Eilisessä siitepölytiedotteessa sanottiin, että siitepölykausi ei ole vielä alkanut Suomessa, mutta että Keski-Euroopassa lepän kukinta on kuitenkin jo alkanut ja pieniä määriä siitepölyä saattaa tuulen mukana kulkeutua maahamme.
Pitäisiköhän täällä Etelä-Suomessa jo aloittaa allergialääkitys? Se kun kuulemma pitäisi aloittaa ENNEN kuin kukinta alkaa... Apuva.
Pitäisiköhän täällä Etelä-Suomessa jo aloittaa allergialääkitys? Se kun kuulemma pitäisi aloittaa ENNEN kuin kukinta alkaa... Apuva.