teippivaippa 13 kiloiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaipoista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kyselijä:
Kiitoksia vastauksistanne! Taidanpa testata seuraavaksi liberon teippivaipat, niin ei tarvitse lähteä erikseen lidliin... Jos nyt nuo sevenat edes ovat soveltuvia :) Ja edullisia etsin siksi kun en päiväkodin käyttöä itse pääse valvomaan, esikoisella aikoinaan ainakin oli välillä kaverin vaippa ja meidänkin vaipat välillä kului tosi nopsaan...

Vie joka päivä vaan sen verran vaippoja kuin mitä uskot/tiedät kuluvan ja kirjoita niihin vielä mustalla tussilla lapsesi nimi.
Mä varmaan ihan oikeesti taidan tehdä näin :) Oon vähän pöpi joo tiedän. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
miksi ne haluaa teippivaippoja?

Koska se on nopeampaa vaihtaa vaippa kun mukuloita on jonossa vessassa? Ei tarvitse riisua edes sitä yhtä lahjetta...

no just.. :headwall: :laugh:

No jos aika on kortilla ja kakaroita piisaa jonoksi asti, niin miksi ei saisi siinä säästää vaikka 20 minuuttia päivässä? Sinä aikana voi tehdä jotain muuta hyödyllisempää.

no ei se sen hitaampaa ole niillä housuvaipoilla!

no kakka voi tulla esim pihalla. On todellakin nopeempaa vaihtaa teippari, kun ei tartte riisua sukkiksia, collareita, villahousuja ja kokohaalaria. Musta jo tuon yhdenkin kanssa teippari on tietyissä tilanteissa ihan ykkönen.

Alkuperäinen kirjoittaja vaipoista:
No nyt tarvittaisiin vinkkejä hyvistä ja halvoista teippivaipoista noi 13 + kiloiselle pojalle. On aloittamassa päiväkodissa ja sinne haluavat teippivaippoja. Kotona ollaan käytetty lähinnä liberon housuvaippoja viime aikoina.

Lidlistä hain kokeeksi sevana nimisiä vaippoja kun hinta oli vaan 15 senttiä vaipalle. Paketissa tosin vaan 12 vaippaa, joten en ehkä jatkuvasti näitä jaksa ostella. Mitenköhän nää eroaa lidlin cien vaipoista, joita sais isommassa paketissa, mutta hinta sitten 5 senttiä enempi per vaippa?

Jostain pampersin vaipoista tuli pojalle ihottumaa ja teippiliberot vuoti vauva-aikana...

Meidän 13kg käy potalla...

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja en oo pk:ssa töissä:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
mulla menee aikaa enemmän teippivaipan kanssa, ne on tosi hankalia laittaa...

Varsinkin vielä jos teippivaippa pitää laittaa vähänkin liukkaampiliikkeiselle kaverille ja niin että ei heti falskaa =)

Olen kerran nähnyt kun pk:ssa laitettiin teippivaippa, ja se oli kuulkaa NOPEAA! Ei montaa sekuntia mennyt, ja ko. lapsi on muuten varsinainen villikko. Ei pärjää housuvaipat näille.

Tää on totta. Mäkin olen oppinnut töissä ollessani aika nopeta vaihtamaan noi teippi vaipat. Kaikki myös miheni edelleen jaksaa ihmetellä kuinka nopeeta ja helppoa se on.
Pienen lapsen vaihdan sylissä mutta heti kun lapsi oppii seisomaan niin vaihdan seistessä.

Ja todellakin tämä teippi/housuvaippa juttu on vaans emmoinen ikuisuus kysymys päiväkodeissa. Mä itse kanntan teippivaippoja ne vaan on helpompi laittaa.

Ja varmaan aikaa säästävänpää sillä jos ryhmässä kaikki on vaipoissa pientenpuolella niin uloslähtöön menee paljon vähemmän. Sillä ulkoiluun lähtiessä ei pottailla "ringissä" vaan vaihdellaan vaipat ja mennään pihalle.
Yleensä toi pottailu tapahtuu nukkumaan mennessä ja sieltä herätessä.

Yhteistyössä