Kuin pieniä ne on ne pienimmät lidlin vaipat? Montako paketissa on ja paljonkos se paketti maksaa? Mietin vain joko kohta sais hakea paketin kokeeksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Moi,
Länsiväylässä mainostettiin, että Veikkolan teollisuusalueella on lauantaina II-laadun muumivaippojen myyntipäivä klo 10-14.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Me saatiin vajaa paketti ku serkku oli vahingossa ostanu vääriä omalleen ja tykästyin sit noihin. Halpoja ja hyviä. Jännä se viiva uusavuttomille että tietää millon on pissaa vaipassa...:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Me saatiin vajaa paketti ku serkku oli vahingossa ostanu vääriä omalleen ja tykästyin sit noihin. Halpoja ja hyviä. Jännä se viiva uusavuttomille että tietää millon on pissaa vaipassa...:headwall:
ai se viiva on siks siinä. taidan olla aika tyhmä ku en oo edes tajunnu sitä. :ashamed: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Me saatiin vajaa paketti ku serkku oli vahingossa ostanu vääriä omalleen ja tykästyin sit noihin. Halpoja ja hyviä. Jännä se viiva uusavuttomille että tietää millon on pissaa vaipassa...:headwall:
ai se viiva on siks siinä. taidan olla aika tyhmä ku en oo edes tajunnu sitä. :ashamed: :headwall:
No siis sehän vaihtuu siniseks ku on pissaa. =) Etkä oo tyhmä. :hug: Ja mä vaan kutsun niitä uusavuttomien vaipoiks ku kai sitä nyt muutenki tietää millon vaippa pitää vaihtaa. Isommista lapsista oli alkuun jännä seurata sitä vauvan vaippaa...
Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Me saatiin vajaa paketti ku serkku oli vahingossa ostanu vääriä omalleen ja tykästyin sit noihin. Halpoja ja hyviä. Jännä se viiva uusavuttomille että tietää millon on pissaa vaipassa...:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Me saatiin vajaa paketti ku serkku oli vahingossa ostanu vääriä omalleen ja tykästyin sit noihin. Halpoja ja hyviä. Jännä se viiva uusavuttomille että tietää millon on pissaa vaipassa...:headwall:
Mäki huomasin sen viivan vasta..Olin mä sitä keltasena ihmetelly mut en mä ikinä huomannu, et se siniseks oli muuttunu. Ennen ku luin paketista et, mikä se on...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Me saatiin vajaa paketti ku serkku oli vahingossa ostanu vääriä omalleen ja tykästyin sit noihin. Halpoja ja hyviä. Jännä se viiva uusavuttomille että tietää millon on pissaa vaipassa...:headwall:
Mäki huomasin sen viivan vasta..Olin mä sitä keltasena ihmetelly mut en mä ikinä huomannu, et se siniseks oli muuttunu. Ennen ku luin paketista et, mikä se on...![]()
no, mä oon aina luulu että se on vaan joku viiva mikä on tullu valmistuksessa...esim. jälki liukuhihnalta.
![]()
![]()
![]()