Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta tuntuu että jos oikeasti vielä nähdään, niin meillä on niin paljon juteltavaa, että miten siihen riittäisi ikinä aikaa. Heti alkuunsa hujahtaisi varmaan puoli vuorokautta ihan huomaamatta jutellessa.
Mulla täysin samanlaiset fiilikset kaivatustani. Vaan tuskinpa enää näemme ellei sattumalta törmätä. Siitäpä vasta vaivaannuttava tilanne syntyisikin.
 
vierailija
Mulla täysin samanlaiset fiilikset kaivatustani. Vaan tuskinpa enää näemme ellei sattumalta törmätä. Siitäpä vasta vaivaannuttava tilanne syntyisikin.
Mikä tekisi tilanteesta vaivaannuttavan, jos juteltavaa riittäisi? Tai no eivätpä välinnen minulle kuulu, mutta hyvä keskusteluyhteys on yksi vahvimmista yhdistävistä tekijöistä. sivusta
 
vierailija
Onkohan nämäkii rollukka röllykkä kirjottanu elikkä melkis nuo samat mthoopot niinkuin tuon koko vauvan ketjun laita näkyy olevan. Syy minkä takia lopetin sen luvut kokonaan kun se tuntuu niin teennäiseltä väkisten väännetyltä paskaistunnolta lukuunottamatta muutamia yksittäisiä tervepäisiä kaipuita välissä. Eipä minun n raksu täällä ole kuitenkaan. Että sikäli aivan sama. Toivonpa vaan että vielä löytyisi miehelle uusi likka. Yhtä hyväluontoinen sydämellinen ihana nätti enkeli kuin tämä aiempi kaivattuni oli. Ei nuo puussa kasva raikkaat kunnolliset naapurin tytöt sen sanon. Pubiruusuja viinaan meneviä kiertopalkintoja en minäpoika huoli. Piski vietävä ulos ja ukkeli aamusuihkuun. Eikun moro.
 
vierailija
Onkohan nämäkii rollukka röllykkä kirjottanu elikkä melkis nuo samat mthoopot niinkuin tuon koko vauvan ketjun laita näkyy olevan. Syy minkä takia lopetin sen luvut kokonaan kun se tuntuu niin teennäiseltä väkisten väännetyltä paskaistunnolta lukuunottamatta muutamia yksittäisiä tervepäisiä kaipuita välissä. Eipä minun n raksu täällä ole kuitenkaan. Että sikäli aivan sama. Toivonpa vaan että vielä löytyisi miehelle uusi likka. Yhtä hyväluontoinen sydämellinen ihana nätti enkeli kuin tämä aiempi kaivattuni oli. Ei nuo puussa kasva raikkaat kunnolliset naapurin tytöt sen sanon. Pubiruusuja viinaan meneviä kiertopalkintoja en minäpoika huoli. Piski vietävä ulos ja ukkeli aamusuihkuun. Eikun moro.
Etpä sinä tiedä mikä saattaa olla kenellekin tunnisteellista ja mikä trollailua. kyllä maailmaan tekstiä ja puhetta mahtuu.
 
vierailija
Etpä sinä tiedä mikä saattaa olla kenellekin tunnisteellista ja mikä trollailua. kyllä maailmaan tekstiä ja puhetta mahtuu.
Elä ala riitaa haastelemaan. Tosiasia on että jokainen täyspäinen näkee että tuo toinen ketju on täysin ala-arvoiseksi romahtanut. Koska on täynn turhaatuubaa vaikka PITÄISI vain ja ainoastaan OLLA KAIPUUTERVEISTEN PAIKKA. Erikseen muut aloitukset omalla otsikolla voisi tehdä -mutta ei. Sinne ripuloidaan turhuutta aamuseittemästä alkaen. Ne mitä siellä kaipuita on ne kyllä todella erottuu selvästi trollihullumummon skitsopuheitten joukosta. P.S. En muuten pyyä enkä huutele pyllistämään minihameissa kuten tämä eräs p*rnosankari joka päivä.
 
vierailija
Elä ala riitaa haastelemaan. Tosiasia on että jokainen täyspäinen näkee että tuo toinen ketju on täysin ala-arvoiseksi romahtanut. Koska on täynn turhaatuubaa vaikka PITÄISI vain ja ainoastaan OLLA KAIPUUTERVEISTEN PAIKKA. Erikseen muut aloitukset omalla otsikolla voisi tehdä -mutta ei. Sinne ripuloidaan turhuutta aamuseittemästä alkaen. Ne mitä siellä kaipuita on ne kyllä todella erottuu selvästi trollihullumummon skitsopuheitten joukosta. P.S. En muuten pyyä enkä huutele pyllistämään minihameissa kuten tämä eräs p*rnosankari joka päivä.
Ja runnot jutta ovvaat lokaritmi konneella vienneltyjä.

