Li toivottaa persut tervetulleiksi vasemmistoliittoon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Iltalehti:

"Li Andersson arvioi, että osa äärioikeistoon pettyneistä äänestää tulevaisuudessa vasemmistoa. Suomessa vasemmistoliitto veisi ääniä perussuomalaisilta"
 
vierailija
Itse jouduin siirtymään Vasemmistoliiton äänestäjäksi kun persut petti duunarit. Demareita ei voi äänestää koska SDP pyrkii muodostamaan hallituksen Kokoomuksen kanssa, mikä tarkoittaisi lopullista sinettiä nyt tehdyille työelämähuononnuksille.
 
vierailija
Itse jouduin siirtymään Vasemmistoliiton äänestäjäksi kun persut petti duunarit. Demareita ei voi äänestää koska SDP pyrkii muodostamaan hallituksen Kokoomuksen kanssa, mikä tarkoittaisi lopullista sinettiä nyt tehdyille työelämähuononnuksille.
Kokoomuksen kanssa sinipunahallitus on kuoleman suudelma demareille.
Ei puoluejohto niin hölmö ole, että lähtee duunareiden elämää kurjistamaan entisestään. Antti on mukava ja rauhallinen tyyppi. Kun aikoinaan katsoin lähetystä Sannan valinnasta, olin ihmeissäni. Antti olisi jo silloin ollut sopivin pj.
 
vierailija
Kokoomuksen kanssa sinipunahallitus on kuoleman suudelma demareille.
Ei puoluejohto niin hölmö ole, että lähtee duunareiden elämää kurjistamaan entisestään. Antti on mukava ja rauhallinen tyyppi. Kun aikoinaan katsoin lähetystä Sannan valinnasta, olin ihmeissäni. Antti olisi jo silloin ollut sopivin pj.
Jos kok ei kelpaa, niin sit sdp jää oppositioon ruikuttamaan.
 
Persut eivät vaihda usein puoluetta, vaan jos oman puolueen meininki ei miellytä, niin jäävät katsomon puolelle. Eli eivät silloin äänestä.

Eikä tää Listä tehty juttu edes ole ajankohtainen, koska siinä hehkutetaan vielä kesän vaaleja.


Elokuun gallupeissa oli vasemmistoliiton kannatus tippunut 1,6 prossaa, eli 9 % kieppeille.
Ilmankos Li kosiskelee persuäänestäjiä.
 
vierailija
Parempi sekin kuin riistäjien ja kuppajien kanssa yhteistyö.
Sama sääntö pätee myös parisuhteissa. Epäeettisessä ja surkeassa liitossa ei kannata riutua, ja pilata elämäänsä.
Sun ininästä hiolimatta vastikkeettomiin tulonsiirtoihin perustuvaa hyvinvointivaltiotamme ajetaan alas vuosikymmenestä toiseen hallitusten väristä riippumatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Sun ininästä hiolimatta vastikkeettomiin tulonsiirtoihin perustuvaa hyvinvointivaltiotamme ajetaan alas vuosikymmenestä toiseen hallitusten väristä riippumatta.
Sinun diktaattorin eleet mammapalstalla saavat aikaan hekotusta ja naurunpärskettä muissakin kuin allekirjoittaneessa. Jos saisit päättää, Suomessa olisi maaorjuus, ja lapset saisivat selkäänsä nahkavyöstä. Näitä stooreja sinä tällä palstalla viljelet päivät pääksetysten joutilaana ruotu-ukkona.
 
vierailija
Sinun diktaattorin eleet mammapalstalla saavat aikaan hekotusta ja naurunpärskettä muissakin kuin allekirjoittaneessa. Jos saisit päättää, Suomessa olisi maaorjuus, ja lapset saisivat selkäänsä nahkavyöstä. Näitä stooreja sinä tällä palstalla viljelet päivät pääksetysten joutilaana ruotu-ukkona.
Jos minä saisin päättää Suomi olisi mahdollisuuksien maa.
 
vierailija
Jos minä saisin päättää Suomi olisi mahdollisuuksien maa.
Tarkoittanet, että kaikki tuottamattomat yksilöt siirretään keskitysleirille.
Siellä mahdollisuudet elämään ovat lyhyet kuin kanan lennot.
Suomi on ikärakenteeltan maailman kolmanneksi iäkkäin maa. Jos et huoli mamuja, Suomen tuottavuusloikka ja talouden kasvu on laskeva lehmänhäntäkäppyrä. Suomesta tulee museo, jota varjellaan kansainvälisenä muinaisperintönä. Hyvä hiilinielu, kun väki vähenee.
 
Sun ininästä hiolimatta vastikkeettomiin tulonsiirtoihin perustuvaa hyvinvointivaltiotamme ajetaan alas vuosikymmenestä toiseen hallitusten väristä riippumatta.
Jep. Jos ja kun tämän hallituksen jälkeen tulee vasurimpi hallitus, niin veikkaan että hekään eivät peru puoliakaan tämän hallituksen leikkauksista.
Vaan tekevät joitain kosmeettisia höllennyksiä ehkä, ja sit lopun aikaa paistattelevat jossain teinifanien Oneplus-kännyköiden salamameressä.

Miljoonan palvelun ja tukiryhmän "sisäänkasvaneen varpaankynnen omistavien terapiaryhmä" aika on ohi.
 
vierailija
Tarkoittanet, että kaikki tuottamattomat yksilöt siirretään keskitysleirille.
Siellä mahdollisuudet elämään ovat lyhyet kuin kanan lennot.
Suomi on ikärakenteeltan maailman kolmanneksi iäkkäin maa. Jos et huoli mamuja, Suomen tuottavuusloikka ja talouden kasvu on laskeva lehmänhäntäkäppyrä. Suomesta tulee museo, jota varjellaan kansainvälisenä muinaisperintönä. Hyvä hiilinielu, kun väki vähenee.
Oman elämänsä päälle kusevat tulkoot toimeen niin kuin parhaaksi näkevät, ovathan he sentään aikuisia ihmisiä, joiden pitäisi tulla toimeen omillaan
 

Yhteistyössä