Liberokerhosta etuseteleitä tms.?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yli 1,5v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yli 1,5v

Vieras
Hei, liityin liberokerhoon ja sitten vasta hoksasin että koodeja voi keräillä vain sinne saakka kun lapsi on 1,5v ja tuo täyttää sen juuri..

No, ajattelin erota kerhosta koska siitä ei ole meille enää mitään hyötyä, jossain kohtaa eroamis-juttua tuli joku "oletko varma että haluat erota, menetät sitä ja tätä.." muistelen että siinä oli jotain ilmaisesta vaippapaketista/etusetelistä tms.

En löytänyt tietoa sivuilta, saako sieltä enää tässä vaiheessa mitään hyötyjä??
 

Yhteistyössä