Lidlin jogurtti

Kertokaa mulle että miksi mun muksut voi syödä Lidlin jogurttia, sitä kreikkalaista maustamatonta, vaikka muuten käyvät pelkät laktoosittomat tuotteet? :eek: Oikeasti noilta lapsilta voi mennä maha sekaisin iohan vaan tavallisesta jädestä. Niin miksi ihmeessä toi jogurtti ei tee mitään??! Siis onko tossa jogurtissa valmistus tapa jotenkin niin erilainen tms...?


 
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Oletko kokeillut suomalaista luomumaitoa, mikä on myös homogenoimatonta?? Meillä se uppoaa hyvin, tavallisesta maidosta alkaa hirmuinen pärinä.
Jaa enpä ole kokeillut... hmm.... täytyy kokeilla. Muuten meillä juodaan laktoositonta. Mikä on muuten ihan kiskuri hintaista! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja äitikolmen:
Hapan tuotteet sopivat paremmin joillekin laktoosista kärsiville, jugurtti on varmaan hyvin hapanta. :wave:
Ei noi mukelot voi syödä valion tavallisia jogurtteja (eikä ingmaninkaan... ) Siksi toi Lidlin jogurttti pääsi yllättämään...
Eihän nuo Valion jugurtit ole kuin sokerilla maustettua maitoa, en itse ainakaan koe hapan tuotteeksi. Oletko kokeillut sitä Turkkilaista jugurttia mitä myydään sellaisessa sangossa. Meillä ei oireita myöskään siitä...

 
Siis, miehen kanssa sitä syödään kuten tota Lildlinkin juggee, ja sitä varten sitä muksutkin tuli kokeilleeksi.. Täytyypä testaa jos se turkkilainenkin käy. Aivan ihania jogurtteja!!
Ja joo, suuri osa Lidlin tuotteista on suomalaisia, Omat etiketit vaan päällä. Osa toki tulee Saksasta.
 

Yhteistyössä