Sus siunatkoon vaan jumalahtomia. Mite kehtoovat ihtesä kanssa elläää.😤
 
vierailija
Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisiko yhden hanipöön tähän viekkuun. Kiitos. Siinä silittelisin ja kutittelisin sinua sekä voisi vähän halitella ja pusutella. 🥰
Olisi hyvin kivaa mennä kanssasi pimeään metsään seikkailemaan. 😍
Mun peukalot on kipeät. 😄 Pienet lapset ihastelivat mun hiuksia tänään. Yksi pieni poika oikein huusi innoissaan piitkäät hiuukseet. Hassuja ovat. 😊 Mä välillä puhun mun koirille ja kavereille Joda äänellä. 🤣
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Näin unta että oltiin viimein päästy juttelemaan. Oli kai jotkut puutarhajuhlat loppukesän pimeydessä jonkun pihalla autotallissa ja pitkässä pihalla olevassa valkoisessa teltassa. Teltassa oli pitkät pöydät, tarjoiluja ja musiikkia. Kai myös ikkunat.

Ensin oltiin siellä autotallissa ja juttelin sulle ja olin ihan innoissaan, että viimein saan jutella sun kanssa. Tosin sun mies ja lapset oli myös mukana niissä juhlissa ja ilmeisesti sun mies ei tykännyt ajatuksesta, että me ystävystyttäis. Se nimittäin vei kohta sun huomion jollain romanttisella näyttävällä elkeellä. Mutta en enää muista yhtään millainen ele se oli. Mutta se tapahtui siinä teltassa ja kaikki teltassa olevat ihmiset oli ihan että "Vau miten romanttista!" Jäit kuhertelemaan sun miehen kanssa sitten kaksin romanttisesta elkeestä vaikuttuneena ja ymmärsin jättää sut rauhaan.

Muita epämääräisiä yksityiskohtia unessa oli että sun nuorempi lapsi oli taas jostain ihmeen syystä vuoroin tyttö ja vuoroin poika. Vanhempi oli koko ajan sitä sukupuolta mitä onkin. Sinulla ja minulla oli jostain syystä molemmilla sellaiset löysät valkoiset perus t-paidat. Sellaiset mihin voisi kuvitella jonkun mainostekstin, mutta ei kai niissä ollut mitään. Oikeasti en edes omista sellaista paitaa, vaikka se onkin kai t-paitojen perinteisin malli ja väri. Mainitsitte aiemmin jotain että olitte muuttaneet sinä päivänä.

Jossain vaiheessa vilkaisin sua ja sun miestä ja olit yhtäkkiä yllättäen muka täysin kyllästynyt miehesi juttuihin. Toistelit sille jotain, että "Joo niin taas" tai vastaavaa ja näytit tympääntyneeltä. Istuin siis yksin kauempana eräässä tyhjässä pöydässä ja en oikein kuullut kunnolla enkä enää muistakaan.

Yllättäen sun vanhempi lapsi tuli kysymään multa, että saako ottaa pizzaa läheiseltä tiskiltä. Olin muka jotenkin vastuussa siitä pizzatarjoilusta. Sanoin että saat sinä minun puolesta ottaa, mutta sun pitää kysyä sun äitiltä, että saatko syödä nyt pizzaa. Tuo lapsi ei kuitenkaan mennyt kysymään sinulta mitään, vaan otti vain omin päin sitä pizzaa, joka olikin muuttunut sillä aikaa pizzasiivuista kolmionmallisiksi rieskasiivuiksi, joiden päällä oli kai graavilohta tai raakaa lohta ja jotain guacamolen tai wasabitahnan näköistä vihreää mössöä.

Lapsi meni sen jälkeen ruoan kanssa sun kans samaan pöytään ja sinä aloit selittää jotain että "Voi miksi sinä tuommosta oot ottanut. Haluatko sä oksentaa heti uuteen kotiin" Päätin koittaa keskustella taas sun kanssa ja kysyin kauempaa, että ootteko te muuttaneet. Vastasit siihen että joo ja että ootte muuttaneet keskustaan ja selitit että jostain ongelmasta joka teidän kodissa oli ja että on se jotenkin niin paljon helpompaa asua kerrostalossa kuin omakotitalossa. Hassua oli että olitte muka muuttaneet siihen missä joskus ennen asuitte ettekä unessa olleet muka asuneet siinä aiemmin.

Uni oli tosi syvä jotenkin, mutta tässä vaiheessa heräsin valitettavasti ulkopuoliseen meteliin ja uni jäi kesken. Herätessä mun päässä soi vielä pitkään sama musiikki kuin tuossa puutarhajuhlien teltassa herätessä. En vaan muistanut mikä kappale se on ja sanoistakin muistin vain sanan love. Sitä jotenkin toisteltiin siinä. Mutta ei se silti mikään romanttinen kappale ollut. Joku 70-80-luvun englanninkielinen renkutus ehkä. Nukahdin sen jälkeen vielä uusiksi ja siitä herätessä en muistanut enää yhtään koko kappaletta enkä kaikkia unen yksityiskohtia.
 

Yhteistyössä