Liberokerho :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök*

Vieras
Siis oon niin pettynyt liberokerhoon ja siihen pistepankkiin ja "lahjoihin". Samat tavarat on ollu iät ja ajat ja koko ajan vaan valikoima vaan vähenee... Mitä ihmettä sellaisella peilillä esimerkiksi tekee? Plääh... Joskus oli kuitenkin ihan ok juttuja, niin kuin bodyt, paidat ja housut, mutta nykyään on kyllä laatu laskenu.

Ai? Itse olen ihan onnessani kun sain juuri vauvan leikkipeiton ja 6kk pakkauksen. Ihme että yleensäkään antavat ihmisille mitään lahjoja. Tosin on kyllä joskus tullut mietittyä että lisätäänköhän näiden lahjojen valmistukseen käytetty summa vaippapaketin hintaan? Itse ostankin aina Liberot tarjouksesta, ja tuplapakkauksia, jolloin ostomerkkejä saa kaksi. Kyselyihin vastaaminen on ilmaista, joten niistä aina pisteet kotiin!

Niin, joskushan siellä oli Legon vaatteita ja yks vuosi kerättiin marimekkoa. Ihan tylsiä nyt ovat, etenkin kun kahdelle peräkkäin on merkkejä kerännyt, samat tavarat tulee.

Edelliselle voisin kommentoida, että leikkipeitto oikeasti on tosi kiva. Kuitenkaan en usko, että on kyse siitä että ihmiset olisi kiittämättömiä tms, tylsä vaan kun valikoima ei vaihdu?

Samaa mieltä, aivan surkeita lahjoja liberon pistekaupassa ollut jo pidemmän aikaa ja lahjat eivät tosiaankaan vaihdu. Tällä hetkelläkään ei ole mitään tavaraa, mitä viitsisi 1-vuotiaalle tilata kerätyillä merkeillä. Tulisipa jotain vaatetta tai hyödyllistä tavaraa lahjavalikoimaan!

Joo, minäkin olen jo parin vuoden ajan kuulunu liberokerhoon ja kaikki nuo jutut on kyllä jo kerättynä ja tosiaakin suurin osa tavaroista on kyllä pienelle vauvalle tarkoitettua. Leikkimatto, peili, pinnasängyn rapina lelu yms. on kyllä meidän tytöllä jo menettäneet hohtonsa jo aikaa sitten... Joskushan sivuilla lupailtiin uusia juttuja, mutta eihän niitä siellä näy, paitsi se kiraffilelu, joka loppuunmyytiin alta aikayksikön...

Oletteko laittaneet palautetta kerhon sivuille, vai keskustellaanko asiasta vain täällä? ;) Uskoisin että asia korjataan jos suurin osa asiakkaista on tyytymättömiä lahjoihin. Näin toimittaisiin ainakin, jos kerho on hyvä..!

Kuten edellinen kirjoitti, turha sitä on täällä rutista... Pitäisi laittaa palautetta kerhoon. Laitetaas nyt porukalla, olen itsekin ihan kypsä ja vauva pian sen ikäinen että jotain pitäis merkeillä ostaa ja pian!

Täällä yksi lisää kerhoon pettyneiden joukkioon! :( En saa edes pistekauppaa auki! Ovatko siis ne uudet lahjat sieltä jo poistuneet? Voihan... Peiliä en halua, ja matto ja pupu on. Pitäis pian lähettää pisteet ja olis tietty kiva saada vielä yksi lahja sieltä. Olen aiemmin kysellyt kerhosta, nostavatko pisteiden määrää, koska lahjat ovat nyt "kalliimpia". Vastaus oli, että ei ja että pitää tehdä valintoja! Juu, valinnan voi tehdä myös vaippahyllyllä! Kiva oli kyllä se 6 kk paketti, mutta tuon kerhon lahjat ja systeemi p:stä!

Vieläkö muuten Libero-kerhosta pitäis tulla vaippanäytteitä? Esikoiselle tuli aina silloin tällöin (on nyt 2,5v) mutta nyt ei oo helmikuussa syntyneelle tullut mitään vaikka oon hänet sinne ilmottanut...

Meille ei ainakaan ole tullut pitkiin aikoihin mitään näytteitä. Pampersilta tuli vasta housuvaippanäyte, mutta Liberolta ei tosiaankaan ole tullut mitään. Viimeisimmässä kirjeessäkin oli vain pelkkiä merkin lähettämiskuoria. Tuo pisteiden kirjaamis-systeemikin on aivan suolesta, koska pisteet kirjaantuvat pankkiin vasta noin neljän viikon päästä merkkien lähettämisestä. Siitä johtuen minä ainakin jäin ilman sitä kiraffilelua :( ja jos vielä saa valittaa, niin me jäätiin ilman 6kk pakettia, koska lähimpään paikkaan mistä sen olis voinu hakea, oli matkaa 150km :((

Meinasin just valittaa Liberokerhoon, mutta odottelen vielä, siellä lukee seuraavaa:

"7.04.2008 Pistekauppaan uusia lahjoja vuoden 2008 aikana
Pistekauppaan on tulossa uusia lahjoja tänä vuonna. Tarkoitus on lisätä valikoimaan myös noin 1-2 -vuotiaille tarkoitettuja tuotteita.

Kirahvi on valitettavasti loppunut varastosta. Pyrimme lisäämään valikoimaan yhtä mieluisan lelun mahdollisimman pian."

Yhteistyössä