimesen pillerin. Ollaan puhuttu, että vauva saa tulla jos on tullakseen. Ei se ukko nyt kielteinen ollut, mutta ei kyllä kuumeile niin kuin minä. Luulen että tolla mun 12vuoden pillereiden nappailun jälkeen menee kyllä piiiiiiitkä aika ennen kuin tärppää. Sillä jätettiinkin nyt jo ne pois, yhteisellä päätöksellä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Meillä vähän sama tilanne. Yhteisestä päätöksestä otatin ehkäisykapselin pois toukokuun lopulla. Ensin oli suunnitelma käyttää kumia syksyyn ja antaa lupa vauvalle syksyn tullen. Ensimmäinen kortsupaketti ostettiin ja muutama käytettiin ja ehkäisy jäi pois ja "vauva saa tulla jos on tullakseen". No nyt tilanne on niin että minä kuumeilen ku hullu ja mies on edelleen sillä asenteella että tulee jos tulee, mutta ei haittaa jos ei vielä tule. Onnellinen kuitenkin olisi, jos tärppi kävisi ja ehdottomasti lapsia minun kanssa haluaa. Ehkä miehet ei pode vauvakuumetta niin kuin naiset... Näin ainakin minulle yksi mies sanoi, mutta miehiäkin on monenlaisia. Ainakin blomman ja Nyytikin miehet tuntuu olevan kuumeilevaa sorttia :p
 
Tanja12 Kiitos! :)

Mies nyt on muutenkin kaikinpuolinen semmonen ok-mies. Jos tulee joku sikahyvä biisi niin meikä kyllä pistää jalalla koreasti ja laulaa niin kovaa kuin lähtee, mutta mies vaan sillai tyynesti vähän nyökkää päätä ja jalalla ehkä vähän heittää rytmiä. Joten enpä tässä kuumeilussa oikein muuta siltä odotakkaan kun sen, että antaa luvan yrittämiselle ja siihen että tukee mua kun kohta alkaa se jännäily että tärppäskö vai ei! heh. Ja on se kyllä vähän hidas syttymään muutenkin, ehkä se tästä. Kahden kuukauden päästä tilanne voi olla toinen ;)

Oon muutenkin kuullut tuttavapiiristä ettei ne miehet hirveesti kuumeile, vasta sitten kun se oma vauveli on siinä sylissä niin tulee se isä esiin. En tiiä.
 
Joo meillä kans mies on hyvin hillitty ja "jähmeä" tapaus. Minä oon kans semmonen hulluttelija ja mies asiallinen. Se joskus häpee mua kun hulluttelen keskellä katua ja voi kamala ku muut voi nähdä. :D

Me ollaan puhuttuki tästä mun kuumeilusta, ei se miestä haittaa. Antoi luvan kerran jopa ostaa kirpparilta yhen bodynki (en kyllä ostanu :D) ja on sanonu että saan tehdä ovulaatiotestejä jos haluan. Hän kyllä antaa siemeniään aina kun haluan. Oon vielä kuitenki jättäny ovistestit kauppaan kun en haluu stressata sit sitä jos meidän aikataulut ei käykään sit yksiin ovisten kanssa. Mies tekee reissuhommaa ja on kotona vain muutaman päivän viikossa.
 
Ahhaha. Kiva että löytyy muiltakin kotona näitä jähmeitä :D Mä olin ostamassa veljen tulevalle muksulle vaatteita ja sellasen pikkuisen peiton. Kysyin mieheltä että onko mun pakko antaa tämä peittokin niille, että olisko se paha jos pitäisinkin sen itselläni? Sanoi että en ole kuulemma ihan hullu, että pidä vaan! Ja niin meillä on ensimmäinen vauvajuttu hommattu. Enempää en kyllä hanki :)
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Oho tulipas vastauksia! :D Mä kannatan myös tota fb ryhmän perustamista jossain vaiheessa :) Ehkä ainakin sitten kun joku meistä plussaa eikä enää välttämättä vauvakuume puolella niin pyöri.

Ja joo kyllä tuo mun mies nykyään on myös vauvakuumeinen, mutta tosiaan asia oli aika lailla päälaellaan vielä joskus viime talvena/syksynä. :ROFLMAO: En mä oikein tiedä mitä edes tapahtui kun asia niin muuttui.
 
No ehdottomasti! :)

Mä oon käännyttänyt jostain kumman syystä mun miehen aika monessakin asiassa. Silloin kun 4,5v sitten tavattiin, mun mies oli sellainen villi ja vapaa, ei halunnut seurustella vaan tykkäs vaan juhlia ym. Oli käynyt treffailemassa eri tyttöjä mutta ei miestä sitten kiinnostanut kun hän oli niin sitoutumiskammoinen ja ahdistunut jos olisi pitänyt vakiintua jonkun kanssa. Jostain syystä mä sitten sain sen koukkuun ja nyt ollaan ostettu talo maalta ja vauvaa toivotaan :D Ja mun mies on maailman luotettavin ja kiltein ja paras isä mitä ikinä voisin lapsillemme toivoa! <3 Hassua vaan ajatella että tollasesta pelimiehen maineessa olleesta miehestä tulee kiltti nallekarhu joka tykkää olla emännän ja lasten kanssa kotosalla. :LOL:

Joten kyllä ne ihmiset muuttuu. :) Miehillä varmasti tulee myös vähän hitaammin sellainen pesänrakentamisvietti, kun miehillähän on biologisestikkin mahdollista saada lapsi vielä aika vanhoinakin.
 
Munkin tekis niin mieli jo ostaa kaikkee vauvajuttuja, mutta en kyl kehtaa ennenku tulee plussa :D mutta ihana ku miehen sisko on säästänyt heidän 2-vuotiaan kaikki vauvanvaatteet, turvakaukalot ja rattaat meitä varten. Miehen sisko oottaa kans ku kuuta nousevaa, että ilmoitettais raskaudesta :D
Nyt menossa kp27, elikkäs vielä pitäis ainakin viikko piinatuille tuleeko menkat. Ja uskon vakaasti että tulevat, tuskin edes ovuloin tässä kierrossa :( ois ihanaa jos ois säännöllinen kierto, niin helppo ois sitten laskee menkkojen alkamispäivä yms. Mutta nyt se voi olla ensviikolla tai sitä seuraavalla. Eilen itkin tätä asiaa, koska niiiiin raivostuttavaa ja turhauttavaa ja kaikkee :D
 

Yhteistyössä