Leonora

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies menneisyyden vanki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies menneisyyden vanki

Vieras
Olen ollut miehen kanssa vuoden, olemme pahassa kriisissä, ainut asia mikä on toiveita herättävä on se, että oli tilanne mikä hyvänsä niin mies kyllä sanoo, että hän tykkää minusta. Meillä vaan ei ole aikaa olla yhdessä ja se aiheuttaa paljon tuskaa ja ärtymystä.

Miehellä on paljon stressiä, työ ja huoltajuusongelmat. Hän on lisäksi kyyninen, koska elämä on pettänyt hänet rajusti, hän oli menestyvä mies ja elämä veti maton alta, hän ei koskaan saanut perhettä haluamansa naisen kanssa. Tästä on kuitenkin vuosia. En vain tiedä antaako mies enää elämälle ja meille oikeasti mahdollisuutta. Hän on sidoksissa tuohon menneisyyden taakkaan ja toinen asia on lapset.

En tiedä saanko koskaan oikeaa sijaa hänen elämässään, vaikka hän on sanonut, ettei ole vuosiin tuntenut ketään kohtaan näin, siis rakkautta.

Luulen, että miehellä on paljon käsittelemätöntä ja että hänen suhteensa lapsiin ei myöskään ole ihan tasapainossa. Hän jotenkin elää heidän kauttaan.

Minun on vaikea erota miehestä, kun hän kuitenkin välillä pystyy antamaan vahvasti sen tunteen, että välittää minusta.

Meillä on samanlaista elämänkohtaloa ja haluaisin jakaa hänen tuskaansa ja ilojansa ja myös omiani.