Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
H, You gave me a hint: ”The best of the clov - I am Your soul relative” and bit more. Mulla on ikävä on sua. Sä tiedät sen. Tahtoisin niin kovin sinun kanssasi kylpyyn, yöpymään ja viipymään ja lopulta asumaan. Muusani mun, olisimme yhdessä erottamattomat. Olisimme luomisessa pitelemättömät. Rakkaudessa kiihkeät ja innokkaat. Olisimme Paita ja Peppu. Huumorissa hulluttelevaiset. Rakastelevat rakastavaiset.
 
vierailija
H, You gave me a hint: ”The best of the clov - I am Your soul relative” and bit more. Mulla on ikävä on sua. Sä tiedät sen. Tahtoisin niin kovin sinun kanssasi kylpyyn, yöpymään ja viipymään ja lopulta asumaan. Muusani mun, olisimme yhdessä erottamattomat. Olisimme luomisessa pitelemättömät. Rakkaudessa kiihkeät ja innokkaat. Olisimme Paita ja Peppu. Huumorissa hulluttelevaiset. Rakastelevat rakastavaiset.
Rakastan sinua kuin perhettä perhettäni.
 
vierailija
Minne muutettaisiin?
No, jos valinta on vapaa niin johonkin missä on sopivasti luonnon kauneutta, mutta pääsy urbaaniuteen. Enemmän kuitenkin merkitsee kenen kanssa asuu ja että yhteisö on ystävällismielinen. Periaatteessa koti on siellä missä on rakkaus olipa kyseessä kerrostalo, omakotitalo tai rivarinpätkä. Kliseistä, mutta niin se vain on. sivusta
 
vierailija
Rannalla rantavettä Meressä ui kaloja Tuuli visertää korvissa
Loimuaa loimulohi Kiven päällä istui lokki Apulannan Sipe sitä nokki Sipulia hieron silmiin Tarttuikohan se filmiin Kun itkin En minä itkenytkään

Ai niin oliko se puolijohde käynnissä vai starttasiko se En muista Saattoi olla pensa loppu kun en nähnyt mitään kummallista Siis siinä Erkillä.

T. Toivo Pukari Länsi-Uudeltamaalta

Laitoin tämän tekstiviestin hinnalla.
 

Yhteistyössä