Nyt vasta bongasin tällaisen ketjun. Yritystä takana 16kk, letroja aloin popsimaan kesäkuussa. Minulla on PCO ja menkat tulee miten sattuu, kierto 60-120 päivää. Letro-annostus piti alkuun tuplata, kunnes heinäkuussa ultrassa näkyi johtofollikkeli. Elo- ja syyskuun pidimme hoidoista taukoa, ja syyskuussa olin tullut luomuna raskaaksi (60 päivän kierrosta), meni kuitenkin heti parin päivän päästä kesken. Huomasin raskauden vain, koska tein rutiinitestin ennen vuotojen aloittamista terolut-kuurilla.
Raskaushormonitasoa mitataan nyt ja vielä ei ole laskenut niin että voisi aloittaa uuden letrokuurin. On tämä kyllä ihan p*skaa. Ensin ei halua mitään niin paljon kuin plussaa testiin ja nyt sitä plussaa sit vaan tulee ja tulee kun ei todellakaan tarvitsis...
Oli muuten vaikea kesällä saada noita letroja. Missään neljästä kiertämästäni apteekissa ei ollut, ja lopulta pienemmän kunnan apteekista ottivat isommasta paketista minulle reseptin mukaisen määrän. Lääke ei kuitenkaan ole superkallis, niin varmaan jatkossa vain pyydän kirjoittamaan minulle tuon suuremman paketin reseptiin. Silloin kun itse siis noita metsästin, niin kaikkialla olisi ollut se suurempi paketti, mutta minulle oli määrätty pienempi määrä ja juuri se pienempi paketti oli maahantuojalta loppu.