Lepakkopareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Sininen kikkeli on merkki huonosta ääreisverenkierrosta.

No mut jos se on sinipunane ni se on merkki siitä että se on ollu erektiossa liian kauan tai on liian tiukka penisrengas tai sidos kalun ympärillä :D ku veri silleen pakkautunu..

Kattokaa vaikka joku femdomkinkybdsmclippi netistä
:D

ps. mutta lesbot on yleensä aina rumia. Joko tylsän harmaita, siilitukkasia pallopäitä, rumia muuten vaan tai sitte ihan oudon olosia muuten vaan. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mirkku:
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Niin olen itse miettinyt ihan samaa. Luulisi että lesbo pitää naisista juuri siksi että naiset on naisia eikä miehekkäitä..

Olen samaa miettinyt ja sama on miespuolisissa homoseksuaaleissa kun usein sitä naisellisuutta korostetaan. Onko se sit joku että pitää erottua siihen omaan porukkaan vai mistä se johtuu.

Tai sitten te tunnistatte ainoastaan nämäääripäät. Suurin osa lesboista ja homoista on kuitenkin ihan sitä tavisporukkaa siellä s-marketin kassajonossa, bussissa työmatkalla, perheen kanssa Lintsillä, niitä arkisia ja ihan tavallisia naisia ja miehiä.

ps. mutta lesbot on yleensä aina rumia. Joko tylsän harmaita, siilitukkasia pallopäitä, rumia muuten vaan tai sitte ihan oudon olosia muuten vaan. :D :D[/quote]

Juu, ihan niinkuin heterotkin, ollaan me ihmiset sitten rumia.

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
ps. mutta lesbot on yleensä aina rumia. Joko tylsän harmaita, siilitukkasia pallopäitä, rumia muuten vaan tai sitte ihan oudon olosia muuten vaan. :D :D

Höpö höpö. Mä tiedän hyvin kauniitakin lesboja. Aivan kuin todella rumia heterojakin.

Mutta ap:lle, mitä väliä? Mitä toisten parisuhteet muille kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:

Juu, ihan niinkuin heterotkin, ollaan me ihmiset sitten rumia.

[/quote]

:D No mut mä en oo siilitukkainen. Enkä pallopää. Ai mut mä oonkin bi. Ihan oudon oloinen muuten vaan? Ehdottomasti! :laugh:

hö, mä toivoin rajumpaa reaktiota. :'(
Onha lespot sillee kuitenki outoja ku ei muna maistu. :D Kuitenki ku on pillut ja semmoset. Ja lisääntymäänki pystyy mut vaan miehen avulla joko suoraan tai epäsuorasti.. B)
Eli parempi ois ku muna maistus. Näin luonto meitä opettaa. :D

ps. joko nyt irtois?

No me oltiin ystäväpariskunnan häissä juuri kesällä ja toisella heistä oli mekko ja toisella jakkupuku housuilla.
Tosin mä en tätä toista osapuolta (tätä housuja pitänyttä naista) oo varmaan eläissäni nähny kun kerran tai kaks hame päällä ylipäätä ja ollaan kuitenkin tunnettu jo jotain 10v toisemme, joten musta olis ollu aika koomista ja naurettavaa jos hän olis väenväkisin tunkenut hääjuhliinsa itselleen jonkun prinsessa unelman, tai edes jakkupuvun hameella, päälleen kun ei normaalistikkaan sellaia käytä.

Ja valitettavasti kumpikaan tämän pariskunnan osapuolista ei oo mikään yltiö miehekäs. Mä olen miehekkäämpi (jos näin voi naisena sanoa) kun kumpikaan niistä ja miehen olen itselleni hommannut ja sitä pentelettä vielä rakastankin :snotty: Ja MÄ olen siilitukkainen ja pallopää tällähetkellä :snotty: En osaa päättää pitäskö koittaa taas tuskastua ja kasvattaa tukkaa vai vaan suosiolla leikata kaiki pois niin kun ennenkin.

Suurin osa tuntemistani lesboista on kyllä aivan samanlaisia naisia ulkonäkönsä suhteen kuin muutkin naiset.
Veetille olen muuten raskaana ollessani tarjonnut saamaani drinkkilippua.
Hän vain näytti mieheltä, jolle viini olisi voinut maistua. Veeti ei ottanut lippua vastaan. Ystävääni huvitti, kun en tunnistanut tätä julkkista.

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
hö, mä toivoin rajumpaa reaktiota. :'(
Onha lespot sillee kuitenki outoja ku ei muna maistu. :D Kuitenki ku on pillut ja semmoset. Ja lisääntymäänki pystyy mut vaan miehen avulla joko suoraan tai epäsuorasti.. B)
Eli parempi ois ku muna maistus. Näin luonto meitä opettaa. :D

ps. joko nyt irtois?

Jos ne on muna-allergikkoja eikä haluu ottaa riskiä allergian aiheuttamasta turpoamisesta. :D

Meidän yks läheinen lesbopari ei taatusti laittas kahta morsiuspukua häihinsä. Toinen vois laittaa, mutta toinen varmaan laittas housut jne. Miksi? No koska toinen on muutenkin hyvin naisellinen ja toinen ei taas käytä ikuna hametta.
Ei mun mielestä siinä suhteessa kumpikaan silti ole ottanut mitään erityisiä miehen tai naisen rooleja, kunhan nyt vaan pukeutuvat miten pukeutuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Suurin osa tuntemistani lesboista on kyllä aivan samanlaisia naisia ulkonäkönsä suhteen kuin muutkin naiset.
Veetille olen muuten raskaana ollessani tarjonnut saamaani drinkkilippua.
Hän vain näytti mieheltä, jolle viini olisi voinut maistua. Veeti ei ottanut lippua vastaan. Ystävääni huvitti, kun en tunnistanut tätä julkkista.

Versus. Veetin vinkku-merkki, ellei ole maku muuttunut. :D

Olen tyttäreni hakenut Veetin sängystä, Veetin kainalosta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Tai sitten te tunnistatte ainoastaan nämä ääripäät. Suurin osa lesboista ja homoista on kuitenkin ihan sitä tavisporukkaa siellä s-marketin kassajonossa, bussissa työmatkalla, perheen kanssa Lintsillä, niitä arkisia ja ihan tavallisia naisia ja miehiä.

No näinpä juuri. :)
Muakaan ette varmasti tunnistais lesboksi jos kadulla vastaanne kävelisin,ihan taviksen näköinen femme äiti-ihminen olen :wave: B) ;)

Yhteistyössä